Rogalski nie wie !!

Data: 2010-12-16 10:05:23
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!
Rogalski , przypominam , ze chodzi o bylego mecenasa , ktory wraz z przyjeciem obowiazkow adwokata czesci tzw. "rodzin" stal sie pisowskim politykiem  . Tenze udajacy prawnika polityk mowi publicznie , ze "nie wie w jaki sposob zginal Gosiewski " !!.
Widac  prawo teraz koncza debile a aplikacje adwokackie dostepne sa dla kazdego , kto tylko ma odpowiednie koneksje , skoro niektorzy z nich nie sa w stanie zrozumiec tak oczywistych faktow jak katastrofa smolenska .
Czesc narodu osiagnela  juz szczyty zidiocenia poza ktorymi jest juz tylko wariatkowo lub ogolnonarodowe rzniecie ala Rewolucja Francuska .

cyc

Data: 2010-12-16 10:27:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Rogalski nie wie !!
Rogalski , przypominam , ze chodzi o bylego mecenasa , ktory wraz z przyjeciem obowiazkow adwokata czesci tzw. "rodzin" stal sie pisowskim politykiem

I POśMIWISKIEM POWSECHNYM...

Czesc narodu osiagnela  juz szczyty zidiocenia poza ktorymi jest juz tylko wariatkowo lub ogolnonarodowe rzniecie ala Rewolucja Francuska .

A tukej mom powazne łobawy, zedotego wkrutce dojść moze...

- podziwej sem CYCOżE WIELGACHNY, co we Włosech i Grecyji wyprawiać siem pocyno...

Łocywistałocywistość, niewyniko to z PiSowskiego-GUPCOWATEGO Swiata postseganio

- jest to wynik psekracanio "punktu krytycnego" psez KAPITULISTUW

Wkrutce siem łokaze, co ztego wyniknie, ale powim ci wtajemnicy, ze niebez
kozery kapitulistycni włodoże pod pozorem "walki z teruryzmem" w cołkim świecie
kapitulistycnym wzmogajom kontrolem syćkich środkuw psekazu i zbrojom siem popasy...

Data: 2010-12-16 11:26:47
Autor: Wasz Dobrodziej
Rogalski nie wie !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ieckol$q96$1news.onet.pl...
[...]

Jak to jak? Przecież powszechnie wiadomo, że samolot rozpierdzielił się na Krakowskim Przedmieściu! Zaraz po tym wydarzeniu odnalazła się rodzina P.Gosiewskiego. Okazało się, że facet peron wybudował nie tam gdzie trzeba! Gosiewski pochodził gdzieś spod Łomży w woj. podlaskim i tam miał być wybudowany peron! Problem w tym, że w Łomzy i okolicach nie wybudowano kolei żelaznej!

d.

Data: 2010-12-16 11:45:15
Autor: grzessiek
Rogalski nie wie !!
W dniu 16.12.2010 10:05, cyc pisze:

skoro niektorzy z nich nie sa w stanie zrozumiec tak oczywistych faktow jak katastrofa smolenska .

no to ja sie pytam ciebie cycu, co sie stalo w smolensku? oswiec mnie.
g.

Data: 2010-12-16 14:40:27
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!

Użytkownik "grzessiek" <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iecq5t$525$1news.onet.pl...
[...]

Jak to co ? przeciez wiadomym jest wszxystkim na calym swiecie , ze dokonanbo tam zamachu zorganizowanego przez przestepcza grupe TuSk - Komorowski - Putin!.
Japierw wytworzono sztuczna mgle , potem zestrzelono samolot rakieta i bronia magnetyczna a kiedy juz sie rozbil o ziemie podbijano zyjacych i wywieziono na Sybir podniemiajac zwloki innymi . Stad Rogalski nie wierzy w to , ze w wawelskiej krytpcie lezy Kaczynski !.
Jestes juz oswiecony ? czy trzeba Cie jeszcze walnac w leb abys zaczal myslec ? .

cyc

Data: 2010-12-16 12:14:53
Autor: Azor jest pedałem
Rogalski nie wie !!

[...]

Jak to nie wie. Przecież wszyscy wiedzą, że zmarł na grypę przez to , że minister Kopacz nie kupiła szczepionek.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-16 13:52:36
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

=================

Proponuję wsadzić Rogalskiego do jedynego posiadanego tupolewa i wysłać go na
coś w rodzaju wizji lokalnej. To się qrva dowie i będzie spokój.

MH

Data: 2010-12-16 14:59:15
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ied5j4$oqp$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Myslisz , ze po obejrzeniu  bedzie w stanie cokolwiek pojac ? .
Nie !, ci ludzie a mysle o pisowskich oblakancACH , DO KTORYCH ZALICZA SIE ROWNIEZ OW " PRAWNIK " , NIE SA ZDOLNI DO RACJONALNEGO MYSLENIA .
To ostatnie zastapily im paranoiczne brednie prezesa , bedace wyrocznia i swoistym ala leninowski , drogowskazem , wrecz biblia z ktora sie nie dyskutuje , tylko bezkrytycznie w nia wierzy i do niej stosuje .

cyc

Data: 2010-12-16 14:07:17
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

To ostatnie zastapily im paranoiczne brednie prezesa , bedace wyrocznia i swoistym ala leninowski , drogowskazem , wrecz biblia z ktora sie nie dyskutuje , tylko bezkrytycznie w nia wierzy i do niej stosuje .

==========

Wizja lokalna polega na w miarę wierne odtworzeniu zdarzeń.. Wylot tupolewem ,
ruskich poprosić o sztuczną mgłe , resztę znamy..  Rogalski nie !!  No to w
ten sposób się dowie..

MH

Data: 2010-12-16 15:13:55
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ied6el$rug$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

ruskich poprosić o sztuczną mgłe , resztę znamy..  Rogalski nie !!  No to w

 No ale poza Rogalskim w tym samolocie musieliby znalezc sie rowniez inni . Dla jednego organizowac taki "pokaz " :) .................... Nie !!, co ja pisze !! , tak nie mozna przeciez , nie jestem pisowcem ! .

cyc

Data: 2010-12-16 14:31:00
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]
 No ale poza Rogalskim w tym samolocie musieliby znalezc sie rowniez inni . Dla jednego organizowac taki "pokaz " :)

=========

Że też na to nie wpadłem..  Rewelacyjny pomysł !!!  Jest jeszcze bliźniak !!

MH

--

Rogalski nie wie !!