Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

Data: 2009-07-08 09:49:34
Autor: Tzva Adonai
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
.... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

Data: 2009-07-08 10:20:39
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
A po jakiemu, Tzvelek, no powiedz, nie krępuj się ok? Jestem
przekonana, że po ukraińsku lub po rusku bo w to, że jesteś ickiem nie
wierzę. Jidisz odpada w przedbiegach hihi :))

Antenka

P.s. A co z tą lalą, która miała z tobą dzielić pokój hmm?  Rozumiem,
wybrała hotel :DDD

Data: 2009-07-08 19:33:07
Autor: raff
Antenka pisze:
A po jakiemu, Tzvelek, no powiedz, nie krępuj się ok? Jestem
przekonana, że po ukraińsku lub po rusku bo w to, że jesteś ickiem nie
wierzę. Jidisz odpada w przedbiegach hihi :))

Po zitofsku. I beda pisac robakami.

R.

Data: 2009-07-08 11:02:29
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Cooo? :DDD

Antenka

Data: 2009-07-08 22:30:06
Autor: raff
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejaz dem...
Antenka pisze:
Cooo? :DDD

Antenka

No przeciez Judajczykowie pisza robakami.

R.

Data: 2009-07-08 22:46:58
Autor: Vic
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Antenka wrote:
po ukraińsku lub po rusku

To sa, kolezanko, synonimy! Jezyk ruski to jezyk ukrainski. Rusini to Ukraincy.

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 03:03:58
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Nie jestem twoją koleżanką - po pierwsze. Nie wymądrzaj się, bo
Ameryki nie odkryłeś. Między ruskim a rosyjskim jest różnica. Mówiąc
"ruski: miałam na myśli "rosyjski". Nigdy nie lubiłam tego języka,
dlatego określenie "ruski" ma zabarwienie negatywne, pogardliwe. Tak
samo jak nie lubię szkopskiego.

Antenka

P.s. Upierdliwy jesteś - Panno!

Data: 2009-07-09 14:03:14
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Też mi wszystko mówi że Vic to panienka..  Wątpliwości mam tylko co do tego  czy jest lekkich obyczajów..

Data: 2009-07-09 05:07:25
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
:-)))) No ja tego nie powiedziałam, ale...kto to wie...Pisząc
"upirdliwa panno" coś innego miałam na myśli :DD

Antenka

Data: 2009-07-09 14:59:32
Autor: jadrys
Antenka pisze:
:-)))) No ja tego nie powiedziałam, ale...kto to wie...Pisząc
"upirdliwa panno" coś innego miałam na myśli :DD

Antenka

Wy poeci/poetki macie pokręcone myśli.. Dla mnie to zabrzmiało jednoznacznie.

Data: 2009-07-09 14:27:55
Autor: Vic
jadrys wrote:
Też mi wszystko mówi że Vic to panienka..  Wątpliwości mam tylko co do tego  czy jest lekkich obyczajów..

Prowadze sie bardzo lekko :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-09 14:59:48
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Też mi wszystko mówi że Vic to panienka..  Wątpliwości mam tylko co do tego  czy jest lekkich obyczajów..

Prowadze sie bardzo lekko :)

To daj swój numer telefonu.. Jak będę na Śląsku to odwiedzę przybytek w którym pracujesz..

Data: 2009-07-09 15:32:03
Autor: Vic
jadrys wrote:
To daj swój numer telefonu.. Jak będę na Śląsku to odwiedzę przybytek w którym pracujesz..

Glodnemu chleb na mysli...

Data: 2009-07-09 15:42:07
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
To daj swój numer telefonu.. Jak będę na Śląsku to odwiedzę przybytek w którym pracujesz..

Glodnemu chleb na mysli...

E tam chleb..

Data: 2009-07-09 15:52:13
Autor: Vic
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
jadrys wrote:
E tam chleb..

Kup sobie piekarnie

Data: 2009-07-09 14:28:15
Autor: Vic
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Antenka wrote:
P.s. Upierdliwy jesteś - Panno!

Skorpionie, jesli juz!

Data: 2009-07-09 15:37:44
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

Skorpionie, jesli juz!

Brrrrrrrrrrrr!!!!  :(((((((((((

Antenka

Data: 2009-07-09 22:11:30
Autor: Vic
Antenka wrote:
Nie jestem twoją koleżanką - po pierwsze

No w pewnym sensie jednak jestes :)

Między ruskim a rosyjskim jest różnica.

A wiec jednak?

Mówiąc
"ruski: miałam na myśli "rosyjski"

No to jest roznica czy jej nie ma? Zdecyduj sie :)

Nigdy nie lubiłam tego języka,

A czy jest jakis, ktory lubilas i sie go nauczylas? ;)

dlatego określenie "ruski" ma zabarwienie negatywne, pogardliwe. Tak
samo jak nie lubię szkopskiego.

Ech Antenko, ty to modelowy homo simplex jestes...

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 15:54:31
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Tej, słuchaj no, Hanysie, niewyrobiona klucho śląska ! Jak mi jeszcze
raz z tym prostactwem wyskoczysz, ty homo- silesio - erectusie, to
może boleć. I schowaj ten jadowity jęzor, bestio! :-E

Antenka

Data: 2009-07-10 08:12:03
Autor: Vic
Antenka wrote:
Tej, słuchaj no, Hanysie, niewyrobiona klucho śląska ! Jak mi jeszcze
raz z tym prostactwem wyskoczysz, ty homo- silesio - erectusie, to
może boleć. I schowaj ten jadowity jęzor, bestio! :-E

Zlosc pieknosci szkodzi :)
Nie unos sie.

A moze to uniesienie ma zamaskowac brak odpowiedzi? Ja jednak zauwazylem jej brak :)

Data: 2009-07-10 00:36:59
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Tak, najbardzij lubię węgierski. Lubię to co trudne :))). A władam
kilkoma językami, jeśli chodzi o ścisłość, w  tym dwoma których nie
cierpię :-P.

Antenka

P.s. Znasz łacinę,  powiadasz...hmmm pewnie tę z fomiloków :DD

Data: 2009-07-10 09:59:38
Autor: Vic
Antenka wrote:
A władam
kilkoma językami, jeśli chodzi o ścisłość, w  tym dwoma których nie
cierpię :-P.

Sluchaj, nie chce cie juz meczyc, choc bardzo mnie korci. Ciagle pastwienie sie nad chlopkiem-roztropkiem dosc szybko robi sie niesmaczne. I zle swiadczy o pastwiacym sie...

Mam jedynie nadzieje, ze styl wypowiedzi w tych pozostalych jezykach, ktorymi wladasz jest mniej plebejski niz w jezyku polskim :)

Data: 2009-07-10 01:42:53
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Orator się znalazł... hihi. Na pewno mniej hanysowy niźli twoja
paplanina :-P

Antenka

Głupotą jest trwać uparcie w błędzie wiedząc, że się nie ma racji.
Powyższe motto dedykuję Vickowi. :-)

Data: 2009-07-10 10:50:04
Autor: Vic
Antenka wrote:
Głupotą jest trwać uparcie w błędzie wiedząc, że się nie ma racji.
Powyższe motto dedykuję Vickowi. :-)

Moglabys sprecyzowac w jakim bledzie tkwie?

Data: 2009-07-10 02:35:52
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
Ale po co? Jesteś zbyt zadufany w sobie, Vicuś. Ty, należysz do takich
twardzieli, że nawet gdyby cię przypiekali na ruszcie, nie przyznasz
się do błędu, w którym tkwisz. :)))

Antenka

Data: 2009-07-10 11:46:56
Autor: Vic
Antenka wrote:
Ale po co? Jesteś zbyt zadufany w sobie, Vicuś. Ty, należysz do takich
twardzieli, że nawet gdyby cię przypiekali na ruszcie, nie przyznasz
się do błędu, w którym tkwisz. :)))

No to dawaj, jaki to blad. Moze sie przyznam.

Data: 2009-07-10 05:06:37
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...
A bo to jeden zrobiłeś. Błądzić jest rzeczą ludzką....homo silesius
erectus. Byle nie za długo ;-D

Antenka

Głupotą jest trwać uparcie w błędzie wiedząć, że się nie ma racji :)))

Data: 2009-07-10 14:18:35
Autor: Vic
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Antenka wrote:
A bo to jeden zrobiłeś.

To podaj jeden z nich chociaz :)

Data: 2009-07-10 05:26:10
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

Jestem zmęczona. Nie chce mi się teraz szukać w archiwum. Idę do
kuchni :-(

Antenka

Data: 2009-07-10 15:19:43
Autor: Vic
Antenka wrote:
Jestem zmęczona. Nie chce mi się teraz szukać w archiwum. Idę do
kuchni :-(

W tym Poznaniu to chyba wszyscy sladami Jadrysa...

Data: 2009-07-10 07:09:21
Autor: Antenka
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

W tym Poznaniu to chyba wszyscy sladami Jadrysa...

Początek powinien był brzmieć tak : "W tym pięknym Poznaniu,
najwspanialszym polskim mieście..." itd., itd. :D A co?  Jędruś też w
kuchni przesiaduje? To nie moja wina, że go stara do garów
zagoniła...Pewnie parzybrodę gotuje, albo jaką inszą repetę :DDD

Antenka

P.s. Nie wiem, czy zauważyłeś Vicuś, że Antenka użyła czasu
zaprzeszłego :)) Pewnie nie wiesz co to takiego...ech...:)))

Data: 2009-07-10 16:19:35
Autor: Vic
Antenka wrote:
P.s. Nie wiem, czy zauważyłeś Vicuś, że Antenka użyła czasu
zaprzeszłego :)) Pewnie nie wiesz co to takiego...ech...:)))

Dobrze, ze Bank Slaski reklame zrobil, bo tez bys nie wiedziala... :)
....ciekawostko historyczna...

Data: 2009-07-10 12:23:22
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Cysiem lubi cynie, jendzyki łobce tsa poznać AMTENKO...!!!

Inacej bedzies tako niekumato, jak twuj Psywudca....

PS- jeśli jus niewgodce, to psynojmnij w praktyce....;)

Data: 2009-07-10 05:10:49
Autor: Antenka
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
Mój przywódca? O czym ty Baco godosz hmmm? Mój przywódcza jest
geniuszem i włada bezbłędnie pięcioma językami nowożytnymi, dalej
łaciną i greką ;-). A tak przy okazji może udzieliłbyś kilku lekcji
języka angielskiego Tuśkowi, żeby na przyszłość obciachu nie
robił :DDD

Antenka

Data: 2009-07-09 11:54:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

Antenka wrote:
po ukraińsku lub po rusku

To sa, kolezanko, synonimy! Jezyk ruski to jezyk ukrainski. Rusini to
Ukraincy.

Coś ci się pomyliło z tymi Ukraińcami. Powinno być Ukraińcy to Rusini, a nie
odwrotnie, bo Rusini to również m.in. Rosjanie, Białorusini, Łemkowie,
Bojkowie i Huculi. Choć trzy ostatnie często zaliczane są do Ukraińców.
--
Pit

Data: 2009-07-09 14:14:10
Autor: Vic
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
[...]

Faktycznie "definicji" Rusina jest mnostwo. Mnie najbardziej przekonuje ta mowiaca, ze Rusin to mieszkaniec historycznego terytorium Rusi Kijowskiej.

Co nie zmienia faktu, ze "ruski" to nie to samo co "rosyjski".

Data: 2009-07-08 22:48:03
Autor: mkarwan
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Data: 2009-07-10 10:15:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
P.s. A co z tą lalą, która miała z tobą dzielić pokój hmm?  Rozumiem,
wybrała hotel :DDD

AMTENKO...!

- ity uwiezyłaś, ze jakosik zecywisto Maryna do niego psyjezdzo...!?

Godałaś mi pseca, zejus swojego Jontka, wtury ciem po cycorach maco posiados.

Ajak takowe doświadcenia mos, to cheba wis, zejak chop "bedzie, bedem, zrobiem"
beblo, to ino jego mazenia som...

Coinksego, jak prawi co i jako z Marynami "wycynioł" - łoznaco, zeto jus było i
teroski pikne wspomnienia mo...

PS - a niechciałabyś siem troseckem piknymi cycorami pochwolić - pseca za porem
lot straśnie łoklapnońć mogom i powodu do dumy mieć niebedzies...?

Data: 2009-07-10 01:23:43
Autor: Antenka
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
Nie, nie chciałabyś...Wtedy skorzystam z pomocy chiruga plastka.
Silikon jest niezawodny - patrz Doda.

Antenka

Data: 2009-07-10 10:38:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
Nie, nie chciałabyś...Wtedy skorzystam z pomocy chiruga plastka.
Silikon jest niezawodny - patrz Doda.

Eeeetam...
- cywa Maryny myślicie, ze chopom macanie similkonuw psyjemność sprawio...!?

To jus wolem łoklapniente, niźli gumiane pochytać...

PS - acodo cycoruw - łopruc macanio mogem jesce piknom patelniem machnońć...?

Zapewniom, ze palce łodnug powykrencać ci z łorgasmusa moze...!

Data: 2009-07-08 13:48:43
Autor: Marek
On 8 Lip, 18:49, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

Bedziecie spac razem ?
Zapuscisz macki do zakamarkow ?

Data: 2009-07-09 09:06:27
Autor: mkarwan

Data: 2009-07-08 19:20:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva Adonai pisze:
... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

hłe hłe hłe mówią maluchy czy szwargot ??

Data: 2009-07-08 19:25:14
Autor: Tzva Adonai
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
hłe hłe hłe mówią maluchy czy szwargot ??

Sorry, Taboretowski, idę se pogadać z siostrzyczką, ona jest ciekawszym
dyskutantem.. Już jej was pokazałem i wytłumaczyłem kim jesteście, jest wielce
zniesmaczona.... ;}

Data: 2009-07-08 19:28:34
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Opowiadałeś siostrze o swoich wynurzeniach o palcu w dupie ?? Może ją to zainteresuje ??

Data: 2009-07-08 21:55:11
Autor: Panslavista
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski"
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wielce
> zniesmaczona.... ;}

Opowiadałeś siostrze o swoich wynurzeniach o palcu w dupie ?? Może ją to

Witaj!

Pewnie nie przyznał się do tego nicka. Może ma inny na taki użytek.

Data: 2009-07-08 20:33:31
Autor: cytryna
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

Uważaj aby ci sie tradycyjnie nie zwalili pod kołdry, to byłby piękny finał tygodnia kultury żydowskiej.

Data: 2009-07-08 22:48:28
Autor: mkarwan

Data: 2009-07-09 17:57:46
Autor: HaMMeR
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Dobrze ze do chaty, a nie przed nia, bo bys sobie wstydu w sasiedztwie narobil!
I to jeszcze przejazdem, a wiec nawet po sobie nie posprzatali, ale co to dla ciebie raz dwa i po smrodzie, bo z kupa masz przeciez do czynienia na codzien...

Data: 2009-07-09 18:36:49
Autor: mkarwan