Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...

Data: 2009-07-08 20:33:31
Autor: cytryna
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

Uważaj aby ci sie tradycyjnie nie zwalili pod kołdry, to byłby piękny finał tygodnia kultury żydowskiej.

Data: 2009-07-08 22:48:28
Autor: mkarwan
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.00000bb8.4a54e67bnewsgate.onet.pl...

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...