Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.

Data: 2012-08-11 16:24:26
Autor: Titus Atomicus
Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.
In article <k05h19$elf$1@inews.gazeta.pl>,
 "Robert Ostrowski" <robertrobert1@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Przedstawiam moją 8 dniową wyprawę rowerowo-kajakową odbytą wraz z moim synem.
Akcent rowerowy to przejazd na trasie Warszawa-Warka a dalej to już samochódem
z wypożyczalni kajaków na trasie Warka-Koniecpol i samodzielne spływanie na
trasie Koniecpol-Warka.
Hm, niezbyt rozumiem, skad sie tam wzial ten samochod?
I podaj namiary na te wypozyczalnie, pls.
Ile kosztuje to canone/dzien?
--
TA

Data: 2012-08-11 14:35:38
Autor: Robert Ostrowski
Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): a dalej to już samochóde
> z wypożyczalni kajaków na trasie Warka-Koniecpol i samodzielne spływanie na
> trasie Koniecpol-Warka.
Hm, niezbyt rozumiem, skad sie tam wzial ten samochod?

Samochód był potrzebny aby przewieżć kano z Warki do Koniecpola, który
nieoficjalnie jest uznawany za początek spławnego szlaku kajakowego po Pilicy.

I podaj namiary na te wypozyczalnie, pls.

www.nadpilice.pl

Ile kosztuje to canone/dzien?

Była to oferta wiązana więc koszty dla przeciętnego śmiertelnika i tak będą
inne...większe.

Data: 2012-08-11 16:43:54
Autor: Titus Atomicus
Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.
In article <k05qjq$17j$1@inews.gazeta.pl>,
 "Robert Ostrowski" <robertrobert1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

nieoficjalnie jest uznawany za początek spławnego szlaku kajakowego po Pilicy.
Ale ten samochod to juz wypozyczalnia zapewnia, czy trzeba jakos kombinowac?
--
TA

Data: 2012-08-11 14:53:59
Autor: Robert Ostrowski
Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.
> nieoficjalnie jest uznawany za początek spławnego szlaku kajakowego po > Pilicy.
Ale ten samochod to juz wypozyczalnia zapewnia, czy trzeba jakos kombinowac?

Dla spływów wieloosobowych wypożyczalnia ma przyczepkę, którą holują własnymi
samochodami terenowymi lub busami. Dla nas wystarczył GOLF z dachowym
bagażnikiem, na którym to swobodnie kanoe było transportowane. Taki widok jest
niecodzienny na naszych drogach więc nawet Policja nie zwróciła uwagi, że w
pewnym momencie jechaliśmy bez świateł. --

Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.