Rok waznosci konta w TakTak

Data: 2011-10-01 17:47:45
Autor: astro
Rok waznosci konta w TakTak
Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.
www.telepolis.pl/news.php?id=22960
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-10-02 12:42:37
Autor: J.F.
Rok waznosci konta w TakTak
Dnia Sat, 1 Oct 2011 17:47:45 +0200, astro napisa(a):
Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.
www.telepolis.pl/news.php?id=22960

Uuuu, ciekawe. Walka o kazdego, nawet smieciowego klienta sie zaczela, czy tacy tez
przynosza zysk, chocby przez przychodzace ?

No i super, ciesze sie, tylko teraz to chyba nie szybko zobacza ode mnie
pieniadze :-)

J.

Data: 2011-10-02 13:04:37
Autor: Maciek.
Rok waznosci konta w TakTak
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa
No i super, ciesze sie, tylko teraz to chyba nie szybko zobacza ode mnie
pieniadze :-)

Dokadnie to samo chciaem napisa ;)

Troch to wszystko za pno. Akcj pod nazw "Play Fresh" sprzed kilku lat nieatwo bdzie przebi. Play skorzysta wtedy nie tylko z dobrodziejstwa wyszych stawek  sMTR ale przede wszystkim wprowadzi standard obowizujcy na wiecie.
A dopiero teraz marka T-Mobile wprowadza w Polsce te same zasady, ktre obowizuj w innych krajach, w ktrych ma swoje sieci.
Nie da si dwa razy wymyle koa...

Ale te lepiej pno ni wcale, to dobry ruch :)

--
M.

Data: 2011-10-02 13:27:02
Autor: JoteR
Rok waznosci konta w TakTak
"Maciek." napisa:

Nie da si dwa razy wymyle koa...

Ale da si, historia "wynalezienia" telefonu poniekd tego dowodzi.
Poza tym, wikszo ludzi ma do mtne pojcie o tym, co si dzieje u innych operatorw lub maj alergi na sam nazw "Play", wic zapowiadan zmian przyjm jako rewolucyjn, wanie na miar wynalezienia koa.

JoteR

Data: 2011-10-02 16:32:07
Autor: dizel
Rok waznosci konta w TakTak
On Sun, 2 Oct 2011 13:27:02 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

[...]

dla nich to moe i rewolucja ale dla uytkownikw sieci na P to norma
od 2009roku, sie w rodzinie ma wano 2 lata po doadowaniu.
rewolucja w prepaid to bya jak wchodzia heyah z sekundowym
naliczanie i jak wchodzi play fresh, ciekawe co na to prestiowa sie
:)??

Data: 2011-10-02 16:07:34
Autor: Wojtek
Rok waznosci konta w TakTak
dizel wystuka, co nastpuje:

[...]

No jak to co? prestiowa sie pierdna, e "Dugo wanoci konta nie jest najwaniejszym elementem taryfy." ;)

Data: 2011-10-02 18:10:31
Autor: Krystek
Rok waznosci konta w TakTak
2011-10-02 16:32, dizel wysłał(a) wiadomość:
On Sun, 2 Oct 2011 13:27:02 +0200, "JoteR"<joter@pf.pl>  wrote:

"Maciek." napisał:

Nie da się dwa razy wymyśleć koła...

Ależ da się, historia "wynalezienia" telefonu poniekąd tego dowodzi.
Poza tym, większość ludzi ma dość mętne pojęcie o tym, co się dzieje u
innych operatorów lub mają alergię na samą nazwę "Play", więc zapowiadaną
zmianę przyjmą jako rewolucyjną, właśnie na miarę wynalezienia koła.

dla nich to może i rewolucja ale dla użytkowników sieci na P to norma
od 2009roku, sieć w rodzinie ma ważność 2 lata po doładowaniu.
rewolucja w prepaid to była jak wchodziła heyah z sekundowym
naliczanie i jak wchodził play fresh, ciekawe co na to prestiżowa sieć
:)??

W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze). A co do ważności konta w Play to nie jest znowu tak różowo: kolega przyjeżdża do Polski co kilkanaście tygodni i ma właśnie SIM-a w Play. Był w ubiegłym tygodniu i chciał doładować konto to po próbie wybrania numeru usłyszał komunikat: "Numer zablokowany. Skontaktuj się z operatorem.". Może zbyt rzadko używane numery szybciej wrzucają do puli z odzysku?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 18:25:05
Autor: uzytkownik
Rok waznosci konta w TakTak
W dniu 2011-10-02 18:10, Krystek pisze:
W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze).

POP sekundowe naliczanie sprowadził jako ostatni.

Data: 2011-10-02 18:35:21
Autor: Krystek
Rok waznosci konta w TakTak
2011-10-02 18:25, uzytkownik wysłał(a) wiadomość:
W dniu 2011-10-02 18:10, Krystek pisze:
W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze).

POP sekundowe naliczanie sprowadził jako ostatni.

Chodzi o ważność numeru przez 12 miesięcy od doładowania.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 19:28:37
Autor: dizel
Rok waznosci konta w TakTak
On Sun, 02 Oct 2011 18:35:21 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
wrote:

2011-10-02 18:25, uzytkownik wysa(a) wiadomo:
W dniu 2011-10-02 18:10, Krystek pisze:
W Orange POP to byo od adnych paru lat (o ile nie od zawsze).

POP sekundowe naliczanie sprowadzi jako ostatni.

Chodzi o wano numeru przez 12 miesicy od doadowania.

no tak ale na przychodzce a nie wychodzce, jeli mwimy w ten sposb
to w simplusie odkd pamitam te tak byo a to jest rica
wychodzce a przychodzce

Data: 2011-10-02 19:30:58
Autor: Maciek.
Rok waznosci konta w TakTak
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał
W Orange POP to było od ładnych paru lat (o ile nie od zawsze).
POP sekundowe naliczanie sprowadził jako ostatni.
Chodzi o ważność numeru przez 12 miesięcy od doładowania.

Ważność na wychodzące?

--
M.

Data: 2011-10-02 19:31:42
Autor: dizel
Rok waznosci konta w TakTak
On Sun, 02 Oct 2011 18:10:31 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
wrote:

W Orange POP to byo od adnych paru lat (o ile nie od zawsze). A co do wanoci konta w Play to nie jest znowu tak rowo: kolega przyjeda do Polski co kilkanacie tygodni i ma wanie SIM-a w Play. By w ubiegym tygodniu i chcia doadowa konto to po prbie wybrania numeru usysza komunikat: "Numer zablokowany. Skontaktuj si z operatorem.". Moe zbyt rzadko uywane numery szybciej wrzucaj do puli z odzysku?

Albo kamiesz albo co przekrcasz bo nie syszaem o takim przypadku
sam korzystaem z kilku simw play sporadycznie i nie miaem takiego
problemu ani nie syszaem e kto mia co podobnego, chyba e chodzi
o to:
http://www.mojplay.pl/topic/2439-doladowanie-konta-po-minieciu-okresu-polaczen-wychodzacych/
ale to dotyczy raczej starej taryfy nie play fresh

Data: 2011-10-02 20:35:13
Autor: Krystek
Rok waznosci konta w TakTak
2011-10-02 19:31, dizel wysłał(a) wiadomość:
wrote:

[...]

Albo kłamiesz albo coś przekręcasz bo nie słyszałem o takim przypadku
sam korzystałem z kilku simów play sporadycznie i nie miałem takiego
problemu ani nie słyszałem że ktoś miał coś podobnego, chyba że chodzi
o to:
http://www.mojplay.pl/topic/2439-doladowanie-konta-po-minieciu-okresu-polaczen-wychodzacych/
ale to dotyczy raczej starej taryfy nie play fresh

Ano może. Nie dopytywałem. Wiem, że ma w Play. Jaką taryfę - nie wiem. Wiem tylko, że to pre-paid.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 22:25:42
Autor: Grzexs
Rok ważnosci konta w TakTak
[...]

Sprawdziłem doświadczalnie – Play Fresh przeleżał nieużywany 364 dni. Przed doładowaniem wykonałem połączenie – bez problemu, doładowanie także bez problemów.

No więc mamy już trzy „normalne” pod względem ważności konta prepaid sieci – wRodzinie, Play Fresh i teraz T TakTak. Ciekawe kto następny? Stawiam na Heyah. Orange ostatnio coś mieszał w ważnościach, więc raczej nie przewiduję w tej sieci żadnych ruchów. Może SamiSwoi się ruszą by reanimować markę?

--
Grzexs

Data: 2011-10-03 08:11:43
Autor: dizel
Rok wanosci konta w TakTak
On Sun, 02 Oct 2011 22:25:42 +0200, Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl>
wrote:

[...]

Na telepolis jest oficjalne info że w Heyah też będzie długa ważność
konta. Dla mnie przy takich stawkach jakie są w erze to żadna
rewelacja np: 18gr. za sms, zwolennicy powiedzą że jest podwójne
doładowanie i to zbija stawkę ale myślę że jak wydłużą ważność konta
to może się okazać że skończą się podwójne doł. natomiast heyah bardzo
fajnie będzie wyglądać z długą ważnością konta, może nawet będzie
jakimś tam zagrożeniem dla Play fresh

Data: 2011-10-03 08:48:13
Autor: Liwiusz
Rok ważnosci konta w TakTak
W dniu 2011-10-03 08:11, dizel pisze:
  np: 18gr. za sms, zwolennicy powiedzą że jest podwójne
doładowanie i to zbija stawkę

9gr za sms to też dużo, przynajmniej dla osób, które z smsów korzystają, jak ktoś wysyła kilka dziennie, to może faktycznie 9gr mu wisi.

--
Liwiusz

Data: 2011-10-03 20:19:43
Autor: Grzexs
Rok ważności konta w TakTak
[...]

Fakt, też już to czytałem.

No to widzę prepaidy T-mobile w roli przechowywaczy numerów. Leży więc sobie taki numer w T-mobilu, a jak potrzeba gdzieś pogadać, to myk do Playa, 60 zł na rozmowy, wygadać i znów hop do T, niech czeka na kolejne użycie ;-)

Czy T-mobile daje jakieś bonusy za przeniesienie do nich numeru? Może choć 1 PLN, by wykonać płatne połączenie, co by licznik zaczął działać?
--
Grzexs

Data: 2011-10-03 21:42:09
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Rok ważności konta w TakTak
W dniu 2011-10-03 20:19, Grzexs pisze:

Czy T-mobile daje jakieś bonusy za przeniesienie do nich numeru? Może
choć 1 PLN, by wykonać płatne połączenie, co by licznik zaczął działać?

5 zł + 120 przy sześciu doładowaniach > 25 zł.

Data: 2011-10-04 15:22:49
Autor: dizel
Rok waznosci konta w TakTak
On Sat, 1 Oct 2011 17:47:45 +0200, astro
<r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:

Waznosc konta na polaczenia wychodzace bedzie przedluzana o rok po
skorzystaniu z dowolnej platnej uslugi, a nawet odebraniu polaczenia.
www.telepolis.pl/news.php?id=22960

dzi na telepolis pojawio si info e bdzie to dostpne od
6.10.2011r. jako promocja:) W3 chyba nigdy si nie zmieni :)

Data: 2011-10-05 02:36:42
Autor: astro
Rok waznosci konta w TakTak
dizel wrote in <news:932m871gufvc8h6vk9r19t41gukor97noh4ax.com>
dzi na telepolis pojawio si info e bdzie to dostpne od
6.10.2011r. jako promocja:) W3 chyba nigdy si nie zmieni :)

"Z regulaminu promocji wynika, ze przychodzace SMS-y marketingowe nie
przedluzaja wa|nosci konta, a promocja trwa do pazdziernika 2013 roku, choc
moze byc wczesniej odwolana."
http://telepolis.pl/news.php?id=22982
http://telepolis.pl/grafika/newsy/2011-10/t_rok_prepaid.pdf
Radoslaw Ziomber