Rok ważności konta

Data: 2019-02-11 23:48:50
Autor: Animka
Rok ważności konta
Telefon na kartę. Rok ważności konta. Rzekomo doladowalam natychmiastowym przelewem bankowym o 1 dzień za późno. Żadnego komunikatu nie dostałam i za parę dni wyłączyli mi telefon, dostępne były tylko telefony alarmowe. Nikt do mnie nie mógł zadzwonić. Ponadto przez parę dni pożarło mi 30 zł, potem 5 zł doładowania.
Skoro jest rok ważności konta to telefon nie powinien być wyłączony i połączenia przychodzące powinnam otrzymywać? To jest bardzo ważne dla mnie pytanie.
Dawniej miałam abonament w Orange, a tu, na kartę dałam się wrobić cwaniakom.

--
animka

Data: 2019-02-11 23:52:15
Autor: LordBluzg(R)
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-11 o 22:48, Animka pisze:
1 dzień za późno. dałam się wrobić cwaniakom.

Przycwaniakowałaś i kucha :]
Trzeba było wcześniej :]

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2019-02-12 00:01:39
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 0:52, LordBluzg(R) pisze:
W dniu 2019-02-11 o 22:48, Animka pisze:
1 dzień za późno. dałam się wrobić cwaniakom.

Przycwaniakowałaś i kucha :]
Trzeba było wcześniej :]

Zawsze doładowywałam dużo wcześniej. Teraz doładowałam jak mi pieniądze na konto przyszły. Doladowanie miałam od 16-go, a chcieli już 13-go?

--
animka

Data: 2019-02-12 00:18:37
Autor: LordBluzg(R)
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-11 o 23:01, Animka pisze:

1 dzień za późno. dałam się wrobić cwaniakom.

Przycwaniakowałaś i kucha :]
Trzeba było wcześniej :]

Zawsze doładowywałam dużo wcześniej.
Zawsze? Teraz nie było zawsze. Było za późno :]

Spróbuj kiedyś spóźnić się na pociąg i 1 dzień :)
Nazwiesz pociąg cwaniakiem?
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-02-12 11:59:54
Autor: Budzik
Rok ważności konta
Użytkownik Animka animka@to.nieja.idm.pl ...

[...]

Zyjesz od pierwszego do pierwszego i zeby oplacic komórke to musisz na przelew czekac? wow...

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-02-12 13:07:48
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

Na dodatek ładuje raz do roku, a potrzebna kwota doładowania to 5zł :)

--
Liwiusz

Data: 2019-02-12 14:47:29
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 14:07, Liwiusz pisze:
[...]

Cyniku, nie wmawiaj komuś tego co Ty sam robisz.
Doładowanie miałam na 25 zł. W banku nie było opcji do wybrania 25 zł. tylko 30 zł. więc doładowywałam na 30 zł. Jak mi wyłączyli telefon, a musiałam gdzieś szybko w tym czasie zadzwonić to doladowałam przez bank jeszcze na 5 zł.
Nie tłumaczę Ci się tylko wyjaśniam łopatologicznie.

--
animka

Data: 2019-02-13 10:59:53
Autor: Budzik
Rok ważności konta
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Trzeba chwalic oszczednosc!

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-02-13 14:46:46
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

Gorszego głupka od tego Liwiusza to ja nie widziałam/nie czytałam.

--
animka

Data: 2019-02-13 16:59:51
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Nic dziwnego. Kto by czytał własne posty ;-DDDD --
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2019-02-13 18:54:15
Autor: Grzexs
Rok ważności konta
[...]

Się turlam... :)

--
Grzexs

Data: 2019-02-12 14:42:18
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 13:59, Budzik pisze:

Zyjesz od pierwszego do pierwszego i zeby oplacic komórke to musisz na
przelew czekac? wow...

Zawsze robię wszystkie przelewy jak mi wpłyną pieniądze na konto.
Ty masz wyplatę codziennie? Skąd ja moglam wiedzieć, że rzekomo za późno doładowywuję kartę?

--
animka

Data: 2019-02-13 10:59:52
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Ja robie wtedy kiedy mi sie chce.
Nie wyobrazam sobie miec zera na koncie i czekac na przelew zeby telefon opłacic czy cokolwiek innego. Wyrosłem z tego ze 20 lat temu... --
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2019-02-13 14:45:15
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 12:59, Budzik pisze:
Ja robie wtedy kiedy mi sie chce.
Nie wyobrazam sobie miec zera na koncie i czekac na przelew zeby telefon
opłacic czy cokolwiek innego. Wyrosłem z tego ze 20 lat temu...

Ja odwalę przelewy w jednym dniu, a potem mam spokój. Nie muszę pamietać, że czegos nie zapłacilam.

Ty masz swoja firmę chyba, no i chyba u Ciebie przez internet kupowalam nożyk i sitko do maszynki. Tak, że pieniądze mogą Ci wpływac codziennie, ale mnie to w zasadzie nie interesuje.

--
animka

Data: 2019-02-13 16:59:52
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Nie zrozumiałas... Znowu...

Ty masz swoja firmę chyba, no i chyba u Ciebie przez internet
kupowalam nożyk i sitko do maszynki. Tak, że pieniądze mogą Ci
wpływac codziennie, ale mnie to w zasadzie nie interesuje.

ROTFL
Ja nozyk i sitko? Jakbym miał nozyk i sitko to bym helikopter zbudował (c) McGyver

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2019-02-12 11:23:03
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Mon, 11 Feb 2019 23:48:50 +0200, w <q3su4t$d1s$1@node2.news.atman.pl>, Animka
<animka@to.nieja.idm.pl> napisał(-a):

[...]

Ściemniasz.

Data: 2019-02-12 11:28:03
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 11:23, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ona wierzy w to co pisze, a że pisze głupstwa, bo nie ogarnia otaczającej jej prostej rzeczywistości... Taka jest Animka, trudno się śmiać z czyjegoś niedołęstwa.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-12 14:38:31
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 12:28, Liwiusz pisze:
[...]

Nie będę Ci tu dowodów, dokumentów przesyłała. Życzę podobnej przygody cyniku.

--
animka

Data: 2019-02-12 15:06:42
Autor: LordBluzg(R)
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 13:38, Animka pisze:
[...]

Hmm, ja nie widzę problemu. Można zadzwonić do operatora i przywracają numer :)

Data: 2019-02-12 21:10:01
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 16:06, LordBluzg(R) pisze:
Hmm, ja nie widzę problemu. Można zadzwonić do operatora i przywracają numer :)

Nie chcę. Pierwszy raz ktos mi zrobił takie świństwo. Na dodatek podsłuchując moje połączenie, żeby w odpowiednim momencie wyłączyć mi telefon. Byłam na 9 miejscu w kolejce oczekujących i jak kobieta w rejestracji przychodni odebrała telefon i zaczęłyśmy rozmowe to mnie typ wyłączył telefon. Potem, po doładowaniu za 5 zł zadzwoniłam do tego operatora i zapytałam dlaczego w tak bezczelny sposób wyłączono mi telefon. Potem jeszcze raz zadzwoniłam gdzieś i byłam 5 w kolejce. Jak już zaczęlam rozmawiać to ten typ znowu wyłączył mi telefon. Te 30 zł, które sobie wzięli (odjęłam 5 zł.) potraktowałam jako jałmużnę dla nieuczciwego operatora sieci.

Włożyłam do telefonu kartę innego operatora sieci.

--
animka

Data: 2019-02-12 21:24:20
Autor: LordBluzg(R)
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 20:10, Animka pisze:
W dniu 2019-02-12 o 16:06, LordBluzg(R) pisze:
Hmm, ja nie widzę problemu. Można zadzwonić do operatora i przywracają numer :)

Nie chcę.

No to nie :)

[...]

Teraz będą Cię śledzić na ulicy, bo znają Twoje IMEI i wepchną Cię pod samochód ze złości :)

Data: 2019-02-12 22:15:59
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 22:24, LordBluzg(R) pisze:

Teraz będą Cię śledzić na ulicy, bo znają Twoje IMEI i wepchną Cię pod samochód ze złości :)

Kto? Skąd wiesz? Mam się bać wychodzić z domu? Może w obstawie ochroniarza?

--
animka

Data: 2019-02-12 23:36:32
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Tue, 12 Feb 2019 22:15:59 +0200, w <q3vd59$n06$1@node1.news.atman.pl>, Animka
> [...]

Kto? Skąd wiesz? Mam się bać wychodzić z domu? Może w obstawie ochroniarza?

Adres znają. A jak ich wkurzyłaś? Mogą wpaść z pretensjami, że przeszłaś do
innego operatora. Oni to nie przelewki, są gorsi niż mafia.

Data: 2019-02-12 23:44:49
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 0:36, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No to pocieszyłeś mnie, bo byłam już trochę dobita i nie chcialabym się w depresję wpędzić. Było już tak, że jakiś ze złotymi zębami skrącał, kiedy przechodziłam przez pasy na zielonym świetle. Gdyby nie wyskoczył przede mnie pewien wysoki i z refleksem gentelmen, to tamten by mnie przejechał. Gentelmen doskoczył i połozył mu się na masce.

--
animka

Data: 2019-02-12 23:58:40
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Tue, 12 Feb 2019 23:44:49 +0200, w <q3vi9i$s3i$1@node1.news.atman.pl>, Animka
> [...]

No to pocieszyłeś mnie, bo byłam już trochę dobita i nie chcialabym się w depresję wpędzić. Było już tak, że jakiś ze złotymi zębami skrącał,

Nie wiem czy pocieszyłem, bo groźba niemiłych odwiedzin z ich strony jest jak
najbardziej realna.
Pomijam, że na pewno jesteś nagrywana.

Data: 2019-02-13 14:38:07
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 0:58, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie mam u nich już numeru. Skończyłam. Nie byłam uwiązana umową na rok czy dwa lata. Teraz to wszyscy wszystkich nagrywają. Kamery są na osiedlach, a nawet w windach.

--
animka

Data: 2019-02-13 10:59:51
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Czuje ze kiedys usłyszymy te rozmowe w necie...
BOK musiał miec niezły ubaw z sugestii ze podsłuchuja oczekiwanie na rozmowe dokładnie po to zeby rozłaczyc rozmowe jak sie rejestracja w przychodni zgłosiła :))))

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2019-02-13 14:41:11
Autor: Animka
Rok ważności konta
[...]

Może jakiś nietypowo zboczony się interesował.

--
animka

Data: 2019-02-13 16:59:51
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Mysle ze dokładnie mamy z tym do czynienia: nietypowo zboczony osobnik(czka) :))) --
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-02-14 12:37:58
Autor: elmer radi radisson
Rok ważności konta

https://i.snag.gy/BZrTQh.jpg

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-02-12 16:57:06
Autor: ToMasz
Rok ważności konta
W dniu 12.02.2019 o 13:38, Animka pisze:
[...]

Animko, Animko, spokojnie. nikomu się tłumaczyć nie musisz. Ale u nas to troszkę inaczej wygląda. Doładowanie (albo jak w moim przypadku nowa karta) za 5zł + sms daje rok ważności konta na dzwonienie i nieco więcej czasu na odbieranie. Ja na nieużywanym numerze mam 267/297dni. Więc albo miałaś kartę w szafie ( czytaj w dupie) i krzywda Ci się nie stała, albo przez co najmniej 30 dni ani razu do nikogo nie dzwoniłaś, co też dla nas wydaje się mało prawdopodobne. Jakbyś niedawno doładowała i coś Ci pożarło, to by nie było problemu z rokiem ważności konta. Więc nie dziw się że mamy problem w danie wiary temu co piszesz. A ostrzeżenie aby pamiętać o simach leżakach - jak najbardziej cenne. dziękuję, sprawdziłem. Byłym wdzięczny jakbyś mi przypomniała za 266 dni

ToMasz

Data: 2019-02-13 07:48:50
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 16:57, ToMasz pisze:
[...]

W Virgin okres "na odbieranie" to 60 dni. Ta kobieta jest tak głupia, że w życiu chyba słowa prawdy nie powiedziała.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-13 10:59:53
Autor: Budzik
Rok ważności konta
[...]

Gwoli scisłosci - jak kłamie to jest zakłamana.
Jak jest głupia to po prostu głupoty gada i wtedy trudno mowic o prawdzie czy nieprawdzie...
;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2019-02-13 14:39:07
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 8:48, Liwiusz pisze:
[...]

Ręka Ci sparszywieje za te napisane słowa.

--
animka

Data: 2019-02-13 14:41:09
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 13:39, Animka pisze:
[...]

To ciekawe, bo piszę nogą.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-13 17:49:12
Autor: ToMasz
Rok ważności konta
W dniu 13.02.2019 o 13:39, Animka pisze:
[...]

czemu go atakujesz, a nie odpowiadasz merytorycznie? Woda na młyn.
ToMasz

Data: 2019-02-12 14:36:09
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 12:23, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie. Po co bym to pisała? Szkoda by było czasu.

--
animka

Data: 2019-02-13 07:44:57
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 13:36, Animka pisze:
[...]

Tak. Niemożliwym jest, aby po dezaktywacji numeru:
- można go było załadować za 5 i 30zł
- i aby to doładowanie wykorzystać.

Opowieści o doładowaniu trwającym kilka dni też można nie dać wiary, zwłaszcza znając niską wiarygodność świadka.

--
Liwiusz

Data: 2019-02-13 14:34:40
Autor: Animka
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 8:44, Liwiusz pisze:
Nie. Po co bym to pisała? Szkoda by było czasu.

Tak. Niemożliwym jest, aby po dezaktywacji numeru:
- można go było załadować za 5 i 30zł
- i aby to doładowanie wykorzystać.

Numer widocznie nie był dezaktywowany, skoro moglam doładować. Nie wiem gdzie jest to moje 30 zł, ale niech sobie wezmą jako moją jałmużnę.

Opowieści o doładowaniu trwającym kilka dni też można nie dać wiary, zwłaszcza znając niską wiarygodność świadka.

Ludzisz się, że Ty masz wysoka wiarygodność. Nie wiadomo jaki numer Tobie jeszcze się przydarzy.

--
animka

Data: 2019-02-12 16:02:43
Autor: z
Rok ważności konta
[...]

Nie stać mnie / nie mogę sobie pozwolić na problemy z działaniem telefonu. TELEFONU anie jakiegoś neta czy jutuba czy fejsbuka.
Dlatego płacę abonament. DROŻEJ?
Zapytajcie Animki ile zaoszczędziła.
Że to Animka i tylko ona ma takie problemy?
Ręka do góry kto nigdy niczego nie zapomniał. A druga ręka jeśli systemy zawsze działały poprawnie :-)

Data: 2019-02-12 22:19:02
Autor: Akarm
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 16:02, z pisze:

[...]

Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę telefonowania.
Jeśli komuś telefon jest niepotrzebny, to nie musi doładowywać. Płacenie za kartę w aparacie leżącym w szufladzie byłoby całkiem nielogiczne.
Ja teraz mam swoją kartę w Orange Love za 10 zł miesięcznie, a żonie co miesiąc muszę zapewnić 9,90 zł w a2. Kilka razy zapomniałem, jedyną konsekwencją było brak wychodzących do chwili doładowania, czyli najdłużej przez kilka godzin.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-13 16:02:19
Autor: z
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-12 o 22:19, Akarm pisze:

Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę telefonowania.

Hmmm... Dla mnie ważne jest też odbieranie. Zlecenie czy nowy etat może przelecieć koło nosa. Na to nie mogę sobie pozwolić. O przypadkach losowych nie ODPUKAĆ nie wspominając.
"potrzeba dzwonienia" jest zbyt błaha.

Powiedzmy że oszczędzasz na żonie 20 zł miesięcznie.  ;-)
Na czym jeszcze oszczędzasz?
Jak wychodzisz z mieszkania wyłączasz Wifi, listwy i ładowarki USB?

Nie szkoda Ci życia? ;-)

Data: 2019-02-13 20:16:38
Autor: Akarm
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 16:02, z pisze:

Hmmm... Dla mnie ważne jest też odbieranie. Zlecenie czy nowy etat może przelecieć koło nosa. Na to nie mogę sobie pozwolić. O przypadkach losowych nie ODPUKAĆ nie wspominając.
"potrzeba dzwonienia" jest zbyt błaha.

Jeśli naprawdę zupełnie się nie orientujesz w taryfach operatorów, to przyjmij do wiadomości, że odbierać można jeszcze długo po wyczerpaniu środków na karcie.
A to "długo" nie oznacza sekund, minut, godzin, dni, a nawet tygodni. :)

Powiedzmy że oszczędzasz na żonie 20 zł miesięcznie.  ;-)

Nie oszczędzam na żonie. Skąd takie idiotyczne przypuszczenie?

Na czym jeszcze oszczędzasz?
Jak wychodzisz z mieszkania wyłączasz Wifi, listwy i ładowarki USB?

Nie szkoda Ci życia? ;-)

Odnoszę wrażenie, że się ośmieszasz. :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-13 22:24:49
Autor: z
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 20:16, Akarm pisze:

A to "długo" nie oznacza sekund, minut, godzin, dni, a nawet tygodni. :)

A oddzwonisz? ;-)

Odnoszę wrażenie, że się ośmieszasz. :D

Skoro wystarcza Ci 10 zł i lubisz dziadować doładowaniami kiedy prawdziwy nolimit kosztuje 25-30 zł to telefon nie jest Ci aż tak potrzebny.
Śmieszno? ;-)

Data: 2019-02-13 23:05:48
Autor: Akarm
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 22:24, z pisze:
W dniu 2019-02-13 o 20:16, Akarm pisze:

A to "długo" nie oznacza sekund, minut, godzin, dni, a nawet tygodni. :)

A oddzwonisz? ;-)

Przypomnę mój wcześniejszy wpis:
[...]

Płacę 10 zł miesięcznie za rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe, za nielimitowane wiadomości tekstowe i obrazkowe, za 5 GB danych, po przekroczeniu prędkość spada - jest to tzw. lejek. Dlaczego miałbym płacić 25-30 zł? Tylko kompletny idiota tak może robić.
Mojej żonie wystarczają rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe za 9,90 zł miesięcznie. SMS, MMS, dane - ma dodatkowo płatne i roczna suma opłat nie przekroczyła jeszcze 2 zł.
Jednak naprawdę się ośmieszasz. :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-14 09:53:57
Autor: kosmos
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-13 o 22:24, z pisze:

Skoro wystarcza Ci 10 zł i lubisz dziadować doładowaniami kiedy prawdziwy nolimit kosztuje 25-30 zł to telefon nie jest Ci aż tak potrzebny.

Co rozumiesz pod sformułowaniem "dziadować doładowaniami"? Bo mam wrażenie, że uważasz iż KONIECZNOŚĆ wnoszenia opłaty co miesiąc uważasz za bardziej nobilitującą niż MOŻLIWOŚĆ wnoszenia opłaty co miesiąc (przy tym ta druga nie tylko nie jest wymagana, ale i przy okazji jest niższa, a na dodatek można jednorazowo wpłacić więcej aby starczyło na dłużej niż miesiąc).
Ja korzystam z oferty a2mobile i płacę 20 złotych co miesiąc - mam za to nielimitowane połączenia, SMS, MMS oraz internet (co prawda po iluś tam gigabajtach włącza się lejek, ale nigdy do niego nie dotarłem). Ponieważ doładowuję co miesiąc (przypomina mi o tym SMS od operatora), to można powiedzieć, że oprócz 20 PLN inwestuję też około 3 minut swojego czasu miesięcznie na wykonanie doładowania.
Uważam, iż płacąc 25 PLN miesięcznie za "prawdziwy nolimit" i przy okazji wiążąc się na jakiś czas umową z operatorem wcale nie masz lepszej oferty niż ja. A ja dodatkowo za 48 godzin (w teorii oczywiście) mogę mieć numer przeniesiony do innego operatora gdyby obecny przestał mi odpowiadać, w najgorszym razie stracę 20 PLN.
No i - co w dzisiejszych czasach chyba nie jest bez znaczenia - w razie jakiegoś ataku cyfrowego/oszustwa/błędu rozliczeniowego nie stracę więcej pieniędzy niż mam na koncie.
Korzystam z oferty "na kartę" około dwóch lat i na dzień dzisiejszy nie widzę żadnego powodu, dla którego miałbym dopłacać do abonamentu.

Data: 2019-02-14 10:12:37
Autor: Liwiusz
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-14 o 09:53, kosmos pisze:
[...]

To taka mentalność z końca lat '90, kiedy prepaidy były droższe i używały ich osoby nie mające zdolności na wzięcie abonamentu, głównie młodzież.

Człowiek się zagapił, że teraz to abonamentowcy są ci mniej bystrzy i dający się kiwać finansowo przez operatorów, a pre-paid od abonamentu, oprócz niższej ceny i wygodniejszej oferty, niczym się nie różni (terminy ważności kont są tak długie, że zwykle częściej się płaci fakturę za abonament, niż doładowuje prepaida).

--
Liwiusz

Data: 2019-02-14 11:18:49
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Wed, 13 Feb 2019 23:05:48 +0100, w <5c6494be$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

Płacę 10 zł miesięcznie za rozmowy bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe, za nielimitowane wiadomości tekstowe i obrazkowe, za 5 GB danych, po przekroczeniu prędkość spada - jest to tzw. lejek. Dlaczego

Ale to raczej oferta dla wybranych, a nie z ulicy.

Data: 2019-02-14 13:25:32
Autor: Akarm
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-14 o 11:18, radekp@konto.pl pisze:

Ale to raczej oferta dla wybranych, a nie z ulicy.

Nie. Nie jestem "wybrany".
To jest standardowa oferta, dla każdego.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-14 13:47:36
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Thu, 14 Feb 2019 13:25:32 +0100, w <5c655e58$0$485$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

> Nie. Nie jestem "wybrany".
To jest standardowa oferta, dla każdego.

I mnie pasuje -- gdzie taką dostać?

Data: 2019-02-14 16:04:02
Autor: Akarm
Rok ważności konta
W dniu 2019-02-14 o 13:47, radekp@konto.pl pisze:

I mnie pasuje -- gdzie taką dostać?

W Orange.
Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie 22:19.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-14 23:44:01
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
Thu, 14 Feb 2019 16:04:02 +0100, w <5c658363$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

W Orange.
Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie 22:19.

To wiem. Ale nie informują o tym wprost.
Przeniosłem jeden numer na próbę -- zobaczymy.

Data: 2019-02-21 12:48:28
Autor: radekp@konto.pl
Rok ważności konta
> [...]

> W Orange.
Przecież napisałem o tym kilka postów wcześniej: 12-02-2019 o godzinie 22:19.

Ale widzę, że Love jest tylko w ofercie pakietowej -- czy niedowidzę?

Data: 2019-02-16 18:39:21
Autor: Grzexs
Rok ważności konta
Nie. Nie jestem "wybrany".
To jest standardowa oferta, dla każdego.

Możesz podać szczegóły? Ja płacę 3 zł na miesiąc, ale nie ma w tym bajtów. No i no limit tylko do sieci.

--
Grzexs

Rok ważności konta