Rodzinny sekret(y).

Data: 2017-02-02 23:24:28
Autor: Michał Szatański
Rodzinny sekret(y).

   Poduszka ortopedyczna nie jest dobra, lepsza jest poduszka cienka. Używanie takiej poduszki wpływa dalej na używanie krzesła bez poręczy, które nie męczy już tak bardzo, podobnie i schodów, chociaż nie całkiem sprawdzałem.
  A żeby było coś politycznego to słyszałem również, że u Niemców jedzenie jest dużo droższe niż u nas, narzuca się pytanie dlaczego?

Data: 2017-02-03 11:00:19
Autor: Budzik
Rodzinny sekret(y).
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

  A żeby było coś politycznego to słyszałem również, że u Niemców jedzenie jest dużo droższe niż u nas, narzuca się pytanie dlaczego?

Naprawde narzuca się? Nie sadze...
ale mam propozycje - przestań bredzic o tym co podobno i co słyszałes i wez sprawdz sam.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Rodzinny sekret(y).