Rogalski nie wie !!

Data: 2010-12-16 13:52:36
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Rogalski , przypominam , ze chodzi o bylego mecenasa , ktory wraz z przyjeciem obowiazkow adwokata czesci tzw. "rodzin" stal sie pisowskim politykiem  . Tenze udajacy prawnika polityk mowi publicznie , ze "nie wie w jaki sposob zginal Gosiewski " !!.
Widac  prawo teraz koncza debile a aplikacje adwokackie dostepne sa dla kazdego , kto tylko ma odpowiednie koneksje , skoro niektorzy z nich nie sa w stanie zrozumiec tak oczywistych faktow jak katastrofa smolenska .
Czesc narodu osiagnela  juz szczyty zidiocenia poza ktorymi jest juz tylko wariatkowo lub ogolnonarodowe rzniecie ala Rewolucja Francuska .

cyc
=================

Proponuję wsadzić Rogalskiego do jedynego posiadanego tupolewa i wysłać go na
coś w rodzaju wizji lokalnej. To się qrva dowie i będzie spokój.

MH

Data: 2010-12-16 14:59:15
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ied5j4$oqp$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Myslisz , ze po obejrzeniu  bedzie w stanie cokolwiek pojac ? .
Nie !, ci ludzie a mysle o pisowskich oblakancACH , DO KTORYCH ZALICZA SIE ROWNIEZ OW " PRAWNIK " , NIE SA ZDOLNI DO RACJONALNEGO MYSLENIA .
To ostatnie zastapily im paranoiczne brednie prezesa , bedace wyrocznia i swoistym ala leninowski , drogowskazem , wrecz biblia z ktora sie nie dyskutuje , tylko bezkrytycznie w nia wierzy i do niej stosuje .

cyc

Data: 2010-12-16 14:07:17
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

To ostatnie zastapily im paranoiczne brednie prezesa , bedace wyrocznia i swoistym ala leninowski , drogowskazem , wrecz biblia z ktora sie nie dyskutuje , tylko bezkrytycznie w nia wierzy i do niej stosuje .

==========

Wizja lokalna polega na w miarę wierne odtworzeniu zdarzeń.. Wylot tupolewem ,
ruskich poprosić o sztuczną mgłe , resztę znamy..  Rogalski nie !!  No to w
ten sposób się dowie..

MH

Data: 2010-12-16 15:13:55
Autor: cyc
Rogalski nie wie !!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ied6el$rug$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

ruskich poprosić o sztuczną mgłe , resztę znamy..  Rogalski nie !!  No to w

 No ale poza Rogalskim w tym samolocie musieliby znalezc sie rowniez inni . Dla jednego organizowac taki "pokaz " :) .................... Nie !!, co ja pisze !! , tak nie mozna przeciez , nie jestem pisowcem ! .

cyc

Data: 2010-12-16 14:31:00
Autor: MH
Rogalski nie wie !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]
 No ale poza Rogalskim w tym samolocie musieliby znalezc sie rowniez inni . Dla jednego organizowac taki "pokaz " :)

=========

Że też na to nie wpadłem..  Rewelacyjny pomysł !!!  Jest jeszcze bliźniak !!

MH

--

Rogalski nie wie !!