Rodzina ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni

Data: 2020-07-05 21:35:22
Autor: z
Rodzina ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni
"- Potworna w swojej oczywistości przemoc ekonomiczna wobec tych kobiet. To dlatego, że _zapewne_ nie mają co do garnka włożyć, godzą się na "powrót taty" - mówiła Onetowi _sędzia Karolina Sosińska_"

Nie widziałem tej baby ale o molestowaniu _zapewne_ pomarzyć sobie może ;-)

Data: 2020-07-05 21:08:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ano - głodnej babie chleb na myśli.

JB

Data: 2020-07-06 22:39:49
Autor: z
Rodzina ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni
Co kto lubi.
Jedni cały czas o pedofilach a inni o heteroseksualnym molestowaniu.

Taka subtelna różnica ;-)

PS. Czy użycie określenia "_normalne_ heteroseksualne molestowanie"

bardziej by Cię WZMOGŁO? ;-)

Rodzina ułaskawionego przez Andrzeja Dudę: jesteśmy wdzięczni