Rodziny chcą ekshumacji

Data: 2012-09-23 18:15:38
Autor: pluton_
Rodziny chcą ekshumacji
Nie wiemy, kto leży w grobie, przy którym się modlimy. Byśmy zaznali
spokoju,
konieczne są ekshumacje wszystkich ofiar - mówi coraz więcej bliskich
ofiar
katastrofy smoleńskiej, m.in. Ewa Kochanowska, Magdalena Merta, Dariusz
Federowicz, Andrzej Melak, Jacek Świat.

Gdyby to zrobili po cichu, między sobą, to jak najbardziej jestem za.

Ale oni uprawiają koszmarnie obrzydliwe publiczne tańce z trupami.
Pogardzam takimi ludźmi.

Nullification

Data: 2012-09-23 19:15:05
Autor: boukun
Rodziny chcą ekshumacji

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3ncu9$cab$1node2.news.atman.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Po cichu się już nie da. Wszelkiej maści hieny robią szum...

boukun

Rodziny chcą ekshumacji