Rodzina silna bogiem

Data: 2011-05-10 12:33:04
Autor: Grzegorz Z.
Rodzina silna bogiem
W sobotê lubelska policja zatrzyma³a 21-letniego mieszkañca Lublin,
poszukiwanego miêdzy innymi europejskim nakazem aresztowania. Zosta³
zatrzymany podczas przyjêcia komunijnego.

- Od jakiego¶ czasu mê¿czyzna ukrywa³ siê przed wymiarem sprawiedliwo¶ci. W
sobotê wieczorem 21-latek zosta³ zatrzymany na klatce schodowej jednej z
kamienic w Lublinie. Jak ustalili kryminalni przyjecha³ do rodziny na
przyjêcie komunijne. Zamiast spotkania z rodzin± trafi³ do zak³adu karnego.
Teraz poniesie odpowiedzialno¶æ za swoje czyny sprzed kilku lat - wyja¶nia
Renata Laszczka-Rusek z lubelskiej policji.

Mê¿czyzna poszukiwany by³ europejskim nakazem aresztowania oraz dwoma
listami goñczymi w celu doprowadzenia do aresztu lub zak³adu karnego.

http://www.kurierlubelski.pl/region/lublin/400920,lublin-z-przyjecia-komunijnego-trafil-za-kraty,id,t.html?cookie=1

Data: 2011-05-10 12:44:43
Autor: Leprechaun!
Rodzina silna bogiem

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:g05vp8spf9s2.1rdwdr8n8sfdq$.dlg40tude.net...
W sobotê lubelska policja zatrzyma³a 21-letniego mieszkañca Lublin,
poszukiwanego miêdzy innymi europejskim nakazem aresztowania. Zosta³
zatrzymany podczas przyjêcia komunijnego.

Za co go tak ¶cigali? Dziwne, ¿e gazeta na ten temat nie mówi ani s³owa. Mo¿e okrad³ zakrystiê w Londynie?

BomBel

Data: 2011-05-10 12:47:07
Autor: jadrys
Rodzina silna bogiem
W dniu 2011-05-10 12:44, Leprechaun! pisze:

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:g05vp8spf9s2.1rdwdr8n8sfdq$.dlg40tude.net...
W sobotę lubelska policja zatrzymała 21-letniego mieszkańca Lublin,
poszukiwanego między innymi europejskim nakazem aresztowania. Został
zatrzymany podczas przyjęcia komunijnego.

Za co go tak ścigali? Dziwne, że gazeta na ten temat nie mówi ani słowa. Może okradł zakrystię w Londynie?

BomBel

Oszust i malwersant.. Coś na kształt wielu członków PO.

Data: 2011-05-10 12:47:55
Autor: Leprechaun!
Rodzina silna bogiem

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqb520$m4n$1news.onet.pl...
[...]

Gdzie to wyczyta³e¶?

BomBel

Data: 2011-05-10 15:10:17
Autor: cirrus
Rodzina silna bogiem
U¿ytkownik "Leprechaun!" <brudy@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dc917cf$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqb520$m4n$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-10 12:44, Leprechaun! pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w
wiadomoÅ›ci  news:g05vp8spf9s2.1rdwdr8n8sfdq$.dlg40tude.net...

Przy¶ni³o mu siê.

--
stevep

Data: 2011-05-10 17:56:03
Autor: he®sk
Rodzina silna bogiem
On Tue, 10 May 2011 12:47:55 +0200, "Leprechaun!" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqb520$m4n$1news.onet.pl...

> Oszust i malwersant.. CoÅ? na ksztaÅ?t wielu czÅ?onków PO.

Gdzie to wyczyta³e¶?

BomBel

nie licz na to, ze jadrys ci odpowie ;o)))

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-10 21:12:14
Autor: jadrys
Rodzina silna bogiem
W dniu 2011-05-10 12:47, Leprechaun! pisze:

Gdzie to wyczytałeś?

BomBel

Wczoraj usłyszałem z ust rzeczniczki policji w "wiadomosciach" wieczornych.

Data: 2011-05-10 17:56:02
Autor: he®sk
Rodzina silna bogiem
On Tue, 10 May 2011 12:47:07 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Za co go tak ¶cigali? Dziwne, ¿e gazeta na ten temat nie mówi ani > s³owa. Mo¿e okrad³ zakrystiê w Londynie?

Oszust i malwersant.. Co¶ na kszta³t wielu cz³onków PO.

 kto? ten co podal ta wiadomosc? na pewno.  klamliwy jak wiekszosc pisowcow. ty tez.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-10 21:11:16
Autor: jadrys
Rodzina silna bogiem
W dniu 2011-05-10 17:56, he®sk pisze:
[...]

Ale to była taka nawet do rzeczy policjantka.. Ja nie mam żadnych powodów żeby kłamać.

Rodzina silna bogiem