Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl

Data: 2013-07-23 00:31:29
Autor: Tomasz Wójtowicz
Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
W dniu 2013-07-23 00:05, kamilos pisze:
Witajcie,

nadszedł chyba czas rozstania się z kreaturą o nazwie Renault Scenic I FL 1.9 dCi. Był to pierwszy i póki co chyba ostatni diesel, którego posiadałem.

Tak więc szukam pojazdu w podanej kwocie wg następujących kryteriów:
- silnik benzynowy do zagazowania lub benzynowy z gazem - rozsądna pojemność 1600 do 2000 ccm
- wielkość umożliwiająca transport 2 dorosłych i niemowlaka z wyposażeniem na dalszych trasach
- rozsądne koszty eksploatacji (więc silniki raczej 4-cylindrowe) i przyzwoita niezawodność
- klimatyzacja - obowiązkowo
- jakieś poduszki, ABS i wspomaganie to też warunki konieczne
- minimum estetyki (nie proponujcie Poloneza Roya, Multipli czy Passata B4 ;)

Octavia 1 z silnikiem 1,6 lub 2,0. Jest jeszcze 1,8T 20V, ale nie wiem jak z gazowaniem tego silnika. Roczniki Octavii około 2002 pewnie już będą za <10kPLN.

Data: 2013-07-24 09:19:11
Autor: AT
Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl
> Octavia 1 z silnikiem 1,6 lub 2,0. Jest jeszcze 1,8T 20V, ale nie wiem
jak z gazowaniem tego silnika

jest ok mam ten silnik nie ma problemow,

mam tez vectre B kombi za 10k w dobrym stanie z klimą można dostać i tania w eksploatacij jest

pozdrawiam

Rodzinny gazowóz do 10 tys. zl