Rok czasu

Data: 2015-02-21 01:15:09
Autor: boukun
Rok czasu
A te kurwy reżimowe pieski dziennikarzyny nadal odstawiają prymitywną propagandę, że to niby na Majdanie strzelali berkutowcy...
Nie przyznają się bydlaki, że są jako podżegacze sprawcami wojny na Ukrainie.... i doprowadzili de factro do jej rozbioru...

boukun

Data: 2015-02-21 01:28:20
Autor: the_foe
Rok czasu
W dniu 2015-02-21 o 01:15, boukun pisze:
[...]

Mowiłem: przepisuj smsy niczego nie dodawaj od siebie! Miałeś napisać "i doprowadzili de facto do jej ROZPADU". Rozbiór zakłada obcą interwencję, a przecież w smsach juz Cie poinformowali, ze to rolnicy z Ukrainy walczą przeciwko Banderowcom co mieli do niewinnych emerytów strzelać.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-20 16:42:57
Autor: kogutek444
Rok czasu
W dniu sobota, 21 lutego 2015 01:28:19 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

Mowiłem: przepisuj smsy niczego nie dodawaj od siebie! Miałeś napisać "i doprowadzili de facto do jej ROZPADU". Rozbiór zakłada obcą interwencję, a przecież w smsach juz Cie poinformowali, ze to rolnicy z Ukrainy walczą przeciwko Banderowcom co mieli do niewinnych emerytów strzelać.

Znowu kurwa głuchy telefon nie zadziałał. W oryginale było Banderowcom co do niewinnych emerytów strzelają.

Data: 2015-02-21 11:07:40
Autor: Patriota
Rok czasu
[...]

Przedstawiciele owego Berkutu powinni pozwać tych goebbelsów i zażądać wysokich odszkodowań za zniesławienie. Nie mają te kłamliwe kurwy najmniejszych dowodów że to właśnie Berkut zabijał ludzi na Majdanie..

Data: 2015-02-21 11:09:12
Autor: u2
Rok czasu
W dniu 2015-02-21 o 11:07, Patriota pisze:
Przedstawiciele owego Berkutu powinni pozwać tych goebbelsów i zażądać
wysokich odszkodowań za zniesławienie. Nie mają te kłamliwe kurwy
najmniejszych dowodów że to właśnie Berkut zabijał ludzi na Majdanie..

te antena jedz na majdan i rob "porzondek":)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Rok czasu