Rodziny ofiar: Przesłuchać Komorowskiego ws. Smoleńska

Data: 2010-07-11 14:37:52
Autor: Panslavista
Rodziny ofiar: Przesłuchać Komorowskiego ws. Smoleńska

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c39b646$1news.home.net.pl...
Twarde żądania rodzin ofiar katastrofy pod Smoleńskiem. Na Jasnej Górze, gdzie trwa 18. Pielgrzymka Radia Maryja, ich przedstawiciele domagali się powołania sejmowej komisji śledczej, a także przesłuchania m.in. premiera, ministra obrony czy minister zdrowia. Zeznawać w tej sprawie miałby także prezydent elekt Bronisław Komorowski.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/295845,rodziny-ofiar-przesluchac-komorowskiego-ws-smolenska.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Załóżmy, że zdarzyło się coś takiego:

Pieszy przechodzi skrzyżowanie na czerwonym świetle. Przejeżdża go samochód. Na śmierć! Wina pieszego jest ewidentna i nie podlega dyskusji.

Niektórzy jednak powątpiewają i doszukują się wątpliwości. A to poddają w wątpliwość, czy aby kierowca miał zapięte pasy, dobre hamulce, niezdarte opony itp.
Inni pytają, czy aby pieszego ktoś nie namówił żeby przeszedł skrzyżowanie.

Wątpliwości się mnożą, mnożą, mnożą...

I oto ktoś widział, że pieszy został wepchniety pod samochód.
Dlatego głupio nie pierdol.
W podobny sposób próbowano mnie parę razy zamordować.
Tylko siła wyższa albo nieprawdopodobne wprost szczęście uratowało mnie od śmierci.
Obywatele mają prawo do takiego żądania.
Niezmiernie trudno zaakceptować człowieka na wysokim urzędzie z rękami we krwi.

Data: 2010-07-11 14:44:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c39bb29$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
Niezmiernie trudno zaakceptować człowieka na wysokim urzędzie z rękami we krwi.

Przykro mi, że masz takie złe mniemanie o prezydencie Kaczyńskim.

Data: 2010-07-11 09:17:44
Autor: Bruner

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c39bca7news.home.net.pl...

Przykro mi, że masz takie złe mniemanie o prezydencie Kaczyńskim.

juz sie to nudne robi, wypierdalac kaczory do zoo

Data: 2010-07-11 17:59:47
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c39bca7news.home.net.pl...

[...]

O Jarosławie też!

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Rodziny ofiar: Przesłuchać Komorowskiego ws. Smoleńska