Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS

Data: 2019-05-27 15:08:09
Autor: Lord Donald
Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS
Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS

  72,3 proc. rolników biorących udział w wyborach do Europarlamentu zagłosowało na PiS - wynika z sondażu late poll Ipsos.

https://www.wnp.pl/parlamentarny/badania-opinii-i-rankingi/rolnicy-i-pracownicy-fizyczni-wybrali-pis,39533.html

Oj a gdzie tu PSL. Jakby nie nie tępe dresy na dorobku u fryca to by PO nie przeskoczyło progu.

Data: 2019-05-27 15:10:56
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2019 o 15:08, Lord Donald pisze:
[...]

Po za tym PE nie bardzo cieszy się frekwencją w tej grupie. Strach pomyśleć co będzie na jesieni, zasypią dresów czapkami. A tu okręt to PE odpłynął, w tym główni pasażerowie z KE to SLD.

Data: 2019-05-27 19:54:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS

  72,3 proc. rolników biorących udział w wyborach do Europarlamentu zagłosowało na PiS - wynika z sondażu late poll Ipsos.

a gdzie ruskie dziadki twojego typu ? :DDD
tylko ty w tej grupie byłeś taki głupi ? :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-27 20:05:18
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcgnfo$u4c$1gioia.aioe.org...
Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS

Od zawsze twierdzę, że na PiS głosuje niedouczony motłoch.

--
Pajdak

Data: 2019-05-27 12:55:36
Autor: Zenek Kapelinder
Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS
POjeby rzadzili osiem lat i nie zrobili przepisu ze glos oddany na nich liczy sie poczwornie?

Data: 2019-05-27 22:08:12
Autor: Lord Donald
W dniu 27.05.2019 o 20:05, Pajdak pisze:
[...]

Jak jesteś w stanie odróżnić niedouczony motłoch od douczonego. Z punktu widzenia takiego tępaka jak ty, który tam jest tępakiem od najgorszej roboty, i przy tym  musi jeszcze kichy nastawić aby nie zdechnąć z głodu, cały świat jest niezrozumiały. Z twojej pozycji to byle żul z pod budki z piwem to szczyt inteligencji. Bo każdy co by nie robił a żyje w kraju ma o wiele lepiej niż ty szwabska dziwka, gotowa sprzedać drugiego Polaka za kilka centów. Tacy jak ty, są za głupi aby pojąc, że są zwykłymi gnidami, a więc dokonują projekcji swoich cech. Dlatego twoja ocena jest nic nie warta. Pomyśl srajdaku, dlaczego to wszyscy Polacy patrzą z obrzydzeniem na takich jak ty co za kilka centów plują jadem na swój kraj aby przypodobać się Niemcom. Jak ty widzisz we wszystkich Polakach niedouczony motłoch, to może już czas zweryfikować siebie.

Data: 2019-05-28 07:23:36
Autor: Pajdak
W dniu 27.05.2019 o 20:05, Pajdak pisze:
Od zawsze twierdzę, że na PiS głosuje niedouczony motłoch.

Jak jesteś w stanie odróżnić niedouczony motłoch od douczonego.

To proste. Np ty jesteś niedouczony ;-)))

Z punktu widzenia takiego tępaka jak ty,

Oszczędzę cię bo przyprawiasz mnie o dobry humor ale przyjrzyj się
swoim błędom ortograficznym. Jesteś typowym tepakiem, któremu
wydaje się, że jest "douczony".

który tam jest

Tam to gdzie przygłupie? ;-)))

tępakiem od najgorszej roboty,

Najgorsz robota to taka którą wykonuje się samodzielnie,
ja od "roboty" mam wskazujący palec!
Nazywa się TZT: - "Ty Zrób To!";-)))

i przy tym  musi jeszcze kichy nastawić

Uwielbiasz grzebać w swoim odbycie, prawda?

aby nie zdechnąć z głodu,

Głod to POjęcie względne.
Ty zdechniesz ale jako psychol ;-)))

cały świat jest niezrozumiały.

Dla ciebie jako psychola? ;-)

Z twojej pozycji

Nie moja sprawa w jakiej pozycji współzyjesz z Rudolfem.

to byle żul

Nie kumpluje z takimi jak ty ;-))

z pod

N I E D O U K  NIEDOUK !!! ;-))))

budki z piwem to szczyt inteligencji.

No! ;-)))))

Bo każdy co by nie robił a żyje w kraju

Czy ja ci zabraniam "żyć w kraju"? A zyj sobie! ;-))

ma o wiele lepiej niż ty szwabska dziwka,

Szwabskich dziwek to ty szukaj u siebie w rodzinie PSYCHOLU!

gotowa sprzedać drugiego Polaka za kilka centów.

Rozumiem, że masz doświadczenie/praktyke w tym temacie.

Tacy jak ty, są za głupi

No! ;-)))

aby pojąc, że są zwykłymi gnidami,

Ty szybko to POjąłeś! G n i d o ! ;-)))

a więc dokonują projekcji swoich cech

Nie uzywaj POjęć których znaczenie nie rozumiesz.
Obserwując twoje wypowiedzi można łatwo dojść do wniosku, że właśnie na to
cierpisz. Chciałeś mieć dużego fiuta ale masz jak orzeszek ziemny. To twój
podstawowy problem ;-)))

Dlatego twoja ocena jest nic nie warta.

No! ;-)))

Pomyśl

Ty POmyslałes? Nie sądzę! ;-)))

srajdaku,

Srajdaka to ty masz w blokowej klitce ;-)))

dlaczego to wszyscy Polacy

Ty to nie wszyscy Polacy.

Ty jesteś kacap na dodatek chory psychicznie, ;-)))

patrzą z obrzydzeniem na takich jak ty

Ja na ciebie patrzę z POlitowaniem ;-)))

co za kilka centów plują jadem na swój kraj

Np. by osiagnąć wynik 27:1? ;-)))

aby przypodobać się Niemcom.

Rozumiem, że masz praktyke w "przypodobaniu się" Niemcom ;-)))

Jak ty widzisz we wszystkich Polakach

Nie we wszystkich tylko - patrz temat.
Ale jak widzę zabolało cie to "przedsiebiorco" ;-)))

niedouczony motłoch,

"Z POD" budki z piwem ;-)))))))))))))) ;-)))))))))) LOL! Lol!

to może już czas zweryfikować siebie.

Właśnie. Stań przed lustrem i POpatrz na siebie.

Wielki z ciebie idiota, prawda MARECZKU ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-27 21:36:09
Autor: Zenek Kapelinder
Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS
Na jesieni dolacza do wyborcow pisu ci co pobieraja jakies swiadczenia a wiedzieli ze w wyborach do chujni ojroeuropejskiej kto by nie wygral to im nic nie zabierze. Frekwencja moze byc od 15 do 20% wyzsza niz byla w niedziele. I beda to ci co beda glosowali za pisem. W takiej sytuacji jesli dzisiejsza jeloPOzycja nie stworzy jakiejs papierowej koalicji to pojedynczo partie otra sie o prog wyborczy. Moze ktos by wytlumaczyl wyborcom jelopozycji ze w systemie liczenia glosow jaki jest w Polsce miejsca jakie by przypadly partii ktora nie przekroczy progu wyborczego przypadaja zwyciezcy. I w takim przypadku wyborcy partii opPOzycyjnych fizycznie glosuja na politycznego przeciwnika. POjebany kodziarz glosujacy na klona nowosmiesznej faktycznie oddaje glos na kandydata pisu. Obstawiam ze po jesiennych wyborach wygranym bedzie pis a wiosna bedzie druga, chociaz malo znaczaca, sila polityczna w sejmie. PIS moze byc tak mocny ze moze nawet miec wiekszosc konstytucyja.

Data: 2019-05-28 02:44:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 28 maja 2019 06:36:11 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W takiej sytuacji jesli dzisiejsza jeloPOzycja nie stworzy jakiejs papierowej koalicji to pojedynczo partie otra sie o prog wyborczy.

Dlatego taką utworzyli i utworzą, takimi jołopami nie są.
Z drugiej strony _jakaś_ skuteczna opozycja jest potrzebna, żeby nie było ryzyka
w Polsce powstania monopartii.

Data: 2019-05-28 11:47:32
Autor: u2
W dniu 28.05.2019 o 11:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

bez przesady Kuba, nie widzisz, ze merdia utworzyły duopol, bo tak wszystkim jest wygodnie, po jednej stronie prawi i sprawiedliwi, a po drugiej pełomafia, wybór należy do ciebie:))))))))))))

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jaros%C5%82aw_Duda

--
George Orwell :

Data: 2019-05-28 03:09:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 28 maja 2019 11:47:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> bez przesady Kuba, nie widzisz, ze merdia utworzyły duopol, bo tak wszystkim jest wygodnie, po jednej stronie prawi i sprawiedliwi, a po drugiej pełomafia, wybór należy do ciebie:))))))))))))

????!Też po KUL-awym uniwerku?
No przecież wiadomo, że z takimi kandydatami to "Europejczycy" nie wygrają.
Ale nadają się znakomicie, żeby pokazać PiS-iorom żółtą kartkę, nie to co
Robercik z główną dewizą "wał w kał", który w porywach zebrał 6% - co też
przelicza się zaledwie na 3 mandaty do PE.

Tak więc wyluzuj, bo i tak nie ma szansy, że jołoPOnenci wygrają. A że przy
okazji przypomną różne sprawy niewygodne dla ludu rzymskiego, a których
poruszenie zbawiennym jest dla Słowian - jak księża pederastia - to jest
ilustracją maksymy "Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło". Dlaczego
Kwaczor nie jest w stanie przywrócić dawnego PiS-u sprzed 2005 r. - jeszcze
nie skrępowanego przez elektorat rydzykowo-smoleński i podobne buractwo?
A może mobilizacja wszystkich oponentów mu uświadomi, że Polska nie jest
monokulturą? Niekoniecznie POlszewia musi być u władzy, żeby było lepiej,
ale najlepiej, jeśli ten, kto u niej jest, wypracuje jakąś formułę, która
będzie do akceptacji przez 99% Polaków, a nie przez niespełna 1/2.

Data: 2019-05-28 13:42:18
Autor: u2
W dniu 28.05.2019 o 12:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

można napisać że robi za konserwatystę u liberałów - aferałów, w razie czego może przejść do prawych i sprawiedliwych, jak mu nacisną na odcisk, na tym polega duopol, nie ma przestrzeni dla niezależnych sił od agentury brytyjsko-niemiecko-ruskiej, czy żydosko-jankeskiej:)

--
George Orwell :

Rolnicy i pracownicy fizyczni wybrali PiS