Rohloff

Data: 2011-05-25 09:45:24
Autor: tadek
Rohloff
proszę o opinie użytkowników tej piasty. Czy warto zmienić klasyczną
przerzutkę w trekingu na ten "wynalazek"?. Czy do normalnej ramy da
się toto zamontować?

Data: 2011-05-25 19:19:37
Autor: ...::QRT::...
Rohloff
Dnia Wed, 25 May 2011 09:45:24 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

proszę o opinie użytkowników tej piasty. Czy warto zmienić klasyczną
przerzutkę w trekingu na ten "wynalazek"?. Czy do normalnej ramy da
się toto zamontować?

hmmm a co rozumiesz przez warto? lżej sie jezdzić nie bedzie, wagi też nie zbijesz. Zakresu przełożeń nie
zwiększysz, zestopniowanie też lepsze nie bedzie. Cena piasty niweluje wszelkie oszczędności związanie z większą trwałością
łańcucha czy kosztami kaset. A jednak sa chętni więc pewnie warto :)

Data: 2011-05-25 20:14:45
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał(a):
prosz=EA o opinie u=BFytkownik=F3w tej piasty. Czy warto zmieni=E6 klasyczn=
=B1
przerzutk=EA w trekingu na ten "wynalazek"?. Czy do normalnej ramy da
si=EA toto zamontowa=E6?

Jak chcesz jezdzic po miescie, gdzie masz do tego serwis i ewentualne
parodniowe wypady - bardzo fajna sprawa. Szczegolnie, gdybys chcial jezdzic
rowniez zima.

Ale gdybys chcial z tym pojechac rowerem do Mongolii, szczerze bym Ci odradzil.

"Normalna" rama ma w dzisiejszych czasach zwykle pionowe haki do tylnego kola,
co sprawia pewne problemy przy regulacji lancucha (zewnętrzna przerzutka ma
napinacz do lancucha, Rohloff - nie). Jak masz rame z pionowymi hakami, moze
Ci sie bardzo nie chciec w to bawic.

rmikke

Data: 2011-05-25 13:43:25
Autor: tadek
Rohloff
On 25 Maj, 22:14, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

napinacz do lancucha, Rohloff - nie). Jak masz rame z pionowymi hakami, moze

ale są jakieś "wynalazki" ot mimośród w suporcie podobno

Data: 2011-05-25 21:49:53
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
> [...]
a ma
> napinacz do lancucha, Rohloff - nie). Jak masz rame z pionowymi hakami, m=

net/

ale s=B1 jakie=B6 "wynalazki" ot mimo=B6r=F3d w suporcie podobno

Wszystko prawda, co piszecie, ale mysle ze dla watkodawcy istotne jest, ze
niekoniecznie bedzie tak, ze kupi kolo z rohloffem, wsadzi zamiast
dotychczasowego i gitara.

rmikke

Data: 2011-05-25 23:35:12
Autor: tadek
Rohloff
On 25 Maj, 23:49, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

Wszystko prawda, co piszecie, ale mysle ze dla watkodawcy istotne jest, ze
niekoniecznie bedzie tak, ze kupi kolo z rohloffem, wsadzi zamiast

Rysiu masz świętą rację.Boję się że wydam kupę kasy i nie będzie toto
pasowało do mojego roweru i będę musiał budować kolejny rower. A w
ogóle zastanawiam się po co mi ew. kolejny rower jak się jest po 60-ce
i bardziej pasuje oglądać place na cmentarzu niż inwestować w kolejne
"zabawki"

Data: 2011-05-26 09:00:24
Autor: ...::QRT::...
Rohloff
Dnia Wed, 25 May 2011 23:35:12 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

Rysiu masz świętą rację.Boję się że wydam kupę kasy i nie będzie toto
pasowało do mojego roweru i będę musiał budować kolejny rower.

A co w tym złego? zabawa fajna :) Możesz sobie zamówić do tego jakąś fajną ręcznie robioną rame.
A w
ogóle zastanawiam się po co mi ew. kolejny rower jak się jest po 60-ce
i bardziej pasuje oglądać place na cmentarzu niż inwestować w kolejne
"zabawki"

chyba lepiej oglądać zabawki niż cmentarze ? :)

Data: 2011-05-26 02:14:33
Autor: tadek
Rohloff

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Data: 2011-05-26 11:44:34
Autor: ...::QRT::...
Rohloff
Dnia Thu, 26 May 2011 02:14:33 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

[...]

ja bym dał stalową albo tytanową. Na rurkach z okrągłymi przekrojami bez żadnych udziwnień. tyle ze ja z zamiarem zbudowania roweru na rohloffie na razie sie nie noszę
:) Znaczy miewam takie pomysły ale jednak finansowy aspekt tego
przedsiewzięcia nieco mnie studzi:) Tym bardziej iż kiedyś tutaj pisał użytkownik rohloffa i twierdził iż wcale
to taki znowu cud techniki nie jest. https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/45f0e5b29d9f0fe5/180da6b6a739638?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=alfine+11+group:pl.rec.rowery

Data: 2011-05-26 12:27:54
Autor: atm
Rohloff

[...]

Poczytalem troche info z powyzszego linka. O co chodzi z tym Rohloffem? Kosztuje majatek, wazy swoje, jak wynika z tekstu - potrafi rowniez cieknac. Na zdjeciach mozna zauwazyc skrocony napinacz, czyli nadal pozostaje jeden z delikatniejszych elementow napedu.
Pomijajac geekowa chec posiadania tej przekladni warto wogole brac pod uwage to rozwiazanie?

Data: 2011-05-26 14:32:45
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 12:27, atm pisze:
Pomijajac geekowa chec posiadania tej przekladni warto wogole brac pod
uwage to rozwiazanie?

warto!

--
  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz http://www.rower.orbit.pl
o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Data: 2011-05-26 18:23:51
Autor: Ignacy
Rohloff
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wp.pl> napisał(a):  Chciałem zapytać jakie przebiegi uzyskujesz na
 zestawie zębatka zewnętrzna łancuch i co "wysiada"
 z tych elementów pierwsze.

 Ignac

Data: 2011-05-27 10:46:46
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 20:23,  Ignacy pisze:
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz<podroznik100@wp.pl>  napisał(a):

  Chciałem zapytać jakie przebiegi uzyskujesz na
  zestawie zębatka zewnętrzna łancuch i co "wysiada"
  z tych elementów pierwsze.

nie mierze przebiegow.
jak zebatka sie zjedzie, to przekreca sie ja na 2ga strone i jest jak nowa.

lancuch wymieniak w zasadzie bardziej pro-forma przed wiekszymi wyprawami. i zawsze kupuje rohlofa, bo dla mnie jest najtrwalszy.

Data: 2011-05-26 14:18:51
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 11:14, tadek pisze:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320701606698&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

ona nie jest pod rohloff-a
zeby rohloff mial sens trzeba miec rame jak do singiel-spida

https://picasaweb.google.com/kujbida/NowyWyprawowyRowerekBaltazar#5227375739827531378

https://picasaweb.google.com/kujbida/NowyWyprawowyRowerekBaltazar#5227376286219732722

Data: 2011-05-26 14:29:43
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
Witam,
Jezdzic nie jezdzilem, ale widzialem ludzi ktorzy jezdzili na tym dlugodystansowo (znaczy Afryka Kair-Kapsztad) i oni byli zadowoleni.
Jakie plusy w stosunku do 'tradycyjnej' przerzutki? Bezobslugowosc i niezawodnosc. I brak czesci na zewnatrz, do urwania czy zabrudzenia.
Pozdrav
TA

Data: 2011-05-26 14:44:18
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał(a):
On 25 Maj, 23:49, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]
> Wszystko prawda, co piszecie, ale mysle ze dla watkodawcy
> istotne jest, ze
> niekoniecznie bedzie tak, ze kupi kolo z rohloffem, wsadzi zamiast
> dotychczasowego i gitara.

Rysiu masz =B6wi=EAt=B1 racj=EA.Boj=EA si=EA =BFe wydam kup=EA kasy i nie b=
=EAdzie toto
pasowa=B3o do mojego roweru i b=EAd=EA musia=B3 budowa=E6 kolejny rower.

No to w pierwszej kolejnosci trzeba sprawdzic, jakie masz haki do tylnego
kola. Jak przypadkiem skosne, to bez zadnego problemu wsadzisz piaste z
wewnetrzna przerzutka.

A =
og=F3le zastanawiam si=EA po co mi ew. kolejny rower jak si=EA jest po 60-c=
i bardziej pasuje ogl=B1da=E6 place na cmentarzu ni=BF inwestowa=E6 w kolej=
ne
"zabawki"

No, ale czym bedziesz jezdzic na te cmentarze?

rmikke

Data: 2011-05-25 20:15:57
Autor: Jan Srzednicki
Rohloff
On 2011-05-25, Ryszard Mikke wrote:
[...]

A jaki problem mieć napinacz do łańcucha z Rohloffem?

Data: 2011-05-25 13:42:39
Autor: tadek
Rohloff
On 25 Maj, 22:15, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2011-05-25, Ryszard Mikke wrote:

> [...]

> Ci sie bardzo nie chciec w to bawic.

A jaki problem mieć napinacz do łańcucha z Rohloffem?

  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

ale bez napinacza można założyć jakąś osłonę na łańcuch..

Data: 2011-05-25 22:22:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rohloff

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnitqort.1jaf.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

A jaki problem mieć napinacz do łańcucha z Rohloffem?

Ĺťaden :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-26 10:37:13
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-25 22:14, Ryszard Mikke pisze:
Ale gdybys chcial z tym pojechac rowerem do Mongolii, szczerze bym Ci odradzil.

Syria i Jordania, Madagaskarkie bezdroza, Norwegia, Kanary przejechane na Rohloffie - bez zastrzezen.

Data: 2011-05-26 02:17:12
Autor: tadek
Rohloff
On 26 Maj, 10:37, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik...@wp.pl>
wrote:
> [...]

,>_/-_- zmierz sie z nia wszystkim co  masz,  z  cala
(*)(*)   swoja moca, doswiadczeniem i pasja!"-Sir Edmund Hillary

Baltazar /piękne rzadko spotykane imię/ ramy / bo masz zdaje się 2
rowery z R./ to masz specjalne pod te piasty czy typowe adaptowanedo
tych piast?
Nawiasem mówiąc zazdroszczę Ci tych podróży

Data: 2011-05-26 14:23:58
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 11:17, tadek pisze:
to masz specjalne pod te piasty czy typowe adaptowanedo
tych piast?

1 robilem na zamowienie u Orłowskiego
2 przerabialem same haki

Nawiasem mówiąc zazdroszczę Ci tych podróży

nic nie stoi na przeszkodzie, jak ruszyc tylek :)) zamiast ogladac nagrobki :))
chodz w podrozy tez mozna je ogladac :))

Data: 2011-05-26 11:16:08
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
> [...]
l.

Syria i Jordania, Madagaskarkie bezdroza, Norwegia, Kanary przejechane na Rohloffie - bez zastrzezen.

A masz jakis plan B na wypadek, gdyby na takim Madagaskarze, zupelnie
znienacka, pojawily sie Bardzo Powazne Zastrzezenia w stylu "szlag piaste
trafil, lancuch sie kreci a kolo nie"?

rmikke

Data: 2011-05-26 14:33:40
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <irlcpn$h6s$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wp.pl> napisał(a): > W dniu 2011-05-25 22:14, Ryszard Mikke pisze:
> l.

A masz jakis plan B na wypadek, gdyby na takim Madagaskarze, zupelnie
znienacka, pojawily sie Bardzo Powazne Zastrzezenia w stylu "szlag piaste
trafil, lancuch sie kreci a kolo nie"?

A gdyby to twoj synek w przyszlosci...?
Skoro jest to bezawaryjne, to jest pewnie bezawaryjne.
A jaki masz plan B, jesli na tym Madagaskarze urwala by ci sie przerzutka z hakiem? I pekla obrecz?

TA

Data: 2011-05-26 12:39:25
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

Skoro jest to bezawaryjne, to jest pewnie bezawaryjne.
A jaki masz plan B, jesli na tym Madagaskarze urwala by ci sie przerzutka z hakiem?

Hak mam, rozkuwacz i dwie rece (lewe, ale co tam), poradze sobie.

I pekla obrecz?

Jak myslisz, predzej na Madagaskarze znajde obrecz, czy naprawie Rohloffa?

rmikke

Data: 2011-05-26 14:57:49
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <irlhlt$6bd$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <irlcpn$h6s$1@inews.gazeta.pl>,
> Skoro jest to bezawaryjne, to jest pewnie bezawaryjne.
> A jaki masz plan B, jesli na tym Madagaskarze urwala by ci sie > przerzutka z hakiem?

Hak mam, rozkuwacz i dwie rece (lewe, ale co tam), poradze sobie.
Wozisz zapasowy hak i przerzutke?

> I pekla obrecz?

Jak myslisz, predzej na Madagaskarze znajde obrecz, czy naprawie Rohloffa?

Mysle, ze z jednym i drugim moze byc podobnie.
Pamietam, jak Daisuke stracil lancuch gdzie w Indiach to czekal az mu ktos przysle z zewnatrz.

TA

Data: 2011-05-26 13:07:18
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

Hak i rozkuwacz. Jak sie przerzutka rozsypie, zawsze moge zdjac, skrocic
lancuch i dotrzec do cywilizacji.

> Mysle, ze z jednym i drugim moze byc podobnie.
Pamietam, jak Daisuke stracil lancuch gdzie w Indiach to czekal az mu ktos przysle z zewnatrz.

Ech, tez bym sobie posiedzial w Indiach :D

rmikke

Data: 2011-05-26 16:06:55
Autor: Coaster
Rohloff
On 5/26/11 3:07 PM, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Jak masz takie wirtualne stresy, to mozesz zawsze wziac ze soba piaste-singla + szprychy w odpowiednim rozmiarze i wyplesc Rolka z zaplesc te piaste ;-P

Na przyklad tu: http://tinyurl.com/3jdtfsb
Albo tu: http://tinyurl.com/3q35g8p czy tu: http://tinyurl.com/3z8nbg7
Czyba jednak bys wolal tu: http://tinyurl.com/3qnepah

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-27 09:26:18
Autor: whitey
Rohloff
On 26/05/11 15:06, Coaster wrote:
[...]

a to jest wg mnie najcenniejsza uwaga w calej tej dyskusji. powaznie

--
whitey

Data: 2011-05-27 11:20:49
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):

> [...]

Jak masz takie wirtualne stresy, to mozesz zawsze wziac ze soba piaste-singla + szprychy w odpowiednim rozmiarze i wyplesc Rolka z zaplesc te piaste ;-P

Ale przyznasz, ze to troche wiecej wozenia i znacznie wiecej zabawy, niz
rozkuc-zakuc...

rmikke

Data: 2011-05-27 13:29:12
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-27 13:20, Ryszard Mikke pisze:

Ale przyznasz, ze to troche wiecej wozenia i znacznie wiecej zabawy, niz
rozkuc-zakuc...

a co jak Ci padna zapadki w piascie?

Data: 2011-05-27 13:29:31
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <iro1eg$85f$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Ale przyznasz, ze to troche wiecej wozenia i znacznie wiecej zabawy, niz
rozkuc-zakuc...

Ale przyznasz, ze prawdopodobienstwo, ze ta piasta odmowi posluszenstwa jest mniejsze niz to, ze uwali ci sie przerzutka...?

TA

Data: 2011-05-27 12:15:22
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> rozkuc-zakuc...

Ale przyznasz, ze prawdopodobienstwo, ze ta piasta odmowi posluszenstwa jest mniejsze niz to, ze uwali ci sie przerzutka...?

Przyznam.

Co wiecej, przyznam, ze nie mam pojecia, czy Rohloff w ogole moze sie popsuc w
taki sposob, jak opisalem (tzn. zeby nie krecil sie z lancuchem, tylko go
swobodnie przepuszczal), a pytam z ciekawosci glownie.

Moze to takie moje zboczenie, wynikajace z jezdzenia po Polsce, ze wole miec
taki sprzet, jaki dokupie w kazdej wiekszej gminie. Moze jak sie jedzie dalej,
to rzeczywiscie jest tak, jak Grzegorz napisal - wszystko jedno, jaki sprzet
mi sie zepsuje, bo i tak mi go nie naprawia, ani nie wymienia, tylko w
najlepszym wypadku dostane piaste singla.

rmikke

Data: 2011-05-27 14:50:45
Autor: Coaster
Rohloff

Czasem dobrze jest 'podryfowac' w zyciu. Mniej lub wiecej. Tak jak ta niemka Ina, ktora po prostu wsiadla na 'mieszczucha' <http://tinyurl.com/3kg9jjw> w Monachium i dojechala do Tybetu <http://tinyurl.com/42bmhp5> . Nie przejmowala sie, czy jej sie cos popsuje i czy w ogole dojedzie. Gdyby tak sie tym zamartwiala, pewnie by nigdy nigdzie nie wyruszyla. Albo jak ten Cinczyk, ktory tak po prostu przejechal 8000 km na roadsterze wiozac ze soba tylko worki ryzu.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-27 14:52:17
Autor: Coaster
Rohloff
On 5/27/11 2:50 PM, Coaster wrote:
Albo jak ten Cinczyk

O wlasnie - ten Chinczyk: http://tinyurl.com/3pn6uhe

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-05-27 14:21:11
Autor: Coaster
Rohloff
On 5/27/11 1:20 PM, Ryszard Mikke wrote:
Coaster<manypeny@mac.com>  napisał(a):
[...]
Jak masz takie wirtualne stresy, to mozesz zawsze wziac ze soba
piaste-singla + szprychy w odpowiednim rozmiarze i wyplesc Rolka i
zaplesc te piaste ;-P

Ale przyznasz, ze to troche wiecej wozenia i znacznie wiecej zabawy, niz
rozkuc-zakuc...

Jak dla mnie - tyle co nic. Ale ja bym i tak zaufal tylko Rohloffowi majac z nim wczesniej jakiekolwiek doswiadczenia. ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-08 20:58:35
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <iro48a$nlf$1@news.supermedia.pl>,
 Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

> [...]

Jak dla mnie - tyle co nic. Ale ja bym i tak zaufal tylko Rohloffowi majac z nim wczesniej jakiekolwiek doswiadczenia. ;-)

Tylko, ze dlaczego on taki drogi???

:-(

TA

Data: 2011-05-26 15:06:33
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 14:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Mysle, ze z jednym i drugim moze byc podobnie.
Pamietam, jak Daisuke stracil lancuch gdzie w Indiach to czekal az mu
ktos przysle z zewnatrz.

ja przesylalem Robbobi do Indii cale kolo 26, bo mial problem z kupieniem takiego rozmiaru.

Data: 2011-05-27 16:58:57
Autor: MadMan
Rohloff
Dnia Thu, 26 May 2011 15:06:33 +0200, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
napisał(a):

ja przesylalem Robbobi do Indii cale kolo 26, bo mial problem z kupieniem takiego rozmiaru.

Jesteś pewien że nie 28?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-05-27 20:02:24
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-27 16:58, MadMan pisze:
Jesteś pewien że nie 28?

wiem co wysylalem ;)

Data: 2011-05-27 20:47:47
Autor: MadMan
Rohloff
Dnia Fri, 27 May 2011 20:02:24 +0200, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
napisał(a):

Jesteś pewien że nie 28?

wiem co wysylalem ;)

A to dziwne, bo z tych relacji i opinii co czytałem - tam jest problem z
kołami 28", 26" są powszechnie dostępne. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-05-28 08:27:54
Autor: tadek
Rohloff
napisał(a):

> [...]

A to dziwne, bo z tych relacji i opinii co czytałem - tam jest problem z
kołami 28", 26" są powszechnie dostępne.

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138

jest tu na forum jakiś właściciel Rohloffa z Łodzi? Chętnie bym
obejrzał to cudo w naturze.

Data: 2011-05-28 15:36:28
Autor: piecia aka dracorp
Rohloff
Dnia Sat, 28 May 2011 08:27:54 -0700, tadek napisał(a):

jest tu na forum jakiś właściciel Rohloffa z Łodzi? Chętnie bym obejrzał
to cudo w naturze.
To nie forum.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-28 19:57:55
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <pan.2011.05.28.15.36.28@dracorp.one.pl>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sat, 28 May 2011 08:27:54 -0700, tadek napisał(a):

> jest tu na forum jakiś właściciel Rohloffa z Łodzi?
[...]
To nie forum.

Nie badzmy tacy drobiazgowi.
To jest forum. Jak go zwal, tak zwal.

TA

Data: 2011-05-29 09:51:02
Autor: piecia aka dracorp
Rohloff
Dnia Sat, 28 May 2011 19:57:55 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Nie badzmy tacy drobiazgowi.
To jest forum. Jak go zwal, tak zwal.

Jak jedziesz samochodem to też mówisz, że jechałeś motocyklem?

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-29 16:02:32
Autor: Titus Atomicus
Rohloff
In article <pan.2011.05.29.09.51.02@dracorp.one.pl>,
> [...]

> Nie badzmy tacy drobiazgowi.
> To jest forum. Jak go zwal, tak zwal.

Jak jedziesz samochodem to też mówisz, że jechałeś motocyklem?

Bredzisz.
Na przyszlosc - wiecej czytaj.

TA

Data: 2011-05-30 11:34:10
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
Dnia Sat, 28 May 2011 08:27:54 -0700, tadek napisał(a):

> jest tu na forum jakiś właściciel Rohloffa z Łodzi? Chętnie bym obejrzał
> to cudo w naturze.
To nie forum.

Zebrali sie i gadaja w miejscu dotego przeznaczonym - to JEST forum.

Juz Starozytni Rzymianie mieli fora i wygladaly one Zupelnie Inaczej, niz
onet, wierzaj mi.

rmikke

Data: 2011-05-26 15:05:07
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 14:39, Ryszard Mikke pisze:
Jak myslisz, predzej na Madagaskarze znajde obrecz, czy naprawie Rohloffa?

tam gdzie bylem jest to bez znaczenia. Osiol Twym przyjacielem by sie stal :))

Data: 2011-05-26 13:18:58
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
> [...]

tam gdzie bylem jest to bez znaczenia. Osiol Twym przyjacielem by sie stal :))

Coz, Ty tam byles, Ty wiesz lepiej :D

Ja tak glownie z ciekawosci zapytalem.

rmikke

Data: 2011-05-26 06:41:48
Autor: tadek
Rohloff
On 26 Maj, 15:18, "Ryszard Mikke" <rmi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik...@wp.pl> napisa (a):

> tam gdzie bylem jest to bez znaczenia. Osiol Twym przyjacielem by sie
> [...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Panowie dajmy spokój z Indiami i Madagaskarem. Ja się tam nie
wybieram. Mnie interesują sprawy bardziej przyziemne i zlokalizowane w
europie.

Data: 2011-05-26 14:34:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Rohloff
W dniu 2011-05-26 13:16, Ryszard Mikke pisze:
[...]

mam.
oslem do najblizszej miesciny i przerobka na typowy rowerek.

a jak Ci padnie naped stardardowy na takim madagaskarze to masz jakis plan alternatywny? zaloze sie, ze taki sam jak moj :)

Data: 2011-05-26 12:54:08
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
> [...]

a jak Ci padnie naped stardardowy na takim madagaskarze to masz jakis plan alternatywny? zaloze sie, ze taki sam jak moj :)

Mniej wiecej, ale w wiekszosci przypadkow obede sie bez osla, bo dam rade
czasowo na singla przerobic.

Oraz, klasyczny naped jakos mniej szkoda zostawic gdzies na Madagaskarze.

rmikke

Data: 2011-05-26 16:01:44
Autor: Fabian
Rohloff
W dniu 26.05.2011 14:54, Ryszard Mikke pisze:
[...]

To w rohloffie drucikiem mocujesz zębatkę na sztywno do szprych i masz
OK. Pewnie specjalnie dają dziurawe zębatki ;)

Fabian.

Data: 2011-05-26 14:46:46
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff

Data: 2011-05-26 14:48:54
Autor: Ryszard Mikke
Rohloff
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 26.05.2011 14:54, Ryszard Mikke pisze:
> Grzegorz Baltazar Kajdrowicz <podroznik100@wp.pl> napisał(a): >> a jak Ci padnie naped stardardowy na takim madagaskarze to masz jakis >> plan alternatywny? zaloze sie, ze taki sam jak moj :)
> czasowo na singla przerobic.

To w rohloffie drucikiem mocujesz zębatkę na sztywno do szprych i masz
OK. Pewnie specjalnie dają dziurawe zębatki ;)

A, o dziurawych zebatkach nie wiedzialem. O wszystkim, skubani, pomysleli :D

rmikke

--

Rohloff