Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz

Data: 2011-12-31 17:48:50
Autor: Grzegorz Z.
Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz
Antenka napisał:

Zbliża się wielkie "Oczyszczenie" dla całej ludzkości. Módlcie się o
złagodzenie kary!

W międzyczasie wybory wygra PiS a PO się POdzieli.

Od momentu jak Jackowski "przewidział" rządy PiS i PJN przestałem zwracać
uwagi na jego przepowiednie. Pozostawiam je takim głupim medialnym lemingom jak ty, Antenko.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-31 10:41:22
Autor: Antenka
On 31 Gru, 17:48, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

uwagi na jego przepowiednie.

Pozostawiam je takim głupim medialnym lemingom jak ty, Antenko.<

Ty multimedialny idioto, a porządnego kopa w dupencję  chce?!  No! :-E

Antenka

Data: 2011-12-31 19:50:52
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Ty multimedialny idioto, a porządnego kopa w dupencję  chce?!  No! :-E

"Po wyborach PiS i PiS bis z Kluzik-Rostkowską na czele będą w koalicji,
ale i tak zabraknie im głosów do samodzielnego rządzenia."

http://www.iluminaci.pl/filmy/jasnowidz-jackowski-przepowiednie-na-2011

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-01 08:15:58
Autor: Antenka
On 31 Gru 2011, 19:50, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

"Po wyborach PiS i PiS bis z Kluzik-Rostkowską na czele będą w koalicji,
ale i tak zabraknie im głosów do samodzielnego rządzenia."

J.w.

Antenka

Rok 2012 będzie straszny - przepowiada jasnowidz