Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.

Data: 2012-08-11 16:55:28
Autor: ppontek
Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.
W dniu 2012-08-11 13:52, Robert Ostrowski pisze:

Nie spodziewałem się, że w centrum kraju można zobaczyć taką
dziewiczą przyrodę. Owa wyprawa była dziksza niż w wyprawa w góry

Pojęcie 'góry' jest dosyć pojemne, domyślam się, że masz na myśli góry w Polsce lub w bezpośrednim sąsiedztwie. Jeżeli tak, to już od dawna tereny te są znacznie lepiej zagospodarowane, i to nie tylko pod względem turystycznym, od bardzo wielu innych miejsc poza górami. Mało kto o tym wie, bo dla większości ludzi, w ich ograniczonej świadomości, takie miejsca w ogóle nie istnieją i ... odkrywają je, podobnie jak i Tobie się to właśnie przytrafiło, przez przypadek.

Pozdrawiam,
PABLO

Data: 2012-08-11 15:18:51
Autor: Robert Ostrowski
ppontek <ppontek@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Pojęcie 'góry' jest dosyć pojemne, domyślam się, że masz na myśli góry w Polsce lub w bezpośrednim sąsiedztwie. Jeżeli tak, to już od dawna tereny te są znacznie lepiej zagospodarowane, i to nie tylko pod względem turystycznym, od bardzo wielu innych miejsc poza górami. Mało kto o tym wie, bo dla większości ludzi, w ich ograniczonej świadomości, takie miejsca w ogóle nie istnieją i ... odkrywają je, podobnie jak i Tobie się to właśnie przytrafiło, przez przypadek.

To prawda Pawle. Mieszkamy w taki mieście, że każde inne miejsce jest zawsze
dziksze od tego w którym wychowujemy nasze dzieci. I oboje odnajdując takie
miejsca kierujemy się albo przypadkiem albo celowym działaniem. --

Rodzinna wyprawa rowerowo-kajakowa.