Rojenia zboczonego psychola.

Data: 2011-07-24 15:09:00
Autor: stevep
Rojenia zboczonego psychola.
# Z licz±cych 1500 stron zapisków Andersa Behringa Breivika, który w  pi±tek zabił 93 osoby w dwóch atakach w Oslo i na wyspie Utoya, wynika, że  przygotowywał on zamachy od jesieni 2009 r. "Będę nazywany największym  nazistowskim potworem od czasu II Wojny ¦wiatowej" - pisze wprost Breivik

W Oslo akcja policji zwi±zana z atakami. Zatrzymano sze¶ć osób
Po masakrze w Norwegii: "Zaostrzmy zasady posiadania broni w UE"
Policja: Zabójca na wyspie Utoya strzelał przez półtorej godziny
Zamachy w Norwegii: mordercy grozi maksymalnie 21 lat więzienia. ''Za mało  dla zimnego drania''
Anders Behring Breivik kupił sze¶ć ton nawozu. Użyto go do produkcji bomb?
  Znalezione w internecie zapiski s± po czę¶ci dziennikiem, po czę¶ci  poradnikiem robienia bomb, a po czę¶ci polityczn± tyrad±, w której Breivik  ujawnia swoj± nienawi¶ć do islamu i marksizmu. Nazywa się też sam siebie  rycerzem templariuszem.

  W zatytułowanym "2083. Europejska Deklaracja Niepodległo¶ci" dokumencie  Breivik opisuje m.in. jak założył farmę, by przygotować się do ataków.
"Powodem założenia farmy jest stworzenie wiarygodnej przykrywki w  przypadku gdybym został aresztowany. Pozwoli ona na zakup materiałów  wybuchowych służ±cych także jako sztuczny nawóz" - można przeczytać w  zapiskach zamachowca.

  "Będę nazywany największym nazistowskim potworem od czasu II Wojny  ¦wiatowej" - pisze wprost Breivik, który podpisał się jako Andrew Berwick.  Zaraz jednak wyja¶nia znaczenie swojego prawdziwego nazwiska. "Moje  nazwisko "Breivik" mogło występować już nawet przed er± Wikingów.  "Behring" jest przedchrze¶cijańskim germańskim nazwiskiem, które pochodzi  od słowa "Behr" - czyli germańskim "Bear", "Anders" (Andreas jest  skandynawski odpowiednikiem imienia Andrew").

"Putin zasługuje na respekt"

  W tek¶cie znajdujemy mnóstwo komentarzy do życia znajomych Breivika - ich  zwyczajów, także seksualnych. S± też opisywane dzień po dniu przyziemne  sprawy, wł±czaj±c w to także notatkę o piciu drogiego wina przed atakiem.

  "Osobi¶cie napisałem mniej więcej połowę tego tekstu. Reszta jest  kompilacj± wypowiedzi różnych odważnych indywidualno¶ci tego ¶wiata.  Zawarto¶ć tego kompendium naprawdę należy do wszystkich" - deklaruje  Breivik. Pisze o także o rosn±cej agresji, której powodem jest spożywanie  produktów na powiększenie masy mię¶niowej.

  W pewnej czę¶ci zapisków Breivik zadaje sam sobie pytania, na które  odpowiada:

  "- Wymień jedn± żyj±c± osobę, któr± chciałby¶ spotkać.

  - Papież albo Władymir Putin. Putin wydaje się być zdecydowanym liderem,  który zasługuje na respekt. Nie jestem pewien, czy mógłby stać się naszym  największym przyjacielem, czy wrogiem".

  "Jestem wyj±tkowo cierpliw± i bardzo pozytywnie nastawion± osob±" - pisze  Brevik.

  Jednak w lipcu tego roku tempo zapisków i ich charakter ulegaj±  przyspieszeniu. "Wierzę, że to będzie mój ostatni wpis. Jest teraz pi±tek  22 lipca, 12.51, szczere pozdrowienia, Andrew Berwick, sprawiedliwy  rycerz, dowódca, rycerz templariusz Europy, rycerz templariusz Norwegii".

  W pi±tkowym wybuchu w dzielnicy rz±dowej w Oslo oraz w strzelaninie na  wyspie Utoya, gdzie odbywał się młodzieżowy obóz przybudówki partii  premiera Norwegii, zginęły 93 osoby. Do ataku przyznał się Anders Behring  Breivik - 32-letni Norweg. - Atak był brutalny, ale konieczny - powiedział  po zatrzymaniu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5xhd

--
stevep

Data: 2011-07-24 20:43:17
Autor: jadrys
Rojenia zboczonego psychola.
W dniu 2011-07-24 15:09, stevep pisze:
#

Akurat ty o zboczeniach innych powinieneś milczeć.

Data: 2011-07-24 20:54:01
Autor: pluton
Rojenia zboczonego psychola.

Akurat ty o zboczeniach innych powiniene¶ milczeć.

Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Nullification

Data: 2011-07-24 21:07:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 20:54, pluton pisze:
Akurat ty o zboczeniach innych powinieneś milczeć.

Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Akurat twoją miłość do niego trochę rozumiem. Był to facet który naprawdę chciał dobrze dla Polski i Polaków.

Data: 2011-07-24 21:14:28
Autor: pluton
Rojenia zboczonego psychola.

> Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Akurat twoj± miło¶ć do niego trochę rozumiem. Był to facet który
naprawdę chciał dobrze dla Polski i Polaków.

Podobnie mysli prezio, jak łyknie (albo jak odstawi). Jest was dwoch na
swiecie.

Nullification

Data: 2011-07-24 21:29:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 21:14, pluton pisze:
Akurat ty o zboczeniach innych powinieneś milczeć.

Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Akurat twoją miłość do niego trochę rozumiem. Był to facet który
naprawdę chciał dobrze dla Polski i Polaków.

Podobnie mysli prezio, jak Ĺ‚yknie (albo jak odstawi). Jest was dwoch na
swiecie.

Wątpię, jego zawzięta walka z propolskimi partiami LPR, Samoobrona świadczą o czymś przeciwnym.

Data: 2011-07-25 02:02:19
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 21:07:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-24 20:54, pluton pisze:
Akurat ty o zboczeniach innych powiniene¶ milczeć.

Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Akurat twoj± miło¶ć do niego trochę rozumiem. Był to facet który  naprawdę chciał dobrze dla Polski i Polaków.

A udowodnił, ze dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.

--
stevep

Data: 2011-07-26 22:20:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-25 02:02, stevep pisze:
[...]

A udowodnił że za pożyczone pieniądze można wybudować pół kraju a nie rozkraść je.

Data: 2011-07-26 19:10:06
Autor: [He®Sk]
On Sun, 24 Jul 2011 21:07:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Nie mozna milczec, jak ktos kocha Gierka.

Akurat twoj± miło¶ć do niego trochę rozumiem. Był to facet który naprawdę chciał dobrze dla Polski i Polaków.

 tak. Polske i Polakow rozumial jako PZPR. tym chcial dobrze.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-26 22:20:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-26 19:10, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Wtedy innej alternatywy nie było.

Data: 2011-07-25 02:01:11
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 20:43:17 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-24 15:09, stevep pisze:
#

Akurat ty o zboczeniach innych powiniene¶ milczeć.

Spadaj nieudaczniku.

--
stevep

Rojenia zboczonego psychola.