Rodziny ofiar domyślają się

Data: 2010-07-27 01:02:25
Autor: zbig
Rodziny ofiar domyślają się
On 27 Lip, 02:01, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
że ich bliscy mogli być zamordowani:http://wiadomosci.wp.pl/kat,122114,title,Merta-ktos-mogl-zabic-naszyc...

Trudno się dziwić, że się domyślają  skoro Tusk robi co może aby
sprawę zamieść pod dywan a jego ministrowie np. Kopacz świadomie
kłamią.

Gosiewska, którą bez żenady PiS wprowadził na rządową ciepłą posadkę w
ARiMiR.
Wassermanówna, która ma wraźna nieukrywaną chrapkę na zajęcie miejsca
ojca
Merta - kobieta w wyraźnym szoku, która nawet zapomniała sie chyba
uczesać od wypadku, pracownica IPN.
Nie mam żadnych wątpliwości , ze są sterowane przez Kaczyńskiego.
Reszta rodzin zachowuje  sie godnie, choć penie też biją sie z różnymi
myślami, zwłaszcza po planowym robieniu wody z mózgu przez ścierwniki
z PiS.

Data: 2010-07-27 12:34:03
Autor: Krzysztof
[...]

Tp smierdzi przekupstwem,