Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"

Data: 2013-03-03 18:21:52
Autor: abc
Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"
Polskie media sięgaj± do sprawdzonych metod sowieckich i pokazuj±, że i
Polska ma swojego Pawkę Morozowa. Jest nim Jarosław Wałęsa, który na
życzenie mediów odci±ł się od ojca i jego opinii o lobby homoseksualnym.

- Nie tylko się z tym nie zgadzam, ale uważam wręcz, że to co powiedział mój
ojciec, jest z gruntu złe i szkodliwe - oznajmił Jarosław Wałęsa w wywiadzie
dla "Gazety Wyborczej".

Więcej
http://www.fronda.pl/a/jaroslaw-walesa-uczy-sie-od-pawki-morozowa,26612.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-03-03 18:53:46
Autor: pluton_
Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"

Polskie media sięgaj± do sprawdzonych metod sowieckich i pokazuj±, że i
Polska ma swojego Pawkę Morozowa.

A kto to jest?

Nullification

Data: 2013-03-03 18:50:43
Autor: abc
Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"
Polskie media sięgaj± do sprawdzonych metod sowieckich i pokazuj±, że i
Polska ma swojego Pawkę Morozowa.

A kto to jest?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2013-03-03 19:04:18
Autor: pluton_
Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"

> A kto to jest?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow

To  kto był organizatorem pierwszego oddziału pionierskiego we wsi
Gierasimowka,
Lech Walesa czy jego syn ?

Nullification

Data: 2013-03-03 21:49:20
Autor: Marek Czaplicki
pluton_ pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 marzec 2013 19:04:

> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow

To  kto był organizatorem pierwszego oddziału pionierskiego we wsi

Oczywi¶cie, ze jako pionier to Wałęsa senior się odznaczył.:) Tylko takie pytanie się przy jego wypowiedzi o murach się nasuwa. Po cholerę było burzyć Mur Berliński, jak się chce stawiać nowe? :)

Data: 2013-03-03 19:04:24
Autor: matusm
Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:513386b7$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rok 1984 powraca tylko dlatego,ze nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-03-03 19:26:30
Autor: A. Filip
Rodzinny donos na Ĺ‚amach "Wyborczej" od ojca) [homo]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Polskie media sięgają do sprawdzonych metod sowieckich i pokazują, że i
Polska ma swojego Pawkę Morozowa. Jest nim Jarosław Wałęsa, który na
ĹĽyczenie mediĂłw odciÄ…Ĺ‚ siÄ™ od ojca i jego opinii o lobby homoseksualnym.

[...]

0) Podawaj link na oryginał choćby i "wstydliwy":
http://wyborcza.pl/1,75478,13495998,Jaroslaw_Walesa___Slowa_mojego_ojca_sa_zle_i_szkodliwe_.html

1) Widać jak Jarosław W. dba o swoją przyszłość europosła.

Jest dorosłym politykiem ma inne poglądy niż ojciec to musiał/"musiał" się
odciąć od znanego ojca w "śmierdzącej" sprawie bo jeszcze gdzieś pomylą
Wałęsów. "Dobór słów" za dla mnie świadczy że politykiem wysokich lotów po
prostu nie jest ani ojciec ani syn.

--
A. Filip
Nie zawsze piÄ™kne jest dobre, ale dobre jest piÄ™kne.   -- PrzysĹ‚owie ĹĽydowskie

Rodzinny donos na łamach "Wyborczej"