Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..

Data: 2009-11-07 01:40:42
Autor: J-23
Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..
On 7 Lis, 09:44, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Skoro nie ma pieniędzy na szczepionki dla wszystkich, a sama
szczepionka nie jest przebadana, trzeba rozdać Polakom... czosnek -
przekonuje Nelli Rokita. "Niech premier działa, niech rząd za to
zapłaci!" - grzmi posłanka Prawa i Sprawiedliwości, cytowana przez
"Fakt".

http://www.dziennik.pl/zycienaluzie/article477295/Rokita_Polacy_leczc...

bedziemy mieli aromatyczne spoleczenstwo

J-23 itede

PS. czosnek jest super, odpowiednio uzyty - oczywiscie

Data: 2009-11-07 10:58:31
Autor: Prawusek
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Właśnie zmixowałem nową porcję główka czosnku, dwa jajka całe (albumina
osłania śluzówkę) szklanka oliwy i szczypta soli. w domu choruję ja i
córka - zażyła resztę poprzedniego Ali-Oli, sama, choć jak jej wcześniej
sugerowałem zaklnała się, ze nie weźmie do ust, przeciez Polką jest...

Data: 2009-11-07 02:12:34
Autor: J-23
On 7 Lis, 10:58, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

córka - zażyła resztę poprzedniego Ali-Oli, sama, choć jak jej wcześniej
sugerowałem zaklnała się, ze nie weźmie do ust, przeciez Polką jest...

OK
Ale mialem na uwadze uzyty w kuchni, do potraw.
Jakos od wielu lat grypa szczesliwie, mnie omija.
Mysle ze to wynik odpowiedniej, niemal bezmiesnej diety,
(zero czerwonych wedlin).
Z mala iloscia weglowodanow.
(jesli, to w postaci ziaren, pieczywa tez pelnoziarniste)
Zadnych slodyczy, i ciast.
Tluszcze wylacznie pochodzenia roslinnego.
(tylko nie margaryna, "bron boze")

J-23 itede

Rokita: Polacy, leczcie się czosnkiem!..