Rokitowa jak zwykle glupia !

Data: 2010-10-31 15:16:27
Autor: cyc
Rokitowa jak zwykle glupia !
Kazde wypowiadane przez nia slowo to potwierdzenie , ze w PiS-ie zgrupowala sie "elita" polglowkow !.
 http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/rokita-to-tusk-rozpetal-bratobojcza-nienawisc,1,3763630,wiadomosc.htmlTa baba nie wie co mowi , godna swojego rozwrzeszczanego , histerycznegomeza .cyc

Data: 2010-10-31 15:27:42
Autor: Marek Czaplicki
Rokitowa jak zwykle glupia !
cyc wrote:

[...]

różnica między mądrym a głupim jest taka, że mądry wie co mówi, a głupi mówi
co wie. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 15:28:44
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iajucu$57c$2inews.gazeta.pl...
cyc wrote:

[...]

A kim jest ten co mówi i na dodatek nie wie o czym? :)

dK

Data: 2010-10-31 15:35:17
Autor: Marek Czaplicki
Rokitowa jak zwykle glupia !
dK wrote:
A kim jest ten co mówi i na dodatek nie wie o czym? :)
nie spotykasz czasami ludzi którzy plotą coś bez sensu, coś co przeczytali w
porannej gazecie. po prostu mówią co wiedzą. mądry wie natomiast to co
mówi, coś co dowiedzieli się drogą własnych przemyśleń i wyrobionego zdania
po wysłuchaniu wielu stron. pani posłanka Rokita jest typową
przedstawicielką tych pierwszych, niby dużo mówi i poprawnie składa zdania,
ale sensu w jej wypowiedziach jest tyle, że cytując klasyka "co trucizny w
zapałce". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-31 15:56:19
Autor: pluton
Rokitowa jak zwykle glupia !
> różnica między mądrym a głupim jest taka, że mądry wie co mówi, a głupi
> mówi
> co wie. :-)

A kim jest ten co mówi i na dodatek nie wie o czym? :)

Pisiorek ?

Nullification

Data: 2010-10-31 15:27:56
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iajto3$2oc$1news.onet.pl...
[...]

A kto to jest Nelly Rokita? Proszę cycować kogoś, kto ma faktycznie coś rzeczowego do powiedzenia. Takie osoby jak NR należy pomijać milczeniem i nie robić im jakiejkolowiek publiki. :) W całym tym tekście doczytałem się tylko jednego faktu, który miał miejsce.  Komorowski nie wyciągnął pierwszy ręki do Kaczyńskiego, co moim zdabniem było absolutnie słuszne. Było natomiast też sporo bzdetów typu "poobijany Kaczyński". Czy Kaczyński jest psychicznie poobijany, to należałoby spytać psychologów albo psychiatrów. Pani Nelly R. nie ma odpowiednich uprawnień, by określać stam psychiczny Pana Prezesa!

dK

Data: 2010-10-31 15:34:26
Autor: jadrys
Rokitowa jak zwykle glupia !
W dniu 2010-10-31 15:27, dK pisze:
  Pani Nelly R. nie ma odpowiednich uprawnień, by określać stam psychiczny Pana Prezesa!

dK

A to niby dlaczego?

Data: 2010-10-31 15:41:29
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iajuqm$5oc$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-31 15:27, dK pisze:
  Pani Nelly R. nie ma odpowiednich uprawnień, by określać stam psychiczny Pana Prezesa!

dK

A to niby dlaczego?

Bo jest historykiem, germanistką i slawistką a nie psychologiem, czy psychiatrą.

dK

Data: 2010-10-31 15:59:01
Autor: pluton
Rokitowa jak zwykle glupia !

> A to niby dlaczego?

Bo jest historykiem, germanistką i slawistką a nie psychologiem, czy
psychiatrą.

No to J23 zaraz ją wsadzi do więzienia.

Nullification

Data: 2010-10-31 18:16:50
Autor: cyc
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ccd8026$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Do postawienia tak prostej diagnozy jak stwierdzenie psychicznej niedyspozycyjnosci nie potrzeba lekarza specjalist , tak samo jak po to aby stwierdzic u kogos katar ! .
Jesli Rokitowa mowi , ze Kaczynski jest nie w pelni psychicznie sprawny to choc ine jest autorytetem , ma racje , co widac , slychac i czuc ! :) .
Nie stoi to w zaden spsob w sprzecznosci z jej glupota .

cyc

Data: 2010-10-31 18:25:23
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:iak8ab$2le$1news.onet.pl...

[...]

Mimo wszystko, to może być wyłącznie subiektywna ocena NR.
Osobiście chciałbym zobaczyć diagnozę psychologiczno-psychiatryczną fachowców, a nie domorosłej specjalistki od psychicznego "poobijania".
Z tej diagnozy specjalisty może wynikać przykładowo konieczność izolowania "poobijanego" albo przynajmniej długotrwałej rekonwalescencji w jakimś spokojnym sanatorium, gdzie Pan Prezes nabrałby sił dla dalszej służby społeczeństwu.
Natomiast z "diagnozy" NR nie wynika kompletnie nic... podobnie jak z diagnozy wiekszości ogółu społwczeństwa :)

dK

Data: 2010-10-31 21:05:41
Autor: jadrys
Rokitowa jak zwykle glupia !
W dniu 2010-10-31 15:41, dK pisze:

[...]

A co do tego ma wykształcenie? Wiesz po czym psychiatrzy (doktorzy, profesorowie) diagnozują niepoczytalność i chorobę psychiczną? Po spisanych przez innych normach zachowań. Tak że stary doświadczony człowiek bez zadnej szkoły skończonej może nawet celniej zdiagnozować obłąkanego szaleńca.

I jeszcze jedna sprawa, czt ty wiesz że zdarza sie że ci durnie z tytulami naukowymi czasem okrutnego mordercę, który zamordował własnoręcznie  bez powodu kilkadziesiąt osób z normalnego? A wiesz dlaczego tak się dzieje? - bo ten morderca nie pasuje do żadnego schmatu który ci "uczeni" durnie wykuwali na pamięć przez to swoje "naukowe" życie..

Data: 2010-10-31 21:23:42
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iaki7g$2qo$1news.onet.pl...
[...]

Widać, że masz jakieś pojęcie o psychiatrii... ale podwórkowej :)
Faktyczna psychiatria NIE bada odstępstw od statystycznych norm (tym to ewentualnie zajmuje się psychologia), ale bada wpływ zmian patologicznych także w obrębie układu nerwowego na zachowanie człowieka. Jednym z podstawowych narzędzi wspólczesnej psychiatrii nie jest leżanka ale MRI.
Normy zachowania są różne w różnych kulturach, gdyby psychiatria miała się tym posługiwać, to bycie wariatem zależałoby od zamieszkiwanego kraju, czy panujacego ustroju    .

dK

Data: 2010-10-31 21:52:05
Autor: jadrys
Rokitowa jak zwykle glupia !
W dniu 2010-10-31 21:23, dK pisze:

[...]

Oprócz wiedzy ogólnej w tym temacie mam pod ręką trzy opasłe tomy z zagadnień psychiatrii.

[...]

To raczej zadania dla neurologów, a nie psychiatrów. Choroba psychiczna moze, ale nie musi sie wiazać z uszkodzaniem czy patologiami w centralnym układzie nerwowym.

Data: 2010-10-31 22:02:29
Autor: dK
Rokitowa jak zwykle glupia !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iakkv0$bl9$1news.onet.pl...
[...]

Też. Ale wracając do tematu, jak widać stawianie diagnoz w zakresie psychiatrii nie powinno leżeć w kompetencjach przypadkowych osób w tym także o tak szerokich horyzontach intelektualnych  jak NR.

dK

Data: 2011-01-27 20:52:01
Autor: jadrys
Rokitowa jak zwykle glupia !
W dniu 2010-10-31 22:02, dK pisze:

[...]

Bo ja wiem.. "Wariata" prawie każdy rozpozna po godzinnym obcowaniu z delikwentem.

Data: 2010-10-31 22:01:22
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Rokitowa jak zwykle glupia !

[...]

Tak jak Kaczyński nie może pogodzic się z przegranymi wyborami prezydenckimi, tak Rokitowa nie może pogodzic się z tym, że jej mąż nie został premierem.A, że przy tym jest bezdennie głupia, to mamy to co mamy.

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Rokitowa jak zwykle glupia !