Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz

Data: 2011-12-30 00:55:19
Autor: Antenka
Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz
Czarny scenariusz według jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego
Pogłębiający się kryzys, szaleńcze ceny paliwa i żywności. To będzie
rok wielkich przełomów i niepokojów. Upadek Unii Europejskiej,
kompletna przebudowa polskiej sceny politycznej - przepowiada
najsłynniejszy polski jasnowidz, Krzysztof Jackowski. Czy jego
apokaliptyczne wizje się sprawdzą? Oby nie! Ale niestety ten człowiek
rzadko się myli - czytamy w "Super Expresie".

Dla Polski ten rok też nie będzie łaskawy - przewiduje jasnowidz. W
lutym dojdzie do finansowego trzęsienia ziemi. Dojdzie do załamania
gospodarczego. Ceny wzrosną o jedną trzecią, a bezrobocie sięgnie 23%
- mówi Jackowski.

Mimo fatalnej sytuacji polityczno-gospodarczej polski rząd przetrwa
ten rok. Nie uda się to natomiast PiS-owi. Jarosław Kaczyński
przestanie liczyć się w polityce. Natomiast jego elektorat przejmie
Solidarna Polska ze Zbigniewem Ziobrą na czele.

Niedobre rokowania są też w stosunku do Unii Europejskiej, która
zacznie się rozpadać. Początkiem tego procesu będą niepokoje we
Francji, gdzie dojdzie do przewrotu. Powstanie Unia bis, w której
znajdą się kraje spoza strefy euro.

http://wiadomosci.wp.pl/title,Rok-2012-bedzie-straszny-przepowiada-jasnowidz,wid,14124186,wiadomosc.html

:-((

Zbliża się wielkie "Oczyszczenie" dla całej ludzkości. Módlcie się o
złagodzenie kary!

Antenka

Data: 2011-12-30 07:09:56
Autor: homo erectus
Antenka wrote:
Czarny scenariusz według jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego

Dobre. Jasnowidz i czarno widzi.

Data: 2012-01-04 03:01:32
Autor: kogutek
homo erectus <jacek@wp.pl> napisał(a):
Antenka wrote:
> Czarny scenariusz według jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego
> =================================================

Dobre. Jasnowidz i czarno widzi.
Poszedł facet do jasnowidza. Puka w drzwi i słyszy " kto tam". Pierdole
takiego jasnowidza. --

Data: 2011-12-30 10:50:15
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 30 grudzień 2011 09:55:

Czarny scenariusz według jasnowidza Krzysztofa Jackowskiego
Zbliża się wielkie "Oczyszczenie" dla całej ludzkości. Módlcie się o
złagodzenie kary!

Rok 2011 wg onego
http://www.iluminaci.pl/filmy/jasnowidz-jackowski-przepowiednie-na-2011

Data: 2011-12-30 12:56:52
Autor: stevep

================================================>
[...]

Oooo, podobnie za Gomułki straszono nas wojną jądreową

--
stevep

Data: 2011-12-30 13:29:52
Autor: t-1
Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz
A stare polskie przysłowie mówi:

"Tacy prorocy co kartofle jedzą to g..o wiedzą"

t-1

Data: 2011-12-30 16:13:58
Autor: rAzor
Użytkownik - Antenka napisał:
[...]

Spoko - przeżyliśmy prawie dwie dekady nędzy (80/90) to i tę tuskową nędzę też się jakoś przepędzi.

Data: 2011-12-30 11:39:50
Autor: Antenka
On 30 Gru, 16:13, rAzor <komu...@na.kolyme.ru> wrote:

Spoko - przeżyliśmy prawie dwie dekady nędzy (80/90) to i tę tuskową
nędzę też się jakoś przepędzi.<

Nędzę tak, ale "jasnowidz" widział w jakiejś wizji kompletnie
zniszczone duże miasto na południu Polski :-/ Rzecz ma mieć miejsce w
2012r. :-?

Antenka

Data: 2011-12-30 21:34:50
Autor: pluton
Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz
Nędzę tak, ale "jasnowidz" widział w jakiejś wizji kompletnie
zniszczone duże miasto na południu Polski :-/ Rzecz ma mieć miejsce w
2012r. :-?

Kibole od Jarka namawiaja sie na Krakow ?

Nullification

Data: 2011-12-31 05:24:48
Autor: stevep

================================================>>
[...]

Serio, pewnie powiesz Dupikowski, że Titanic tonie, przejdź się ulicami  dowolnego miasta średniej wielkości, takiej iluminacji za czasów komuny  nie miała Warszawa.
--
stevep

Data: 2011-12-31 12:02:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7b6jmsj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

=======================================

A szczecin został najpiękniej oświetlonym miastem na święta.
To chyba z tej biedy?

Data: 2011-12-31 15:59:38
Autor: stevep

======================================>
A szczecin został najpiękniej oświetlonym miastem na święta.
To chyba z tej biedy?

Co prawda nigdzie ostatnio nie wyjeżdżałem ale jestem pod wrażeniem jak  wygląda miasto nawet pod zapyziała władzą pisowską.

--
stevep

Data: 2012-01-01 07:26:45
Autor: stevep

======================================>>
[...]

Tak, ale w samorzadzie PiS ma przewagę, prezydentem jest przedstawiciel  PiS-u., ale to nie taki cham jak większość pisowskich uczestników PiS-u,  przysłał mi nawet życzenia świąteczne pocztą elekroniczną, choć nigdy go  na oczy nie widziałem, ani nigdy się z nim nie zetknąłem, miałem je tu  wkleić, ale nie mogę na prędce znależć.

--
stevep

Data: 2012-01-01 10:54:51
Autor: Bogdan Idzikowski

napisał(a):
=======================================

[...]

I dlatego, żeby być w PiS-ie, zawiesił swoje członkowstwo w PO?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Krzystek

Radni: PO - 14, PiS - 7. Przewaga PiS-u wprost przytłaczająca.
http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapter_50591.asp?soid=3F0A49007B6344A3A269F1413DFF53A7

Data: 2011-12-31 17:48:50
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Zbliża się wielkie "Oczyszczenie" dla całej ludzkości. Módlcie się o
złagodzenie kary!

W międzyczasie wybory wygra PiS a PO się POdzieli.

Od momentu jak Jackowski "przewidział" rządy PiS i PJN przestałem zwracać
uwagi na jego przepowiednie. Pozostawiam je takim głupim medialnym lemingom jak ty, Antenko.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-31 10:41:22
Autor: Antenka
On 31 Gru, 17:48, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

uwagi na jego przepowiednie.

Pozostawiam je takim głupim medialnym lemingom jak ty, Antenko.<

Ty multimedialny idioto, a porządnego kopa w dupencję  chce?!  No! :-E

Antenka

Data: 2011-12-31 19:50:52
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Ty multimedialny idioto, a porządnego kopa w dupencję  chce?!  No! :-E

"Po wyborach PiS i PiS bis z Kluzik-Rostkowską na czele będą w koalicji,
ale i tak zabraknie im głosów do samodzielnego rządzenia."

Data: 2012-01-01 08:15:58
Autor: Antenka
On 31 Gru 2011, 19:50, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

"Po wyborach PiS i PiS bis z Kluzik-Rostkowską na czele będą w koalicji,
ale i tak zabraknie im głosów do samodzielnego rządzenia."

J.w.

Antenka

Data: 2012-01-01 13:18:20
Autor: Tzva Adonai
Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Zbli=BFa si=EA wielkie "Oczyszczenie" dla ca=B3ej ludzko=B6ci. M=F3dlcie si=
=EA o
z=B3agodzenie kary!

Te wszystkie kryzysy i katastrofy to boża kara za antysemityzm..

Data: 2012-01-01 15:08:40
Autor: u2
W dniu 2012-01-01 14:18, Tzva Adonai pisze:
Te wszystkie kryzysy i katastrofy to boża kara za antysemityzm.

Przeciez ty ateista cwelik :)

Data: 2012-01-01 08:14:46
Autor: Antenka
On 1 Sty, 15:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-01-01 14:18, Tzva Adonai pisze:

> Te wszystkie kryzysy i katastrofy to boża kara za antysemityzm.

Przeciez ty ateista cwelik :)

Ateista tak, ale łobrzezany! :-o))

Antenka

Data: 2012-01-03 19:57:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-30 09:55, Antenka pisze:
[...]

- mĂłwi Jackowski.

[...]

Francji, gdzie dojdzie do przewrotu. Powstanie Unia bis, w ktĂłrej
[...]

Akurat do tego nie trzeba daru przewidywania przyszłości. Kapitalizm wydaje się być bankrutem. ;-)

Data: 2012-01-04 04:11:23
Autor: stevep
Dnia 03-01-2012 o 19:57:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Wzdychasz do komunizmu?

--
stevep

Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz