Rodzinne tajemnice

Data: 2016-01-12 20:34:00
Autor: MarkWoydak
Rodzinne tajemnice
http://www.fakt.pl/politycy/bracia-jaroslaw-i-jacek-kurscy-rzadza-mediami-w-polsce,artykuly,603132.html

"Kurskich podzielił stosunek do Lecha Wałęsy i braci Kaczyńskich, a najnowszą odsłoną braterskiego sporu było wystąpienie Jarosława na demonstracji Komitetu Obrony Demokracji w Warszawie. Ostro skrytykował w nim ostatnie zmiany w mediach publicznych dokonane przez Prawo i Sprawiedliwość. - Dziś przyszli po media publiczne, jutro będą chcieli przyjść po media prywatne. Nie pozwolimy im! - grzmiał wiceszef "Gazety Wyborczej" przed siedzibą TVP na Pl. Powstańców Warszawy. - I pamiętajcie, nie wszyscy Kurscy są do kitu! - zakończył Jarosław Kurski, nawiązując do piątkowej nominacji swojego brata na prezesa TVP."

"Jacek podrósł, ale się nie zmienił: hazard, panienki, wóda, żarcie, zabawa. - Jacek brał życie pełnym garściami - opowiadał "Przekrojowi" Jarosław. - A ja odwrotnie: byłem w antykomunistycznym harcerstwie, więc Bóg, ojczyzna, Grottger, szable na ścianie, zero wódy, zero papierosów, tylko trochę dziewczyn. - Pokoje mieli naprzeciwko siebie. U Jarka panowała nabożna atmosfera: stare zdjęcia, patriotyczne obrazy, szable. Z pokoju Jacka dochodził pisk dziewcząt, czasami z jakiegoś kąta wytoczyła się butelka po piwie - opowiadał przyjaciel z dzieciństwa Wiesław Walendziak."

Podsumowanie: http://polska.newsweek.pl/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1,1.html

Jakis komentarz?

--
Mark Woydak