Rodzinna herbatka

Data: 2015-08-21 22:59:45
Autor: Ivan Hoe
Rodzinna herbatka
NASZA BAPKA JAK POSZŁADO SONSIADUF COMAJOM RÓSKIR TELAWIZJE TAK ŚIE NAOBGLONDAŁA ,RZE JAK WRUCIŁA TO OPOWJADAŁA NAM OPANI PREMJER KÓPACZ JAK PODRUZOŁAWAŁA POCIONGJEM I ZE NAM TESZ CÓŚ POSTAWI .TOPOTEM WŹENA ZJENA MAJTKI WŻÓĆIŁA DO GARKA CO TO STAŁ NA OGŃSKU S OPON I NAGOTOTWAŁA NAM PYSHNEYJ ŻÓŁTEJ HJERBATY . NA DESER BYŁY HERBATNIKI SSÓSZONEJ KÓPY . PYHA! jagktuś kce to mogem poczynstowadź.

Ivan Hoe

Data: 2015-08-22 11:06:13
Autor: Ivan Hoe
Rodzinna herbatka

From: Ivan Hoe <pisowskie.kundle@speranza.aioe.org>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Rodzinna herbatka
Date: Fri, 21 Aug 2015 22:59:45 +0200

[...]

Spierdalaj gnoju podszywaczu z speranza.aioe.org. Obys zdechł w wychodku!

Ivan Hoe

Data: 2015-08-22 20:24:40
Autor: HugoLiamOscar
Rodzinna herbatka
Ivan Hoe <pisowskie.kundle@speranza.aioe.org> Wrote in message:
[...]

aby tak pisac, tez trzeba miec
dobre poczucie humoru, no i dryg
do tego.
w zasadze mozna powiedziec - to
czysta polityka, a jeszcze dosadniej
to jej dokladne odzwierciedlenie.

Data: 2015-08-23 08:47:23
Autor: Ivan Hoe
Rodzinna herbatka
Dnia Sat, 22 Aug 2015 20:24:40 +0200 (GMT+02:00), HugoLiamOscar napisa(a):

kutas u2 podszywajcy si pod Ivan Hoe <pisowskie.kundle@speranza.aioe.org> Wrote in message:
NASZA BAPKA JAK POSZADO SONSIADUF COMAJOM RSKIR TELAWIZJE TAK IE NAOBGLONDAA ,RZE JAK WRUCIA TO OPOWJADAA NAM OPANI PREMJER KPACZ JAK PODRUZOAWAA POCIONGJEM I ZE NAM TESZ CӦ POSTAWI .TOPOTEM WENA ZJENA MAJTKI WIA DO GARKA CO TO STA NA OGSKU S OPON I NAGOTOTWAA NAM PYSHNEYJ ӣTEJ HJERBATY . NA DESER BYY HERBATNIKI SSSZONEJ KPY . PYHA! jagktu kce to mogem poczynstowad.

[...]

To psychol z speranza.aoie.org podszywajcy si pod mj nick.

Ivan Hoe

Rodzinna herbatka