Rolka i dzwon

Data: 2017-05-30 23:14:44
Autor: 007
Rolka i dzwon
Tomasz Pyra w <news:xmgxdc1mfbon.1yth1l4qo1sb.dlg40tude.net>:

Domowy Rajd Gdańsk Baltic Cup zakończył się dla nas pamiętnym wynikiem, bo
udało się dwa razy rozbić auto na jednej imprezie.

Najpierw rolka (od 5:15):
https://www.youtube.com/watch?v=weXnYr53uUA

Poszedł w pole na prawie prostej?

A dzień później już definitywnie kończący zmagania dzwon:
https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

Tu też. Oponki zawiodły?

--
'Tom N'

Data: 2017-05-31 00:12:37
Autor: Tomasz Pyra
Rolka i dzwon
Dnia Tue, 30 May 2017 23:14:44 +0200, 007 napisał(a):

[...]

Na filmie tego tak nie widać ale jest tam dość silna "kula", czyli przejazd
po górce z której zjazd mocno odciąża koła.
Plus śliska kostka, plus za szybko.

A dzień później już definitywnie kończący zmagania dzwon:
https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

Tu też. Oponki zawiodły?

Szuter poza wąskim wyjeżdżonym śladem jest dość śliski.
Tu dołożyło się to, że odcinek wcześniej urwał się cały wydech i w
samochodzie zrobiło się tak głośno, że pomimo interkomu prawie nie
słyszałem opisu.
Nie usłyszałem że zakręt jest podwójny i z zaciskiem, pojechałem przez to
złym torem, wyjechałem ze śladu i na śliskim kurzu samochód nie zareagował
na próbę złożenia go do tego drugiego zakrętu.
Pozostało wyhamować ile się dało.

Data: 2017-05-30 23:32:27
Autor: Bolko
Rolka i dzwon
W dniu środa, 31 maja 2017 00:14:00 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
> [...]

ale to tak można ?
możesz dachować i jak tylko znajdziesz kogoś kto ci pomoże jedziesz dalej?

może napisać co się dzieje po dzwonie?
coś naciskasz? wzywasz pomoc?

Data: 2017-05-31 23:52:10
Autor: Tomasz Pyra
Rolka i dzwon
Dnia Tue, 30 May 2017 23:32:27 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

[...]

Tak, kibice mogą pomóc w powrocie na drogę i ewentualnie uruchomieniu auta
na pych. Więcej pomocy od kibiców nie wolno otrzymać.

A dzień później już definitywnie kończący zmagania dzwon:
https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

może napisać co się dzieje po dzwonie?
coś naciskasz? wzywasz pomoc?

Tak - jest to system ASTO.
Każda rajdówka ma moduł GPS/GPRS pozwalający śledzić bieżącą pozycję i
prędkość w CKR (Centrum Kierowania Rajdem).

Po zatrzymaniu na OS, załoga musi na panelu nacisnąć zielony przycisk jeśli
wszystko jest ok, albo czerwony jeśli wzywa pomocy. 20 czy 30s bez
naciśnięcia i automatycznie przyjmowany jest wariant czerwony.

W razie wciśnięcia czerwonego, odcinek jest zatrzymany i uruchamiana jest
akcja ratunkowa.

Tak przy okazji, to w trakcie trwania rajdu, na stronie wyniki.pzm.pl w
zakładce "mapa" każdy może śledzić rajdówki na trasie rajdu :)

Data: 2017-05-31 00:20:50
Autor: 007
Rolka i dzwon
Tomasz Pyra w <news:14f3zpuizm3y4$.6cp66efmy8np.dlg40tude.net>:

[...]

Czyli opony źle dobrane, wywal z załogi/zespołu odpowiedzialnego za dobór
opon :))))

--
'Tom N'

Data: 2017-05-31 12:28:57
Autor: J.F.
Rolka i dzwon
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:14f3zpuizm3y4$.6cp66efmy8np.dlg@40tude.net...
[...]

Ale czemu po fakcie nie zawrociles efektownym Aaltonnenem, tylko jak poczatkujacy kursant :-)

[...]

Reczny bylo zaciagnac :-)

Wiele tego hamowania nie bylo ... wszyscy cali ?
Szyje was chyba bola ?

Poduszek w aucie jak rozumiem nie ma ?

J.

Data: 2017-05-31 23:58:07
Autor: Tomasz Pyra
Rolka i dzwon
Dnia Wed, 31 May 2017 12:28:57 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Nie miałem już lusterka, nie wiedziałem co jest za mną.
Zresztą jak zacząłem cofać to poprawiłem jeszcze w to drzewo które nas
powstrzymało przed dachowaniem.

[...]

Taa... i walnąć w nie moimi drzwami ;)

Wiele tego hamowania nie bylo ... wszyscy cali ?
Szyje was chyba bola ?

Mamy kołnierze HANS, więc z szyją jest spoko :)
https://www.youtube.com/watch?v=SDuRVC1HJfs
https://www.youtube.com/watch?v=i5W7HF2JUT0

Poduszek w aucie jak rozumiem nie ma ?

Nie ma

Data: 2017-06-02 23:05:20
Autor: re
Rolka i dzwon

Użytkownik "Tomasz Pyra"

[...]

-- -
Mogliby wprowadzić obowiązek jeżdżenia w nich po normalnych drogach ;-)

Rolka i dzwon