Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu

Data: 2010-06-01 18:58:13
Autor: robertcb
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
Witam.

ok, wiadomo jakie mamy prawo odnośnie prowadzenia rowerów po spożyciu.
A co z rolkami, deskorolkami, hulajnogami,wrotkami itp? - gdy jadąca na nich osoba jest po "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

Data: 2010-06-01 19:14:09
Autor: MadMan
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
Dnia Tue, 01 Jun 2010 18:58:13 +0200, robertcb@mailinator.com
napisał(a):

[...]

Oczywiście jako piesi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 19:22:12
Autor: Andrzej Lawa
napisał(a):

[...]

Oczywiście jako piesi.

Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

Data: 2010-06-01 19:46:37
Autor: MadMan
Dnia Tue, 01 Jun 2010 19:22:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :) Zatem nie można ich
prowadzić ani nimi kierować. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 20:42:08
Autor: Andrzej Lawa
MadMan pisze:

Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :)

Wypowiedź uzasadnij.

Data: 2010-06-01 21:53:29
Autor: MadMan
Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:42:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :)

Wypowiedź uzasadnij.

Zwyczajowa interpretacja. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 21:58:35
Autor: Andrzej Lawa
MadMan pisze:
[...]

No właśnie: interpretacja ;)

Data: 2010-06-01 20:48:05
Autor: Andrzej Lawa
MadMan pisze:

Dlaczego? I dlaczego "oczywiście"?

Bo wrotki, hulajnogi, deskorolki nie są pojazdami :) Zatem nie można ich
prowadzić ani nimi kierować.

PS: nie twierdzę, że są, niemniej jednak ustawowa definicja podlega
różnym interpretacjom, a i władza wykonawcza oraz sądy różne kurioza
produkują - ktoś tu kiedyś wspominał o czepianiu się z paragrafu za
kierowanie pojazdem pod wpływem jakiegoś podchmielonego co... podpierał
się o rower idąc obok niego (czyli z formalnego punktu widzenia powinien
być traktowany jako pieszy).

Data: 2010-06-01 15:49:40
Autor: WS
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
On 1 Cze, 20:48, Andrzej Lawa

PS: nie twierdzę, że są, niemniej jednak ustawowa definicja podlega
różnym interpretacjom,

niby
31)  pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po
drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane,

ale  jako jaki pojazd zakwalifikowac np. rolki? ;)

na sile moze 47)  rower - pojazd jednośladowy lub wielośladowy
poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem,

ale wtedy rolkarz powiniem byc wyposazony w swiatla, hamulec,
dzwonek... i jezdzic trzymajac rece na kierownicy ;)

[...]

nie chodzilo przypadkiem o "prowadzenie pojazdu pod wplywem..." a on
prowadzil ten rower? :)

WS

Data: 2010-06-02 00:56:59
Autor: Andrzej Lawa
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
WS pisze:
On 1 Cze, 20:48, Andrzej Lawa

[...]

IMHO zależy jakie. Gdyby producenci/importerzy/sprzedawcy zadbali o to,
by w instrukcji było napisane, że "wrotki nie są dostosowane do ruchu po
drogach publicznych" to przynajmniej ten jeden element swobody
sędziowskiego wyboru zostałby zlikwidowany ;)

[...]

Są rowery bez świateł, z rozwalonymi hamulcami i bez dzwonka. A nie raz
widziałem ludzi jadących "bez trzymanki"... Nie jechali rowerem, czy
jechali rowerem niezgodnie z przepisami? ;)

[...]

Ech, tutaj też jest pewna niespójność w przepisach - kwestia
"prowadzenie pojazdu" a "kierowanie pojazdem". Patrz: jak prowadzisz
rower idąc obok niego to wg. PoRD jesteś pieszym czyli zasadniczo nie
powinieneś zostać uznany za kierującego pojazdem.

Z drugiej strony w paru innych miejscach - np. KK - jest mowa o
"prowadzeniu pojazdu będąc w stanie".

Data: 2010-06-02 02:15:28
Autor: mvoicem
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
(02.06.2010 00:56), Andrzej Lawa wrote:
WS pisze:
On 1 Cze, 20:48, Andrzej Lawa

[...]

Czy na pewno? Idąc tą logiką, jeżeli w quadzie masz informację że
"pojazd nie jest dostosowany do ruchu po drogach publicznych" - możesz
jeździć nawalony jak messerszmit i mogą ci nafiukać?

p. m.

Data: 2010-06-02 23:52:37
Autor: Andrzej Lawa
mvoicem pisze:

[...]

Nie do końca - w przypadku quada jaki jest quad każdy widzi i mamy
słynną oczywistą oczywistość ;)

W przypadku wrotek czy deskorolki zestawiając wielkość kół ze stanem
dróg w Polsce... wnioski niby też są oczywiste, ale biorąc pod uwagę, że
to o polski sąd chodzi, to dupochron by się przydał ;->

Data: 2010-06-03 00:29:52
Autor: mvoicem
(02.06.2010 23:52), Andrzej Lawa wrote:
mvoicem pisze:

[...]

Ale w przypadku hulajnogi już to takie oczywiste nie jest.

Uważam że taki "dupochron" miałby takie same własności ochronne jak
słynny "Internet Privacy Act podpisanego przez Billa Clintona w 1995 roku."

p. m.

Data: 2010-06-03 00:56:30
Autor: Andrzej Lawa
mvoicem pisze:

[...]

W tym przypadku rozmiar (kółek) miałby zapewne znaczenie ;)

Uważam że taki "dupochron" miałby takie same własności ochronne jak
słynny "Internet Privacy Act podpisanego przez Billa Clintona w 1995 roku."

Cóż, lepszy rydz niż nic do przekonywania nadgorliwego/wyrabiającego
normy policjanta czy sędzi odreagowującej PMS ;->

Data: 2010-06-02 09:16:58
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 02 Jun 2010 00:56:59 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
WS pisze:
[...]

"Panie władzo, ja nim nie kieruję - kierownica ustawiona na wprost" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-06-01 21:50:52
Autor: MadMan
Dnia Tue, 01 Jun 2010 20:48:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Bo sądy polskie głupie są i prawa nie znają jak widać. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 22:07:18
Autor: Andrzej Lawa
MadMan pisze:

[...]

To inna sprawa ;)

Ale grunt że mają jakiś pretekst, więc warto przećwiczyć obronę ;)

Ja bym np. szukał w instrukcji czy czasem nie jest napisane, że dana
hulajnoga czy inna deskorolka nie jest przeznaczona do ruchu po drogach
publicznych. Jak coś takiego jest w instrukcji - można się spokojnie
podeprzeć ustawową definicją pojazdu.

Data: 2010-06-01 19:47:13
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.0000053e.4c053c25newsgate.onet.pl

Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 19:48:58
Autor: robertcb
> [...]

> po  "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
> są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?

Data: 2010-06-01 20:05:46
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl
[...]

Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:10:13
Autor: spam
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl

> Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?
Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.

Data: 2010-06-01 20:22:46
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.0000054c.4c054d05newsgate.onet.pl
spam@mailinator.com <spam@mailinator.com> pisze:

Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.
Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?
Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.
pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.
A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na jedno wychodzi.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:27:08
Autor: spam
> [...]

Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na jedno wychodzi.

Wg definicji z Wikipedii to nawet taczka jest pojazdem

Data: 2010-06-01 21:06:50
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000551.4c0550fcnewsgate.onet.pl

To czytaj wikipedię.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:42:53
Autor: Andrzej Lawa
Jotte pisze:
A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą
na jedno wychodzi.

Twoja matka jest choroba umysłowa.

Data: 2010-06-02 08:21:19
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
On Jun 1, 7:42 pm, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
Jotte pisze:

> [...]
> Więc wykonaj.
> Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą

A twoja matka wcale nie jest taka doskonala - nigdy nia nie byla,
chociaz kiedys sie starala...

Data: 2010-06-02 23:47:46
Autor: Andrzej Lawa
wrote:
Jotte pisze:

[...]

Wracaj talerze zmywać, czy to tam robisz na tym wyjeździe...

Data: 2010-06-02 08:20:33
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 7:10 pm, s...@mailinator.com wrote:
> W wiadomościnews:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl

> Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.

Swojego mozgu na pewno nie widziales

Data: 2010-06-02 08:19:51
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 7:05 pm, "Jotte" <t...@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:
> [...]

> Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?

Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

Wlasnie, debilu

Data: 2010-06-01 22:05:56
Autor: Feromon

Użytkownik <robertcb@mailinator.com> napisał w wiadomości news:60b5.0000053e.4c053c25newsgate.onet.pl...
[...]

Ja nadal jetstem w szoku, że rowery są stawiane na równi z motocyklami czy samochodami czy meleksami.
Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za pedałowanie.
Jakby był nietrzeźwy, to by się przewrócił.

Inna sprawa, że taki nietrzeźwy przewrócił mi się pod auto.
Ale wtedy nikt nie miał wątpliwości co do przyczyny wypadku.
Po jego stronie stłuczone 4 wina i noga w kostce.
Rower na złom.

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2010-06-01 22:09:34
Autor: Andrzej Lawa
Feromon pisze:

Ja nadal jetstem w szoku, że rowery są stawiane na równi z motocyklami
czy samochodami czy meleksami.
Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
pedałowanie.

Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie
możesz trafić.

Data: 2010-06-01 22:07:40
Autor: spam
Feromon pisze:

> [...]
> pedałowanie.

Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie

Niby z czym łagodniejsze?

Data: 2010-06-01 23:30:05
Autor: Andrzej Lawa
spam@mailinator.com pisze:

Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze - ale do więzienia teoretycznie
możesz trafić.

Niby z czym łagodniejsze?

Maksymalna odsiadka to rok a nie dwa lata :)

Data: 2010-06-01 22:18:53
Autor: MadMan
Dnia Tue, 01 Jun 2010 22:09:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za
pedałowanie.

Nie na równi - kary są ciut łagodniejsze

Chyba chciałeś napisać "surowsze". --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 23:32:02
Autor: Andrzej Lawa
MadMan pisze:
[...]

Zdaje się chodziło po porównanie traktowania kierujących samochodami z
kierującymi rowerami? Potencjalne zagrożenie karne dla rowerzysty jest
2x niższe ;)

Data: 2010-06-01 22:51:16
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-01 22:09, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

[...]

W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
kierowców pojazdów mechanicznych. Ci których stać na samochód
mają też na dobrego adwokata i zamiast wyroku za jazdę pod wpływem
sądy tworzą różne pomroczności jasne. A biedny rowerzysta przyznaje
sie do wszystkiego i za drugim razem dostaje wyrok do odsiadki.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-01 22:57:21
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu3rs6$6ua$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
kierowców pojazdów mechanicznych.
Udowodnij tę bezsensowną tezę.

--
Jotte

Data: 2010-06-02 00:19:28
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-01 22:57, Użytkownik Jotte napisał:

W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
kierowców pojazdów mechanicznych.

Udowodnij tę bezsensowną tezę.

Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 00:28:15
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu411h$7ir$3node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

[...]
Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie.
Tak, tak - w dupie.
Gadaj sobie z Lawą-idiotą i spadaj.

--
Jotte

Data: 2010-06-02 01:22:57
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 00:28, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Wydało sie dzieciaku że poza żądanie udowodnienia czegoś
od rozmówcy brak argumentów. To teraz strzel focha i
przestań sie odzywać.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 02:08:03
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu44oj$82k$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Gadaj sobie z Lawą-idiotą i spadaj.
Wydało sie dzieciaku że poza żądanie udowodnienia czegoś
od rozmówcy brak argumentów.
Ja pier...lę, ale wpadłem.

To teraz strzel focha i przestań sie odzywać.
Dobra.
Kretyn-Lawa się pewnie odezwie.

--
Jotte

Data: 2010-06-02 13:10:25
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 02:08, Użytkownik Jotte napisał:

Gadaj sobie z Lawą-idiotą i spadaj.
Wydało sie dzieciaku że poza żądanie udowodnienia czegoś
od rozmówcy brak argumentów.
Ja pier...lę, ale wpadłem.

Owszem, pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
oraz kultury.

To teraz strzel focha i przestań sie odzywać.
Dobra.
Kretyn-Lawa się pewnie odezwie.

To co z tym fochem dzieciaku ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 20:25:10
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu5e72$ftd$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
oraz kultury.
Przynosisz sobie hańbę.
Po co?

--
Jotte

Data: 2010-06-02 20:37:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 20:25, Użytkownik Jotte napisał:

pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
oraz kultury.
Przynosisz sobie hańbę.

Nie, wyjaśniam innym twoje zagrania i poziom umysłowy.

Po co?

Żeby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.

I jeszcze wspomnę dzieciaku że miałeś się nie odzywać bo
moje zdanie masz w dupie, ale widać uwierało i wyszło.
Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 21:26:40
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu68du$uer$1node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
oraz kultury.
Przynosisz sobie hańbę.
Nie,
Cóż, sobie może i już nie. Ale masz przecież chyba jakąś rodzinę, znajomych, sąsiadów, współpacjentów... ?
Pomyśl chociaż o nich.

wyjaśniam innym twoje zagrania i poziom umysłowy.
Jako głupek i prostak niczego i nikomu nie możesz wyjaśnić, próżny trud.
Nie ukryjesz swej umysłowej nędzy za głupawymi wypowiedziami.
Udaj się do podobnych sobie, moze cię ktoś wysłucha.
W ostateczności - lekarz albo chociaż jakiś terapeuta.

Po co?
Żeby wiedzieli z kim mają nieprzyjemność.
I jeszcze wspomnę dzieciaku że miałeś się nie odzywać bo
moje zdanie masz w dupie,
Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w ogóle.
Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod wiatr.

Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.
Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz rozmowę siedząc przed lustrem.

--
Jotte

Data: 2010-06-02 21:54:21
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 21:26, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
abyś miał szansę zrozumieć co piszę.

[...]

Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
I jak na razie wychodzi mi to nieźle.

[...]

Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.

Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod wiatr.

Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.

Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.
Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz rozmowę siedząc przed lustrem.

To teraz uważasz siebie za lustro ?
I powiedz nauczycielce od polskiego żeby się lepiej przyłożyła
do pracy z takim dzieckiem specjalnej troski, niech ci wytłumaczy
jaka jest poprawna pisownia wyrazu wynurzenia.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 22:56:36
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu6cte$ki5$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Cóż, sobie może i już nie. Ale masz przecież chyba jakąś rodzinę, znajomych, sąsiadów, współpacjentów... ?
Pomyśl chociaż o nich.
Skoro taki dzieciak jak ty nie myśli to dlaczego ja miałbym ?
Nikt nie twierdzi, że miałbyś. Po cóż stawiać przed tobą zadania nie do wykonania?
Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.

Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
abyś miał szansę zrozumieć co piszę.
To ci się tylko tak wydaje, jak to durniom.

Nie zrozumiałeś, ty jesteś głupkiem, prostakiem i chamem
a ja tylko staram sie aby inni mieli okazję to dostrzec.
I jak na razie wychodzi mi to nieźle.
Mylisz się, prymitywny młocie. Nieźle wychodzi ci jedynie ujawnianie swego prostactwa, głupoty, chamstwa i zwyczajnego gnojstwa. W niektórych - rynsztokowych - środowiskach jest to powód do dumy, której podźwięk w twoich postach, co znamienne,  dostrzegam.

Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w ogóle.
Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
Głupiś. To fajna zabawa, podrażnić małpę, zobaczyć co zrobi. Rzuci kupą czy obślini banana.

Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.
Chętnie, przynajmniej na razie. Lubię czasem pobawić się kretynem. Poużywam cię trochę.

Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod wiatr.
Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
Ale kazałem tobie.

A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.
Zaplułeś się jak świnia. Nie umiesz sam czegoś wymyślić tylko powtarzać po mnie?

Wspomniałeś tez abym pogadał z idiotą co właśnie robię.
Nie jestem przekonany czy interesujące są twoje wynużenia, że prowadzisz rozmowę siedząc przed lustrem.
To teraz uważasz siebie za lustro ?
A jednak idiota...

--
Jotte

Data: 2010-06-02 23:32:42
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 22:56, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o nich." ?
Może dlatego że sam jesteś bezmyślnym matołem i pisząc nie kontrolujesz
co piszesz i do kogo ?

Przecież sie poświęciłem i zszedłem do twojego poziomu tak
abyś miał szansę zrozumieć co piszę.
To ci się tylko tak wydaje, jak to durniom.

Tobie się wydaje, ale uprzedziłem że dostosowałem swoje wypowiedzi
do poziomu smarkacza którego jedynym argumentem było żądanie
udowodnienia. Więc piszę tak abyś dzieciaku zrozumiał.

[...]

To zdanie podobnie jak te na które odpowiadam dowodzi kto tu jest
prymitywnym młotem, prostakiem, głupcem, chamem i zwyczajnym gnojem.

Ja mam w dupie nie tylko twoje zdanie, ale - prawdę rzekłszy - ciebie w ogóle.
Gdyby tak było nie odpowiadał byś.
Głupiś. To fajna zabawa, podrażnić małpę, zobaczyć co zrobi. Rzuci kupą czy obślini banana.

Fakt, wystartowałeś od rzucania kupą i nie doszedłeś do ślinienia banana.

Ale widać że zabolało jak ktoś ciebie potraktował tak jak ty
lubisz traktować innych. Więc będziemy kontynuować do skutku.
Chętnie, przynajmniej na razie. Lubię czasem pobawić się kretynem. Poużywam cię trochę.

Naprawdę, to dlaczego wyżej nerwowo wyzywasz mnie ?
Czyżby rozdwojenie jaźni a może jednak jesteś tym kretynem
z którym lubisz się pobawić ?

Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod wiatr.
Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
Ale kazałem tobie.

W swoich fantazjach możesz, dzieciaku.

A skoro chcesz kontynuować to plucie pod wiatr to proszę bardzo.
Zaplułeś się jak świnia. Nie umiesz sam czegoś wymyślić tylko powtarzać po mnie?

Zgodnie z tym co napisałem wcześniej wykazuje innym czytającym jakim
kim naprawdę jesteś. Powtarzanie twoich ulubionych zwrotów nadaje
się do tego świetnie.

[...]

Rozmawiam z tobą, no przynajmniej tymi odpisujesz, ten z kim
rozmawiam to według ciebie lustro.
Czyli uważasz się za lustro geniuszu. :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 23:44:36
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu6ilr$lcr$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.
Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o nich." ?
Nadzieja umiera ostatnia.

"Mnie, synu, wali twoje czekanie, a twoje zdanie mam w dupie."
To zdanie podobnie jak te na które odpowiadam dowodzi kto tu jest
prymitywnym młotem, prostakiem, głupcem, chamem i zwyczajnym gnojem.
To prawda, i jesteś nim ty. Prawda to prawda, nawet jeśli wyrazić ją trzeba dosadnymi terminami.

[...]
Nie, chłopino. To ja ciebie badam na te okolicznoścvi. I nic na to nie poradzisz.

[...]
Jak tam sobie wolisz to tłumaczyć tak tłumacz.
Ja małpę tresuję i tyle.

Natomiast kazałem ci spadać. Skorzystaj z tej możliwości zamiast pluć pod wiatr.
Kazać dzieciaku to sobie możesz w swoich fantazjach.
Ale kazałem tobie.
W swoich fantazjach możesz, dzieciaku.
Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.

[...]
Nie, nie rozmawiasz. Bo ja z tobą nie rozmawiam. Jedynie przerzucamy się tekstami, w czym zresztą sromotnie przegrywasz, boś inteligentny inaczej.

--
Jotte

Data: 2010-06-03 17:47:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 23:44, Użytkownik Jotte napisał:

Pozostań w spokoju bezmyślnym matołem.
Skoro jestem bezmyślnym matołem to dlaczego pisałeś "Pomyśl chociaż o nich." ?
Nadzieja umiera ostatnia.

U ciebie umarła jednak wcześniej.

[...]

Myślisz że takiemu "prymitywnemu matołkowi, prostakowi, głupcowi
i chamowi" ktoś uwierzy ? Jeśli wierzysz to próbuj dalej.

[...]

Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
Ale kto od rzucania kupą startuje fiołkami pachnieć nie będzie
czyli śmierdzisz.

[...]

Nie tresujesz, to co robisz to nieudolna próba ukrycia swojej
bezdennej głupoty i wrodzonego braku kultury. Rób tak dalej.

[...]

Z ciebie gówniarz, prymitywku.

[...]

Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 19:07:35
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8ird$v45$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Nadzieja umiera ostatnia.
U ciebie umarła jednak wcześniej.
O! jesteś jednak, zabaweczko. Fajnie, już myślałem, że cię wywiało.

[...]
Powtarzasz się, cienki głupolu. Mówiłem, że ci inwencji brakuje.

Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
Spod niego twoje nogi wystają.

Ja małpę tresuję i tyle.
Nie tresujesz
A jednak fikasz, małpo, jak ja zechcę.
Na tym polega dobra tresura - małpa fika i jeszcze myśli, że ona tak chce.

Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.
Z ciebie gówniarz, prymitywku.
Co za oryginalny tekst...

Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.
W końcu do idioty mówię - musi być prosto.

--
Jotte

Data: 2010-06-03 21:19:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 19:07, Użytkownik Jotte napisał:

Nadzieja umiera ostatnia.
U ciebie umarła jednak wcześniej.
O! jesteś jednak, zabaweczko. Fajnie, już myślałem, że cię wywiało.

Jakbyś myślał to by tego "przerzucania sie tekstami" nie było.
Czyli przyjmij że tylko myślisz że myślisz.

[...]

Ja sie nie powtarzam, ja przypomina wszystkim którzy trafią
na tego maila jakich to eleganckich zwrotów używasz.

Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
Spod niego twoje nogi wystają.

A tobie bardzo to widzę przeszkadza.

Ja małpę tresuję i tyle.
Nie tresujesz
A jednak fikasz, małpo, jak ja zechcę.
Na tym polega dobra tresura - małpa fika i jeszcze myśli, że ona tak chce.

Fakt, na komendę się odzywasz i jeszcze myślisz że sam tak chcesz.

Gówniarz z ciebie. Już ci konceptu brakuje, prymitywku.
Z ciebie gówniarz, prymitywku.
Co za oryginalny tekst...

Bo twój, nie rozpoznałeś ?

Bardzo ciekawa definicja nie rozmawiania za pomocą przerzucania
się tekstami. W sam raz na poziomie inteligentnego inaczej.
W końcu do idioty mówię - musi być prosto.

Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty tylko idiotę robisz
z siebie. I oby tak dalej.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 22:39:46
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8v8r$17c$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

przyjmij że tylko myślisz że myślisz.
Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
Nie umiem tego nawet udawać.

Ja sie nie powtarzam, ja przypomina wszystkim którzy trafią
na tego maila jakich to eleganckich zwrotów używasz.
Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.

Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
Spod niego twoje nogi wystają.
A tobie bardzo to widzę przeszkadza.
A skąd. Pociesznie to wygląda, jak sobie wyobrazić.
W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.

[...]
Znowu małpa nic sama nie wydumała...

Co za oryginalny tekst...
Bo twój, nie rozpoznałeś ?
Konceptu ci brakuje, prymitywku.

W końcu do idioty mówię - musi być prosto.
Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty
Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.
Jesteś w tym żenująco standardowy.
Przedstawiając się tu jako kompletny kretyn nie robisz niczego nadzwyczajnego.
Działaj tak dalej skoro musisz.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 00:38:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 22:39, Użytkownik Jotte napisał:

przyjmij że tylko myślisz że myślisz.
Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
Nie umiem tego nawet udawać.

To że nie możesz to widać,to że zasłaniasz własną głupotę
oskarżając o to innych tez widać. nie wiem na co jeszcze liczysz.

Ja sie nie powtarzam, ja przypomina wszystkim którzy trafią
na tego maila jakich to eleganckich zwrotów używasz.
Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.

Mylisz się, jak każdy dureń któremu wydaje się że nim
nie jest.

Ty to próbujesz tylko tylko wykręcić kota ogonem.
Spod niego twoje nogi wystają.
A tobie bardzo to widzę przeszkadza.
A skąd. Pociesznie to wygląda, jak sobie wyobrazić.
W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.

I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
Ale to już twój problem.

[...]

Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.

Co za oryginalny tekst...
Bo twój, nie rozpoznałeś ?
Konceptu ci brakuje, prymitywku.

Tobie brakuje, "prymitywku".

W końcu do idioty mówię - musi być prosto.
Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty
Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.

Spojrzyj w lustro i zobaczysz.

Jesteś w tym żenująco standardowy.
Przedstawiając się tu jako kompletny kretyn nie robisz niczego nadzwyczajnego.
Działaj tak dalej skoro musisz.

Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
"prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię. No chyba że faktycznie
jesteś do tego stopnia inteligentny inaczej że w to wierzysz.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 01:01:54
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu9ass$2ml$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

przyjmij że tylko myślisz że myślisz.
Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
Nie umiem tego nawet udawać.
To że nie możesz
Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.
Mylisz się
Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

W każdym razie głowę masz tam gdzie trzeba.
I tylko szkoda że twoja jest gdzie indziej.
Ja tam nie żałuję.

Znowu małpa nic sama nie wydumała...
Nie martw się, tak sobie poćwiczysz i coś wydumasz, małpo.
Pamiętaj, debilu, że to wszystko przez parę lat będzie dostępne w archiwach.

Co za oryginalny tekst...
Bo twój, nie rozpoznałeś ?
Konceptu ci brakuje, prymitywku.
Tobie brakuje, "prymitywku".

Znów głupek nie dał rady...

W końcu do idioty mówię - musi być prosto.
Nie mówisz tylko piszesz i nie do idioty
Jeszcze nigdy nie widziałem idioty, który by przyznał, że jest idiotą.
Spojrzyj w lustro i zobaczysz.
Wyprowadź się na spacer.
Kagańca nie zapomnij.

Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
"prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię
Przecież to robisz, półgłówku.
Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 09:32:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 01:01, Użytkownik Jotte napisał:

przyjmij że tylko myślisz że myślisz.
Nie mogę. Musiałbym być tak głupi jak ty.
Nie umiem tego nawet udawać.
To że nie możesz
Nie mogę. Takiego debila jakim ty jesteś nie umiem udawać.

Owszem, za głupi jesteś na udawanie kogokolwiek, możesz tylko być sobą
czyli "jesteś głupkiem, prostakiem i chamem"

Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.
Mylisz się
Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.

Czyli dawno w lustro nie patrzyłeś albo zwyczajnie kłamiesz.

[...]

Już o tym debilu wspominałem, nie doczytałeś czy nie zrozumiałeś tego ?

Co za oryginalny tekst...
Bo twój, nie rozpoznałeś ?
Konceptu ci brakuje, prymitywku.
Tobie brakuje, "prymitywku".

Znów głupek nie dał rady...

Potwierdzam, nie dałeś rady.

[...]

Wyprowadzenie samego siebie na spacer zostawiam takim idiotom
ja ty.

Skoro tu ty przedstawiasz się jako kretyn, idiota czy inny
"prymitywek" to nie wmawiaj że ja to robię
Przecież to robisz, półgłówku.
Nikt z tobą nie gada, debilu, tylko ja ci z łaski i dla zabawy bluzgam.

Z tobą natomiast gadają wszyscy ( w tym wątku wszyscy trzej)i
wszystkim odpisujesz inwektywami.
Normalny inteligentny człowiek zastanowił by się na tym dlaczego
tak się dzieje, ty nie jesteś w stanie.
Ty jesteś z grupy tych dla których jak rzeczywistość nie odpowiada
twoim wyobrażeniom to tym gorzej dla rzeczywistości.
Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 10:51:36
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huaa79$6sm$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]
Nie zrozumiałeś, bęcwale.
Nie umiem udawać takiego idioty, chama i prostaka jak ty.
Teraz dotarło?

Powtarzasz się. Jak każdy dureń nie mający nic do powiedzenia.
Mylisz się
Nie. Kretyna rozpoznaję bez pudła.
Czyli dawno w lustro nie patrzyłeś albo zwyczajnie kłamiesz.
Ciebie rozpoznałem od razu.

[...]
Nudzisz mnie coraz bardziej, małpo.
Nic zabawnego, nic choćby trochę lotnego. Zwykły, chodnikowy gnojek.
Eeee, nie chce mi się już takiej głupiej małpy tresować...

Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.
A co ty tam rozumiesz...
To dlatego, że jesteś debilem.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 11:32:43
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 10:51, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Dotarło że jesteś bęcwałem, idiotą, chamem i prostakiem.
Tyle że to już wcześniej zauważyłem.

[...]

Jasne, mnie rozpoznałeś po swoich epitetach.  :-)

[...]

Pewnie dlatego że sam jesteś tą tresowaną małpą zwana też
chodnikowym gnojkiem.

Ale jak rozumiem debilowi to nie odpowiada.
A co ty tam rozumiesz...
To dlatego, że jesteś debilem.

Dlatego że ty jesteś debilem.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 12:13:12
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huah7s$818$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Dotarło że jesteś bęcwałem, idiotą, chamem i prostakiem.
Tyle że to już wcześniej zauważyłem.
Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

[...]
Rozpoznałem cię po pierwszym twoim poście, w którym od razu ujawniłeś się jako półgłów.
To zresztą żadne wielkie osiągnięcie, wszyscy to przzecież skonstatowali.
Jednak epitet, prostaczku, sam w sobie nie jest niczym złym (odsyłam do słownika).
Ale nie można abstrahować od układu odniesienia.
Przykładowo: jednemu określenie "debil" czyni dyshonor (ponownie odsyłam do słownika), a w stosunku do ciebie jest niczym nie uzasadnionym komplementem.

[...]
Jak podałem, jesteś chodnikowym gnojkiem.

Nie, to ty jesteś debilem.
(podziękuj za komplement)

--
Jotte

Data: 2010-06-04 14:34:53
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 12:13, Użytkownik Jotte napisał:

Dotarło że jesteś bęcwałem, idiotą, chamem i prostakiem.
Tyle że to już wcześniej zauważyłem.
Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
korzystając z twoich epitetów i określeń.

[...]

To może poczytaj jeszcze raz prostaczku.

[...]

Skoro jesteś tresowaną małpą zwaną też chodnikowym gnojkiem to
dlaczego uważasz że obejdą mnie twoje inwektywy ?
No tak, osobnik bez rozumku nie pojmuje dlaczego normalna
osoba olewa jego inwektywy. Zwłaszcza kiedy jest to prostaczek
który na tej grupie udowodnił że to jedyna znana mu metoda
prowadzenia rozmowy.

[...]

Ty jesteś debilem skoro uważasz to za komplement.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 14:45:53
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huartf$9g2$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.
Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
korzystając z twoich epitetów i określeń.
Wzór masz świetny ale nie na twoją miarę.
Jesteś jak rozwolnienie.

[...]
Nie uważam, mam to w dupie.
Srając do muszli wcale jej przecież nie obrażam, lecz używam zgodnie z przeznaczeniem.
Tak samo z tobą.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 17:21:41
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 14:45, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Ty jesteś ja ten szmaciarz: "cały czas tylko jedno międlisz.
[...]

Jeśli uważasz że internet to muszla to muszla to sraj dalej.
Ja spokojnie będę to komentował.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 18:22:43
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hub5m7$kj0$6node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

ja ten szmaciarz
No właśnie.

Ja spokojnie będę to komentował.
Głupcze, przecież ty niczego nie komentujesz, ty się przedstawiasz.
A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i spuszczę jak każde nieczystości.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 20:26:41
Autor: RadoslawF
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
Dnia 2010-06-04 18:22, Użytkownik Jotte napisał:

ja ten szmaciarz
No właśnie.

Ja spokojnie będę to komentował.
Głupcze, przecież ty niczego nie komentujesz, ty się przedstawiasz.

Głupcze ty się tu przedstawiasz:
"Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman."

A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i spuszczę jak każde nieczystości.

Nie potrafisz, jesteś do tego za dziecinny.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 21:17:57
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hubgh3$c0p$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i spuszczę jak każde nieczystości.
Nie potrafisz
Słyszysz już nad głową szum spłuczki?

--
Jotte

Data: 2010-06-05 09:04:06
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 21:17, Użytkownik Jotte napisał:

A ja cię w którymś momencie zwyczajnie przestanę karmić, oleję i spuszczę jak każde nieczystości.
Nie potrafisz
Słyszysz już nad głową szum spłuczki?

Nie, ale słyszę tresowaną małpę, jakieś jeszcze "argumenty" małpko ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 13:24:00
Autor: Papa5merf
Órzytkownik "RadoslawF" napisał órzytkownikowi zyt Jotte:
[...]

nie gadaj jusz więcej z tym żydem, klawiatury szkoda:O(

Data: 2010-06-02 00:58:09
Autor: Andrzej Lawa
RadoslawF pisze:
[...]

Daruj sobie - z tym kretynem "jotte" nie da się rzeczowo dyskutować.
Albo mu przytakujesz, albo zmiesza ciebie z błotem - innego wyboru nie daje.

Data: 2010-06-02 07:55:33
Autor: Henry(k)
Dnia Tue, 1 Jun 2010 22:57:21 +0200, Jotte napisał(a):

W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
kierowców pojazdów mechanicznych.
Udowodnij tę bezsensowną tezę.

Tak twierdzi mój teść który właśnie za to siedział. Poza tym obserwacja -
na wsiach kontrole rowerzystów są bardzo częste. Ci którzy mają zakazy
prowadzenia samochodu (czyli większość moich szwagrów) i tak jeździ
rowerami. W mieście jest odwrotnie - zazwyczaj łapie się na kontrolach
drogowych, za rowerzystami nikomu się nie chce ganiać. Zresztą w miastach
problem pijących kierowców jest marginalny.

Henry

Data: 2010-06-02 20:30:35
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:ql60oj9w8y0j$.p3q9flgdkaqt$.dlg40tude.net Henry(k)
<moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

[...]
No, to jakby trudno go uznać za wiarygodne źródło badań.
Ale że za to siedział? A nie za niezapłaconą grzywnę? Zabił kogoś tym rowerem czy jak?

--
Jotte

Data: 2010-06-02 21:55:57
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 20:30, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Ale dzieciaku zamiast podważać teksty innych może podasz jakieś
wiarygodne źródło które twierdzi inaczej.
Bo jak na razie to argumentów rzeczowych lub linków żadnych
nie podałeś.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 23:01:04
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu6d0e$ki5$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

[...]
Widzisz, chłopino biedny, dowody i argumenty musi najpierw dostarczyć ten, kto coś twierdzi. Na żądanie.
Tezy bałwana pozbawione dowodów łatwo ośmieszyć na gruncie braku dowodów i to cię właśnie słusznie spotyka.

--
Jotte

Data: 2010-06-02 23:18:58
Autor: RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

[...]

Bredzisz a to jako dowód:
">> Udowodnij tę bezsensowną tezę.

>Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
>linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach. "
Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
a na żądanie ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 23:33:33
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu6hs4$vpc$1node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

> [...]
>linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach. "
Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
Jesteś znacznie głupszy niż sądziłem.
Nie rozumiesz nawet tego, co tak prosto napisałem.

--
Jotte

Data: 2010-06-03 17:49:30
Autor: RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

> [...]
a na żądanie ?
Jesteś znacznie głupszy niż sądziłem.
Nie rozumiesz nawet tego, co tak prosto napisałem.

Ty jesteś głupszy niż wynikało to z twoich pierwszych postów.
Więc popracujemy jeszcze tak aby wszyscy czytający mogli
to bez problemu zauważyć.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 19:11:11
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8iub$v45$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Więc popracujemy jeszcze tak aby wszyscy czytający mogli
to bez problemu zauważyć.
Pozdrawiam
Nie usiłuj się podpierać rzekomymi "wszystkimi".
Postaw się sam, frajerze dęty.
Nawet 100k podpisów nie wystarczy do podjęcia ustawy, że nie jesteś idiotą.

--
Jotte

Data: 2010-06-03 21:21:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 19:11, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Pocieszające jest że w twoim przypadku żadna ilość nie wystarczy.
Ale czytający to już pewnie sami zauważyli.
"Frajerze dęty."

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 22:29:10
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8vbf$17c$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

[...]
Stajesz się nudny w swej głupocie.
Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły, chodnikowy bałwan.
Postaraj się, napisz jakiś fajny tekst, nie usiłuj podpierać się biedaku rzekomymi "innymi", sam miej odwagę być sobą.
Lubię czasem potresować małpę, ale tresować głupią małpę to już przesada.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 00:42:40
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 22:29, Użytkownik Jotte napisał:

Pocieszające jest że w twoim przypadku żadna ilość nie wystarczy.
Ale czytający to już pewnie sami zauważyli.
"Frajerze dęty."
Stajesz się nudny w swej głupocie.

Ty byłeś nudny od początku do tego brakło ci argumentów ale
nadrabiałeś głupotą i inwektywami.

Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły, chodnikowy bałwan.

Ważne że ty jesteś tym interesującym durniem, ja niestety ani
interesujący ani bałwan. No ale ty tego nie potrafisz dostrzec.
Brak rozumku zaślepił.

Postaraj się, napisz jakiś fajny tekst, nie usiłuj podpierać się biedaku rzekomymi "innymi", sam miej odwagę być sobą.
Lubię czasem potresować małpę, ale tresować głupią małpę to już przesada.

Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.

pozdrawiam

Data: 2010-06-04 00:52:33
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu9b52$2na$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Pocieszające jest że w twoim przypadku żadna ilość nie wystarczy.
Ale czytający to już pewnie sami zauważyli.
"Frajerze dęty."
Stajesz się nudny w swej głupocie.
Ty byłeś nudny
A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.

od początku do tego brakło ci argumentów ale
nadrabiałeś głupotą i inwektywami.
Ty na argumenty nie zasługujesz. Na ciebie to się można odlać.

Nawet durniem można być interesująco, atrakcyjnie, a ty co? Zwykły, chodnikowy bałwan.
Ważne że ty jesteś tym interesującym durniem, ja niestety ani
interesujący ani bałwan.
To prawda. ie jesteś ani interesujący, ani bałwan.
Jesteś zwyczajnym, nudnym debilem.

Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.
Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?

--
Jotte

Data: 2010-06-04 09:36:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 00:52, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Dostrzegłem takiego stolca który nie ma argumentów a tylko
inwektywy.

od początku do tego brakło ci argumentów ale
nadrabiałeś głupotą i inwektywami.
Ty na argumenty nie zasługujesz. Na ciebie to się można odlać.

Ty argumentów nie masz i to właśnie widać.

[...]

Ty nim jesteś.

Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.
Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?

Tam gdzie dyskutuje z normalnymi ludźmi na jakim poziomie,
z idiotą który nie podał ani jednego argumentu a sporo inwektyw
mam metody zrozumiałe dla takiego prostaka.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 10:35:24
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huaadh$6tc$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Ty byłeś nudny
A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.
Dostrzegłem
Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.

Ty argumentów nie masz i to właśnie widać.
Kto będzie argumenty takiemu czemuś jak ty przedstawiał??

Jesteś zwyczajnym, nudnym debilem.
Ty nim jesteś.
A nie, bo ty.

Fajny tekst pisze do fajnych ludzi, do takiego "chodnikowego
bałwana" jak ty wystarczy powtórka z twojej chodnikowej twórczości.
Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?
Tam gdzie dyskutuje z normalnymi ludźmi
Tam cię nie ma. Szukaj się na wybiegu, może cię na spacer wyprowadzili.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 11:36:14
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 10:35, Użytkownik Jotte napisał:

Ty byłeś nudny
A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.
Dostrzegłem
Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.

Dlatego właśnie nie dostrzegasz na kogo wychodzisz, idioto.

Ty argumentów nie masz i to właśnie widać.
Kto będzie argumenty takiemu czemuś jak ty przedstawiał??

Taki idiota jak ty na pewno nie, do podania argumentów trzeba mieć
coś czego tobie zdecydowanie brakuje.

Jesteś zwyczajnym, nudnym debilem.
Ty nim jesteś.
A nie, bo ty.

Normalnie jakbym dziecko pięcioletnie słyszał "a nie, bo ty".
Jeszcze jakoś zaprezentujesz swój poziom umysłowy ?

[...]

Jestem, natomiast ciebie tam nie było, generalnie tam osobnicy
o inteligencji pięciolatka nie zaglądają. Ale jak dorośniesz
to może kiedyś będziesz.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 12:20:13
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huaheg$824$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.
Dostrzegłem
Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.
Dlatego
Tak, właśnie dlatego.

[...]
No nie mogę... takiego poziomu kretyństwa ustawy nie przewidują.
Gdzieś ty się uchował, niedoskrobku?

Gdzie jest jakiś twój fajny tekst, prostaku?
Tam gdzie dyskutuje z normalnymi ludźmi
Tam cię nie ma. Szukaj się na wybiegu, może cię na spacer wyprowadzili.
Jestem
A widzisz, odnalazłeś się.
Teraz szybko kupa i z powrotem do klatki, bo ludzie za bilety zapłacili i chcą małpę oglądać.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 14:39:38
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 12:20, Użytkownik Jotte napisał:

A co ty tam, stolcu, dostrzec możesz.
Dostrzegłem
Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.
Dlatego
Tak, właśnie dlatego.

Bardzo ładna manipulacja cytatem prymitywku.
Przypomnę co tak ładnie schowałeś:
[...]

Zgadzam się tego co tu prezentujesz ustawy nie przewidują.
No ale biorąc pod uwagę jakim jesteś "niedoskrobkiem" nie]
jest to jakimś zaskoczeniem.

[...]

O prostaczek znowu manipuluje cytatami.
Więc przypomnę:

Data: 2010-06-04 14:50:38
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huas6d$jji$1node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Dostrzegłem
Łżesz, idioci niczego nie dostrzegają.
Dlatego
Tak, właśnie dlatego.
Bardzo ładna manipulacja
Wiem.
Ucz się, na ile dasz radę.

No nie mogę... takiego poziomu kretyństwa ustawy nie przewidują.
Gdzieś ty się uchował, niedoskrobku?
Zgadzam się
A widzisz.
Wyciągnij wnioski przy czyjejś pomocy.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 17:16:19
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 14:50, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Do wykazania jakim jesteś dziecinnym prymitywem nie muszę się
uciekać do takich manipulacji.

No nie mogę... takiego poziomu kretyństwa ustawy nie przewidują.
Gdzieś ty się uchował, niedoskrobku?
Zgadzam się
A widzisz.
Wyciągnij wnioski przy czyjejś pomocy.

Widzę tylko manipulację dziecinnego niedoskrobka.
Natomiast od ciebie nie można tego wymagać.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 18:10:56
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hub5c3$kj0$4node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Do wykazania
Niczym nie możesz się wykazać.
Prostyś głupek. Niewielki zasób słów, ograniczona do minimum wyobraźnia pojęciowa, chodnikowa retoryka, prostackie i pozbawione rozumienia powtarzanie po przedmówcy itp.
Moje wiadro jest inteligentniejsze.

Widzę tylko
No właśnie.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 20:29:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 18:10, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Twoje wiadro głupcze nie wypisuje takich inwektyw, ty owszem.

Widzę tylko
No właśnie.

Co właśnie "niedoskrobku" inwektyw zbrakło ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 21:15:59
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hubglh$c0p$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Przyjacielu mojej kozy, jesteś nie tylko głupi, ale monotematyczny, nudny, niekreatywny.
Słowem - rynsztokowy tępol.
Tego się stolerować nie da. Tak więc pozdrów buty mego ojca i wyp......

--
Jotte

Data: 2010-06-02 23:41:13
Autor: Andrzej Lawa
RadoslawF pisze:
Dnia 2010-06-02 23:01, Użytkownik Jotte napisał:
[ciach]

Poczekam aż Ty udowodnisz że jest bezsensowna a potem podam
linka do informacji ilu i za co siedzi w naszych więzieniach. "
Jak rozumiem będziesz się tylko pluł i nic nie udowodnisz,
a na żądanie ?

Nie szkoda ci czasu na ten nieszczęsny skutek incestu?

Data: 2010-06-02 23:46:45
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:4c06cff9$1news.home.net.pl Andrzej Lawa

I to ty mówisz?

--
Jotte

Data: 2010-06-03 17:50:38
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-02 23:41, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

[...]

Wypowiedzi i epitety pisane przez tego dzieciaka będą
widoczne jeszcze długo o czym on zapomina.
Więc niech ich zamieści odpowiednio dużo.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 19:15:16
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8j0g$v45$3node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

Wypowiedzi i epitety pisane przez tego dzieciaka będą
widoczne jeszcze długo o czym on zapomina.
Więc niech ich zamieści odpowiednio dużo.
Lawa jest znanym i uznanym na newsach kretynem o niekwestionowanej pozycji idioty.
Ty dopiero na taką pracujesz, choć dobrze ci idzie.
Pomogę ci w tym na ile mogę - pisz dalej, archiwum wszystko przyjmie.

--
Jotte

Data: 2010-06-03 21:24:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 19:15, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Pomimo tego co o nim piszesz ludzie z nim dyskutują.
Z tobą nikt nie dyskutuje, ja tylko wykazuje kim naprawdę
jesteś. Ale pracuj dalej przy takim podejściu na pewno zostaniesz

Data: 2010-06-03 22:23:10
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu8via$18k$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

[...]
Nie ludzie i nie dyskutują.

Z tobą nikt nie dyskutuje
Ja jestem bardzo wymagający w stosunku do dyskutantów i już się tego nauczyli, więc byle kto nie podchodzi. Ty tego nie wiesz, dlatego jesteś moją zabawką.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 00:48:28
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-03 22:23, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Skąd wiesz że osoby z którymi rozmawia nie sa ludźmi ?
Sprawdziłeś osobiście ?

Z tobą nikt nie dyskutuje
Ja jestem bardzo wymagający w stosunku do dyskutantów i już się tego nauczyli, więc byle kto nie podchodzi. Ty tego nie wiesz, dlatego jesteś moją zabawką.

Ty nie jesteś wymagający, ty nie potrafisz dyskutować ty potrafisz
tylko wysuwać śmieszne żądania udowodnienia ci czegokolwiek i wypisywać
inwektywy. Dowód tego w pierwszych naszych postach, kolejny w wymianie
poglądów twoich i Joe.
I teraz z braku rzeczowych argumentów napisz że jestem twoją zabawką
lub wyskocz z inwektywami.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 00:56:22
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hu9bft$2oc$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]
Zesrasz się i nie wiesz co pod twoją dupą leży?
Gówno tam leży. Może i człekokształtne.
Ale gówno - kapujesz?

Ty nie jesteś wymagający
Wali mnie twój pogląd.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 09:38:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 00:56, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Czyli mam rację a ty tylko potwierdzasz jakim to gównem jesteś.

Ty nie jesteś wymagający
Wali mnie twój pogląd.

Gdyby tak było nie odpisywał byś a tak to stajesz się:

Data: 2010-06-04 10:38:54
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huaahh$6tc$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Zesrasz się i nie wiesz co pod twoją dupą leży?
Gówno tam leży. Może i człekokształtne.
Ale gówno - kapujesz?
Czyli mam rację a ty tylko potwierdzasz jakim to gównem jesteś.
A nie masz racji, bo to ty jesteś gównem.
W dodatku rzadkim i rozdeptanym.
BTW - ależ jestem elokwentny! Gadam z kupą!

Wali mnie twój pogląd.
Gdyby tak było nie odpisywał byś a tak to stajesz się:
"znanym i uznanym na newsach kretynem o niekwestionowanej pozycji
idioty."
Oh, sensei... chciałbym ci w tym dorównać...

--
Jotte

Data: 2010-06-04 11:41:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 10:38, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Nie gadasz tylko piszesz geniuszu od kup rozdeptanych.
Ile trzeba babrać się w gnoju aby stać się takim znawcą tych kup ?

[...]

Nie możliwe, ktoś musiałby cię wyleczyć z głupoty a z tego
nie leczą.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 12:26:20
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huahnh$824$2node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]
Trudno oszacować. Czasem człowiek sądzi, że już wszystko wie o gównach, a tu nagle znajduje się taki RadosławF i okazuje się, że dotychczasowe kupy to pikuś w porównaniu z takim łajnem.

Oh, sensei... chciałbym ci w tym dorównać...
Nie możliwe
Niemożliwe pisze się razem, durniu.
Poza tym przed niektórymi znakami (np. "?") nie stawia się spacji, tumanie.
Który raz w tej samej klasie?

--
Jotte

Data: 2010-06-04 14:42:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 12:26, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Łajno to jest smarkacz który nawet wstydzi się do imienia i nazwiska
przyznać. W sumie to nie dziwne jakby rodzice poczytali to miałbyś
szlaban na komputer do końca zawodówki.

[...]

Przelicz durniu własne błędy i zobaczysz jakim tumanem jesteś.

pozdrawiam

Data: 2010-06-04 15:01:27
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:huasbd$jji$2node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Łajno to jest
Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.

smarkacz który nawet wstydzi się do imienia i nazwiska
przyznać.
To ty się wstydzisz? No fakt, taki młot...
Ja się mogę w każdej chwili podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem, bez żadnego problemu.

W sumie to nie dziwne jakby rodzice poczytali to miałbyś
szlaban na komputer do końca zawodówki.
W zawodówkach są ludzie bardzo wartościowi i inteligentni.
A ty co? Po gimnazjum do armii, do terminu czy po prostu na budowę?

Przelicz własne błędy
Palców jednej ręki starczy.
Co wcale nie umniejsza twego młotostwa.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 17:19:13
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 15:01, Użytkownik Jotte napisał:

Łajno to jest
Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.

A nawet je piszesz.

[...]

Gdybyś mógł to zrobił byś to.

[...]

A ja sobie w sieci takich inteligentnych inaczej wyłapuje i
wyciągam na wierzch ich zachowanie. Zacytować ?

[...]

Jak rozumiem twoje błędy twoje "młotostwo" umniejszają.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 18:20:29
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hub5hj$kj0$5node2.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

Łajno to jest
Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.
A nawet je piszesz.
Piszę do łajna. Trzeba tak, by dać choć szansę pojęcia.

Ja się mogę w każdej chwili podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem, bez żadnego problemu.
Gdybyś mógł to zrobił byś to.
Mogę, synu, co zechcę.

A ja sobie (...) wyciągam na wierzch
Wyciąganie na wierzch całkiem do twojego profilu zboczeńca pasuje.
Śmiejemy się tu z ciebie razem przy piwku, ale widzieć tego co wyciągasz na wierzch nie chcemy w żadnym razie.

Jak rozumiem
Nie rozumiesz. Jesteś młotem.

--
Jotte

Data: 2010-06-04 20:32:40
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 18:20, Użytkownik Jotte napisał:

Łajno to jest
Wiem co to jest łajno, przecież cię czytam.
A nawet je piszesz.
Piszę do łajna. Trzeba tak, by dać choć szansę pojęcia.

Skoro łajnem jesteś to i piszesz jak do łajna, wyżej swojego
poziomu nie podskoczysz.

Ja się mogę w każdej chwili podpisać pełnym imieniem i nazwiskiem, bez żadnego problemu.
Gdybyś mógł to zrobił byś to.
Mogę, synu, co zechcę.

Jedyne co dzieciaku możesz to zmanipulować kilka cytatów
i napisać ileś inwektyw. To jedyne co możesz.

A ja sobie (...) wyciągam na wierzch
Wyciąganie na wierzch całkiem do twojego profilu zboczeńca pasuje.
Śmiejemy się tu z ciebie razem przy piwku, ale widzieć tego co wyciągasz na wierzch nie chcemy w żadnym razie.

Zboczeńca ? czujesz się gwałcony, napastowany lub molestowany ?
A może się tam komuś nadstawiasz przy tym piwku ?

Jak rozumiem
Nie rozumiesz. Jesteś młotem.

Ty jesteś młotem i udowadniasz to takimi tekstami jak ten wyżej.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-04 21:10:16
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:hubgsb$c2t$1node1.news.atman.pl RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]
Jesteś - jak z pewnością wiesz - łajnem.
Coś zrobisz aby cię nie spłukanodo rynsztoka, nieuku?

możesz (...) napisać ileś inwektyw.
Dla ciebie to komplementy.

A ja sobie (...) wyciągam na wierzch
Wyciąganie na wierzch całkiem do twojego profilu zboczeńca pasuje.
Śmiejemy się tu z ciebie razem przy piwku, ale widzieć tego co wyciągasz
na wierzch nie chcemy w żadnym razie.
Zboczeńca ?
Normalny z pewnością nie jesteś.

Jak rozumiem
Nie rozumiesz. Jesteś młotem.
Ty jesteś młotem
Z ciebie jednak robię gnoja jak chcę.

--
Jotte

Data: 2010-06-05 09:07:44
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-04 21:10, Użytkownik Jotte napisał:

[...]

Wiem co ty nieuku zrobisz, będziesz swoja głupotę prezentował
w usenecie tak jak dotychczas.

możesz (...) napisać ileś inwektyw.
Dla ciebie to komplementy.

Dla kretyna jakim jesteś inwektywy widac są komplementami.

[...]

W porównaniu z tobą jestem i to bardzo.

Jak rozumiem
Nie rozumiesz. Jesteś młotem.
Ty jesteś młotem
Z ciebie jednak robię gnoja jak chcę.

To dlaczego cały czas robisz z siebie ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-03 21:28:57
Autor: Joe
<radoslawfl@wp.pl> pisze:

W więzieniach siedzi więcej rowerzystów za jazdę pod wpływem niż
kierowców pojazdów mechanicznych.
Udowodnij tę bezsensowną tezę.

Trolu, zerknij do słownika i zapoznaj się ze znaczeniem słowa "bezsensowny". Zaraz potem na słowo "nieudowodniony", którego znaczenie miałeś na myśli.

--
pzdr

Data: 2010-06-03 22:23:56
Autor: Jotte
W wiadomości news:hu8vpq$19h$1news.onet.pl Joe <joe@harcownik.cm> pisze:

[...]
Chcesz czegoś, idioto?

--
Jotte

Data: 2010-06-03 22:47:57
Autor: Joe
Jotte wrote:
[...]

Nie, trolu. Już się usenet przyzwyczaił do twojego trollowania i używania inwektyw zamiast argumentów.

--
pzdr

Data: 2010-06-03 22:53:26
Autor: Jotte
W wiadomości news:hu94ds$ivt$1news.onet.pl Joe <joe@harcownik.cm> pisze:

Chcesz czegoś, idioto?
Nie, trolu. Już się usenet przyzwyczaił do twojego trollowania i używania inwektyw zamiast argumentów.
Nie masz odwagi, pierdoło, mówić sam za siebie. Jak każdy złamas próbujesz się podpierać jakąś grupą, bo sam podświadomie wiesz, że jesteś zerem.
Argumenty są dla tych, którzy na nie zasługują. I takich poważam.
Ty się nie załapałeś.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 23:09:34
Autor: Mithos
W dniu 2010-06-01 22:51, RadoslawF pisze:
[...]

No tak, bo samochód to jest wyznacznik luksusu i zamożności. Na byle grata stać teraz każdego, a owego grata można kupić w cenie kiepskiego roweru.

--
Mithos

Data: 2010-06-01 23:19:51
Autor: spam
> [...]

No tak, bo samochód to jest wyznacznik luksusu i zamożności. Na byle grata stać teraz każdego, a owego grata można kupić w cenie kiepskiego roweru.

tyle że tym kiepskim rowerem więcej kilometrów zrobi, bo grat z niemal zarżniętym silnikiem po miesiacu pójdzie na złom.

Data: 2010-06-01 23:31:09
Autor: Andrzej Lawa
RadoslawF pisze:

[...]

Jeśli twoje dane są prawdziwe, to ja bym jednak skłaniał się ku teorii,
że pijanego rowerzystę łatwiej patrolowi zauważyć i złapać ;)

Data: 2010-06-01 23:31:52
Autor: spam
RadoslawF pisze:

> [...]

Jeśli twoje dane są prawdziwe, to ja bym jednak skłaniał się ku teorii,
że pijanego rowerzystę łatwiej patrolowi zauważyć i złapać ;)

Po prostu policja jest nadgorliwa w stosunku do rowerzystów, i spora część mijanek rowerzysta-patrol kończy się zatrzymaniem.

Data: 2010-06-02 00:17:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-06-01 23:31, Użytkownik spam@mailinator.com napisał:

[...]

Na prowincji gdzie mundurowi nie maja się czym wykazać czymś
normalnym jest czepianie się rowerzysty. Mandat za jazdę po chodniku
lub za "niemanie" świateł w słoneczny dzień jest czymś normalnym.
Jak od takiego kontrolowanego poczują piwko to od razu alkomat
i mają "przestępcę".

Pozdrawiam

Data: 2010-06-02 06:34:27
Autor: MadMan
Dnia Tue, 01 Jun 2010 23:31:52 +0200, spam@mailinator.com napisał(a):

Po prostu policja jest nadgorliwa w stosunku do rowerzystów, i spora część mijanek rowerzysta-patrol kończy się zatrzymaniem.

E, chyba nie. Z tego co kojarzę policja zatrzymała mnie raz jak na
rowerze jechałem. W Słowenii. Chcieli tylko udzielić rady żeby jechać
nieco inaczej bo dalej status drogi zmienia się na autostradę czy tam
ekspresówkę. A jeżdżę rocznie rowerem sporo. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-01 22:18:33
Autor: MadMan
Dnia Tue, 1 Jun 2010 22:05:56 +0200, Feromon napisał(a):

Pijany rowerzysta powinien odpowiadać surowo za SPOWODOWANIE a nie za pedałowanie.

Podobnie kierowca.
Jakby był nietrzeźwy, to by się przewrócił.

Albo nie.
Inna sprawa, że taki nietrzeźwy przewrócił mi się pod auto.
Ale wtedy nikt nie miał wątpliwości co do przyczyny wypadku.

A jak trzeźwy by się przewrócił bo nagle wyrósł krater, albo był
schowany pod wodą? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-02 11:35:19
Autor: komar
W dniu 2010-06-01 22:18, MadMan pisze:
[...]

to jest kolejny argument za zakazaniem trzeźwości. W końcu znakomitą większość wypadków powodują trzeźwi.

Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu