Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu

Data: 2010-06-01 19:47:13
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.0000053e.4c053c25newsgate.onet.pl
robertcb@mailinator.com <robertcb@mailinator.com> pisze:

ok, wiadomo jakie mamy prawo odnośnie prowadzenia rowerów po spożyciu.
A co z rolkami,
deskorolkami, hulajnogami,wrotkami itp? - gdy jadąca na nich osoba jest
po  "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?
Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 19:48:58
Autor: robertcb
> [...]

> po  "kilku głębszych"? jak się ma do tego prawo?
> są traktowani jako piesi czy prowadzący pojazdy?

Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?

Data: 2010-06-01 20:05:46
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl
[...]

Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:10:13
Autor: spam
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl

> Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?
Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.

Data: 2010-06-01 20:22:46
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.0000054c.4c054d05newsgate.onet.pl
spam@mailinator.com <spam@mailinator.com> pisze:

Jako piesi. Patrz definicja pojazdu.
Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?
Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.
pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.
A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na jedno wychodzi.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:27:08
Autor: spam
> [...]

Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą na jedno wychodzi.

Wg definicji z Wikipedii to nawet taczka jest pojazdem

Data: 2010-06-01 21:06:50
Autor: Jotte
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
W wiadomości news:60b5.00000551.4c0550fcnewsgate.onet.pl

To czytaj wikipedię.

--
Jotte

Data: 2010-06-01 20:42:53
Autor: Andrzej Lawa
Jotte pisze:
A ja cię odesłałem w nieskomplikowanych słowach do definicji pojazdu.
Więc wykonaj.
Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą
na jedno wychodzi.

Twoja matka jest choroba umysłowa.

Data: 2010-06-02 08:21:19
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
On Jun 1, 7:42 pm, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
Jotte pisze:

> [...]
> Więc wykonaj.
> Inaczej to fantasmagoria, choroba umysłowa albo Andrzej Lawa, co zresztą

A twoja matka wcale nie jest taka doskonala - nigdy nia nie byla,
chociaz kiedys sie starala...

Data: 2010-06-02 23:47:46
Autor: Andrzej Lawa
wrote:
Jotte pisze:

[...]

Wracaj talerze zmywać, czy to tam robisz na tym wyjeździe...

Data: 2010-06-02 08:20:33
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 7:10 pm, s...@mailinator.com wrote:
> W wiadomościnews:60b5.00000547.4c05480anewsgate.onet.pl

> Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.

Swojego mozgu na pewno nie widziales

Data: 2010-06-02 08:19:51
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jun 1, 7:05 pm, "Jotte" <t...@wirtualna.spam.wypad.polska> wrote:
> [...]

> Nawet jeśli hulajnoga będzie spalinowa?

Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.

Wlasnie, debilu

Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu