Rodzinny interes

Data: 2020-05-25 06:36:04
Autor: Runt
Rodzinny interes
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kim-jest-zona-lukasza-szumowskiego-anna-szumowska-i-jej-spolki/ylffnrx

"Minister zdrowia Łukasz Szumowski (48 l.) pytany o swoją żonę Annę, odpowiadał zawsze, że jest lekarką i ma skromne zarobki. Opinii publicznej nie zdradził, że małżonka jest także inwestorką. Anna Szumowska (48 l.) ma w swoim portfelu inwestycyjnym udziały warte wiele milionów złotych. Jest także - pośrednio - jednym ze współwłaścicieli OncoArendi, czyli biotechnologicznego giganta, który w ostatnich latach sprawnie pozyskuje publiczne pieniądze na badania."

Jak długo PiS będzie stał murem za ministrem od zdrowia?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-25 07:06:13
Autor: Zenek Kapelinder
Rodzinny interes
I żeby zakomunikować o tym całemu światu wstałeś pizdziak vel runt dziura w dupie przed szósta. Mózg masz gładki jak kulkę od łożyska.

Data: 2020-05-26 06:31:46
Autor: Runt
Rodzinny interes na rusztowaniu
W dniu 2020-05-25 o 16:06, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
I żeby zakomunikować o tym całemu światu
alez nie! tylko tobie zenusiu! ;-)))
wstałeś
zenusiu, kto rano wstaje temu staje. tobie nie. ;-)
pizdziak
zenusiu, ze swoja przerośnietą łechtaczka jesteś super-PIŹDZIAK!
vel runt dziura w dupie
uwielbiasz zenusiu jak ktos ci pakuje koła w odbyt, prawda?
przed szósta.
a ty jak 13-grudnia ;-)))
Mózg masz gładki jak kulkę od łożyska.
powaznie? ty zenusiu masz zamiast mózgu kocie szczyny! ;-)))

Data: 2020-05-25 08:57:11
Autor: Alojzy Gąska
Rodzinny interes
użytkownik Runt napisał:
[...]

Zerknąłem i ta spółka nawet za peło dostała kaskę. Październik 2015r
20mln. Jak peło (partia schodząca) doczłapie się do żłoba, być może
znów zacznie dzielić forsę:) Cierpliwie czekaj.

A że żonka Szumoskiego ma udziały? Takie prawo, Szumoski nie jest
pierwszy którego prawo zobowiązało do "pozbycia się" papierów
wartościowych.

Data: 2020-05-25 22:22:55
Autor: japanizer
Rodzinny interes
On Tuesday, May 26, 2020 at 12:57:12 AM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
użytkownik Runt napisał:
> [...]

A że żonka Szumoskiego ma udziały? Takie prawo, Szumoski nie jest
pierwszy którego prawo zobowiązało do "pozbycia się" papierów

Ano, Szumowski to kolejny kryształ pistargowicy.

https://img.wiocha.pl/images/5/d/5d444f478e101cbb8cce2de07154e618.jpg

Data: 2020-05-26 06:31:16
Autor: Runt
Rodzinny interes
W dniu 2020-05-25 o 17:57, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

link ;-)))

Jak peło (partia schodząca) doczłapie się do żłoba, być może
znów zacznie dzielić forsę:) Cierpliwie czekaj.

a o to ci chodzi?

https://oko.press/214-238-441-zl-na-dziela-o-rydzyka/

https://wolniisolidarni.czest.pl/2018/06/15/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka/

https://natemat.pl/250139,skad-o-rydzyk-ma-pieniadze-jego-fundacja-dostanie-srodki-z-resortu-ziobry

https://superbiz.se.pl/wiadomosci/40-mln-zlotych-lapowki-dla-getin-noble-banku-czarnecki-oskarza-przewodniczacego-knf-aa-iqsT-jB1D-JtHV.html

A że żonka Szumoskiego ma udziały? Takie prawo, Szumoski nie jest
pierwszy którego prawo zobowiązało do "pozbycia się" papierów
wartościowych.

Jasne. Koleś z PiS nie latał AirTaxi, Banaś nie prowadził burdelu,
inny koleś z PiS nie żądał 40 mln w łapę, senator Kogut z  rodziną jest na wczasach, a nie w pierdlu. Koleś sprzedający lotnie opchnął ministrowi od zdrowia stare kalesony zamiast maseczek.
To wszystko wina PO! Tuska, KOD-u, UE ale nie PiS. PiS jest cacy.
Okrada kontenery PCK ale to swój złodziej!

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński.