Rogatka

Data: 2021-04-11 12:57:06
Autor: Robert Wańkowski
Rogatka
Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?

Co mam mówić do tego głośnika?
Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

https://imgur.com/0n6K7w8

Robert

Data: 2021-04-11 16:49:28
Autor: Pete
Rogatka
Hello, Robert Wańkowski.
On 11.04.2021 12:57 you wrote:

> Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat? Co > mam mówić do tego głośnika? Podobno mam prosić o otwarcie. :-) > https://imgur.com/0n6K7w8

Musisz pokazać jak bardzo ci zależy na otwarciu ruchu rogatek. Jeśli to Wrocław, to trzeba uzbroić się w cierpliwość. A czasem zrezygnować i postarać swoje w korku ()

--
Pete

Data: 2021-04-11 17:53:15
Autor: TomN
Rogatka
Robert Wańkowski w <news:6072d601$0$529$65785112news.neostrada.pl>:

Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?
Co mam mówić do tego głośnika?
Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

Kolejny, który spał na fizyce...

"Mikrofon - przetwornik elektroakustyczny służący do przetwarzania fal
dźwiękowych na zmienny prąd elektryczny."

"Głośnik - przetwornik elektroakustyczny (odbiornik energii elektrycznej
przekształcający prąd elektryczny w falę akustyczną)"

W najprostszym przypadku może być to zarówno mikrofon jak i głośnik.

Tyle, że twoje problemy nie mają nic wspólnego z samochodami i koleją...

--
'Tom N'

Data: 2021-04-11 19:32:23
Autor: T.
Rogatka
Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?

Co mam mówić do tego głośnika?
Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

https://imgur.com/0n6K7w8

Robert

Musisz zaśpiewać: Łubudubu, łubudubu... ;-)
T.

Data: 2021-04-12 08:57:51
Autor: K
Rogatka
On 11/04/2021 11:57, Robert Wańkowski wrote:
Na pl.misc.kolej pytałem, ale czy w PoRD jest coś na ten temat?

Co mam mówić do tego głośnika?
Podobno mam prosić o otwarcie. :-)

https://imgur.com/0n6K7w8

Robert

A po co to tam w ogole jest?

Data: 2021-04-12 21:09:57
Autor: Pete
Rogatka
Hello, K.
On 12.04.2021 09:57 you wrote:

> A po co to tam w ogole jest?

Rogatki NŻ.
Np. tu: https://maps.app.goo.gl/hkQ5Sd64pMEWKaD4A

--
Pete

Data: 2021-04-13 09:17:19
Autor: viktorius
Rogatka
W dniu 2021-04-12 o 21:09, Pete pisze:

Rogatki NŻ.
Np. tu:
https://maps.app.goo.gl/hkQ5Sd64pMEWKaD4A

--
Pete

W Dąbrowie Górniczej też jest taki przejazd, defaultowo zamknięty. Trzeba dzwonić, albo czekać aż dróżnik zauważy i gdy jest techniczna możliwość, otworzy.
Leci tam główna trasa kolejowa z Kato na Wawę. Ilość pociągów jest większa niż ilość samochodów chcących ten przejazd pokonać, dlatego "odwrócona" kolejność zapór. Nikt nie krzyczy, że coś nie tak. Kto ma tamtędy przejechać, czeka, albo używa malutkiego przejazdu pod torami, ale kilka km dalej.

--
viktorius

Data: 2021-04-13 09:28:04
Autor: viktorius