Roleta do omegi - ale nieoryginalna - "wciagana"

Data: 2009-05-23 08:30:09
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
Roleta do omegi - ale nieoryginalna - "wciagana"
Witajcie,

Czy ktos z was orientuje sie jaka inna rolete mozna zaadoptowac do omegi - chodzi mi o dlugosc i szerokosc. Wkuzaja mnie te belki poprzeczne w oryginalnej - chcialbym taka zwijana w formie jednej plaszczyzny jak w vw czy fordach?

M.

Roleta do omegi - ale nieoryginalna - "wciagana"