Rok na FW20

Data: 2010-09-25 08:35:50
Autor: Lech Dubrowski
Rok na FW20
Zrobilem podsumowanie dzialalnosci.
Od wrzesnia 2009 do wczoraj mam strate 197 punktow.
2009 zysk  590.
2010 strata 787

Leszek

Data: 2010-09-25 11:27:38
Autor: Dieter
Rok na FW20
Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

D.

Data: 2010-09-25 12:30:25
Autor: Lech Dubrowski
Rok na FW20
Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

Glownie to nie pilnowanie zbyt duzej liczby otwartych pozycji przy duzych zmianach i malej rezerwie.
Teraz otwieram max 2 pozycje na godzine lub 2 po porannym spadku i zamykam przed 14:30.

Jak przekroczylismy 2575 to szort na otwarciu daje zarobic. Ten stan chyba troche po trwa bo poczatek kwartalu lubi byc spadkowy

Leszek

D.

Data: 2010-09-25 13:24:05
Autor: Zbyszek
Rok na FW20
Dnia 25-09-2010 o 12:30:25 Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):

Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

Glownie to nie pilnowanie zbyt duzej liczby otwartych pozycji przy duzych
zmianach i malej rezerwie.

dobrze rozumiem - lewarek daje się we znaki ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-25 13:47:43
Autor: Jan Werbiński
Rok na FW20
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vjk5yfxwokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 25-09-2010 o 12:30:25 Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):

Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

Ważne że makler zarobił na prowizji

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-28 09:54:46
Autor: Artur K.
Rok na FW20

Ważne że makler zarobił na prowizji

Najlepsze zawsze są te drętwe komentarze...

A.

Data: 2010-09-28 10:45:38
Autor: Jan Werbiński
Rok na FW20
Wolisz ignorować sens istnienia większości instrumentów?

Data: 2010-09-29 01:03:50
Autor: mylogi
Rok na FW20
On 28 Wrz, 01:45, Jan Werbiński <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Wolisz ignorować sens istnienia większości instrumentów?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

warunki gry sie pogorszyly od polowy 2009 roku

na screenie widac na gorze krzywa wyniku systemu i ewidentnie widac ze
nastepilo wyplaszczenie, zmiana kata

to ma takie konsekwencje ze wczesniej majac nawet slaba realizacje
transakcji z poslizgami itp

byl dodatni wynik

a teraz trzeba idealnie realizaowac bo dokladajac niedokladnosc

( screeny na dole gdzie wyniki tygodniowe sa dociazane X pkt )

widac ze szybko mozna na realnym rachunku wychodzic na minus nawet
kiedy system w komputerze zarabia

http://yfrog.com/mtdealingroomj

Rok na FW20