Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..

Data: 2009-11-07 00:44:31
Autor: Tzva Adonai
Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..
Skoro nie ma pieniędzy na szczepionki dla wszystkich, a sama
szczepionka nie jest przebadana, trzeba rozdać Polakom... czosnek -
przekonuje Nelli Rokita. "Niech premier działa, niech rząd za to
zapłaci!" - grzmi posłanka Prawa i Sprawiedliwości, cytowana przez
"Fakt".

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article477295/Rokita_Polacy_leczcie_sie_czosnkiem_.html

Data: 2009-11-07 01:40:42
Autor: J-23
On 7 Lis, 09:44, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

bedziemy mieli aromatyczne spoleczenstwo

J-23 itede

PS. czosnek jest super, odpowiednio uzyty - oczywiscie

Data: 2009-11-07 10:58:31
Autor: Prawusek
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Właśnie zmixowałem nową porcję główka czosnku, dwa jajka całe (albumina
osłania śluzówkę) szklanka oliwy i szczypta soli. w domu choruję ja i
córka - zażyła resztę poprzedniego Ali-Oli, sama, choć jak jej wcześniej
sugerowałem zaklnała się, ze nie weźmie do ust, przeciez Polką jest...

Data: 2009-11-07 02:12:34
Autor: J-23
On 7 Lis, 10:58, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

córka - zażyła resztę poprzedniego Ali-Oli, sama, choć jak jej wcześniej
sugerowałem zaklnała się, ze nie weźmie do ust, przeciez Polką jest...

OK
Ale mialem na uwadze uzyty w kuchni, do potraw.
Jakos od wielu lat grypa szczesliwie, mnie omija.
Mysle ze to wynik odpowiedniej, niemal bezmiesnej diety,
(zero czerwonych wedlin).
Z mala iloscia weglowodanow.
(jesli, to w postaci ziaren, pieczywa tez pelnoziarniste)
Zadnych slodyczy, i ciast.
Tluszcze wylacznie pochodzenia roslinnego.
(tylko nie margaryna, "bron boze")

J-23 itede

Data: 2009-11-07 10:17:36
Autor: Dirko
Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..
W wiadomości

    Żeby głupota potrafiła latać ... :-(

Data: 2009-11-07 10:30:36
Autor: Prawusek
"Dirko" <ikceldeis@gmail.com> wrote in message
> [...]

> przekonuje Nelli Rokita. "Niech premier działa, niech rząd za to
> zapłaci!" - grzmi posłanka Prawa i Sprawiedliwości, cytowana przez

Poszukaj przepis na Ali-Oli, jaki niedawno powiesiłem na grupach, może przed
grypą nieustrzeże, ale zmniejsza ryzyko powikłań układu oddechowego,, jelit
i chroni przed nadmiernym wzrostem ciśnienia w układzie krążenia.

Data: 2009-11-07 12:45:57
Autor: awe

Użytkownik "Dirko" <ikceldeis@gmail.com> napisał w wiadomości news:hd3b6b$vve$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
wbrew pozorom to bardzo dobry pomysl. moze nawet nie to zeby rzad finansowal czosnek, ale przynajmniej moze rozpopularozyowac chocby przez programy telewizyjne. Ostatnio jadam bardzo duzo swiezej cebuli i czuje sie fantastycznie. W przypadku zapalenia pluc dobrze jest naciac w plasterkach cebule, wlozyc do sloiczka i odczekac az pusci soki. - dokladnego przepisu nie pamietam, ale zapewne ktos na grupie go zna. Moze dodaje sie troche cukru albo miodu. Z dziecinstwa pamietam ze bylo skuteczne.
Sam czosnek staram sie od czasu do czasu jesc. Nawet jesli sie go polyka, to jego dzialanie jest tak silne ze czuc go przez skore. Dobre odzywianie, sen, mniej stresu, luz - to wszystko wzmocni organizm
Niedawno czytalem ze raka prostaty wywoluje wirus.
awe

Data: 2009-11-07 14:44:33
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:
Skoro nie ma pieniędzy na szczepionki dla wszystkich, a sama
szczepionka nie jest przebadana, trzeba rozdać Polakom... czosnek -

Choć nie jestem zwolennikiem twoich wypocin, cwa, to akurat teraz masz
rację. Czosnek i cebula mają znakomite właściwości bakteriobójcze.
Polecam również rum i cytrynę.

Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..