Rolokasetom nie!

Data: 2010-08-10 01:59:59
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?165-Rolokasety

Chwilowo na nie chorowałam, ale dzięki Bogu to forum pre facto realizacji
potwierdziło wszelkie moje istniejące jednak obawy. Zwłaszcza sprawa
sygnalizacji nieobecnosci w domu poprzez zaciągnięte rolokasety - tu się
potwierdziła. Względy użytkowe też przemawiają przeciw - za mało korzyści w
stosunku do kosztów.
Hmmm. Tylko co teraz? - na wsi mieszkam, to sobie chyba "strzelę" okiennice
drewniane. Potrzebuję tylko osłony od wiatru zimą i od słońca w letnie
upały. Jednak tradycja i doświadczenie przodków to to, czego się trzymać
trzeba.

Data: 2010-08-10 10:12:17
Autor: Boombastic
Rolokasetom nie!

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fzs9zzxw6g1e$.ecjh3e0ya6x5$.dlg40tude.net...
[...]

To wybuduj sobie kurną chatę jak tak kochasz tradycję.

Data: 2010-08-10 14:25:19
Autor: Damork
Rolokasetom nie!
Na mównicę wtargnął "Boombastic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

[...]

Przy obecnych trendach pogodowych to bezpieczniej by chatę na palach było
zrobić :)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-08-10 14:36:44
Autor: Boombastic
Rolokasetom nie!
To wybuduj sobie kurną chatę jak tak kochasz tradycję.

Przy obecnych trendach pogodowych to bezpieczniej by chatę na palach było
zrobić :)

Ale to nie nasza tradycja, więc odpada, bo się zaraz dowiesz, że polska wieś przejmuje kulturę Azjatów czy Indian i to oczywiście jest karygodne i totalne bezguście :-)

Data: 2010-08-10 14:57:41
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:36:44 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

Sporo Cię nauczyłam jednak.

Data: 2010-08-10 21:39:14
Autor: Damork
Rolokasetom nie!
[...]

W takim razie aby było zgodnie z Naszą Słowiańską Tradycją powinna to być
chatka na odpowiednio wysokiej kurzej nóżce, o!

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-08-11 10:41:40
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Tue, 10 Aug 2010 21:39:14 +0200, Damork napisał(a):

[...]

No wiem, że o dworkach polskich nie słyszałeś.

Data: 2010-08-11 23:31:50
Autor: Damork
Rolokasetom nie!
Na mównicę wtargnął "Ikselka", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

[...]

O takich w wersji przeciwpowodziowej to istotnie nie.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-08-11 23:57:03
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 23:31:50 +0200, Damork napisał(a):

[...]

Ja słyszałam: buduje się na wzniesieniu lub ostatecznie robi wysoką
podmurówkę.

Data: 2010-08-10 14:57:15
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Tue, 10 Aug 2010 14:25:19 +0200, Damork napisał(a):

[...]

U mnie nie zalewa. Dworek zbuduję. Chaty są dla wielbicieli plecionek.

Data: 2010-08-10 14:54:18
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Tue, 10 Aug 2010 10:12:17 +0200, Boombastic napisał(a):

[...]

W przyszłym roku zaczynam budowę dworku - 10 m na 20m. Z okiennicami. Kurną
chatę zbuduję potam - jako czworaki.

Data: 2010-08-10 20:42:50
Autor: AW
Rolokasetom nie!
W dniu 2010-08-10 14:54, Ikselka pisze:
[...]

Komu wynajmiesz dworek?

--
AW

Data: 2010-08-10 21:12:54
Autor: Jan Werbiński
Rolokasetom nie!
Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3s6j9$ium$2news.onet.pl...
[...]

Dworzanom dworcowym, którzy sobie z niej będą dworować.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-11 10:58:53
Autor: Jan Werbiński
Rolokasetom nie!
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jfrsk71p6ysr.1n7i773a61lej$.dlg40tude.net...
[...]

Upssss. Wygadałaś się, że wydawało Ci się, że będziemy zazdrościć...

Data: 2010-08-11 10:40:33
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Tue, 10 Aug 2010 20:42:50 +0200, AW napisał(a):

[...]

Jak to wynajmiesz? - zamieszkam w nim, potem będzie dla dzieci.  Ale
oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.

Data: 2010-08-11 12:06:12
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 11:42:06 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Się zobaczy. Najpierw zbuduję.

Data: 2010-08-11 12:12:54
Autor: Panslavista
Rolokasetom nie!

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:r77i3heqfvlk$.g6a6jqhilbfq$.dlg40tude.net...
[...]

Hm. Majordomus - to ciekawe.

Data: 2010-08-11 12:28:36
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 12:18:37 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

To niemieckie paskudztwo?
A co do gardenboja - sąsiedzi już wynajęli, jest w okolicy taki pan, który
się zajmuje pielęgnacją ogrodów. Kiedyś musiał wyjeżdżać na Zachód, a dziś
już nie musi - wystarczy mu pracy w Polsce, nasza okolica jest dla niego
wystarczająca nawet, więc jest bardzo zadowolony. A u mnie roboty huk -
zaniedbane wszystko: drzewa do przycięcia, krzaki do wycięcia lub
prześwietlenia, w ogóle właściwie ogród trzeba dopiero ZROBIĆ od nowa, bo w
tym momencie stanowi on po prostu teren zarośnięty wszystkim.

Data: 2010-08-11 14:18:49
Autor: cyber no
Rolokasetom nie!
W przyszłym roku zaczynam budowę dworku - 10 m na 20m. Z okiennicami.
oferuję Ci kurną chatę i etat gardenboja.
Za ile?
sadzac po wielkosci tego "dworku" pewnie kokosy to nie beda ;)
zeby jednak bylo troche w temacie przyznaje ze pomysl z okiennicami jest fajny, fajniejszy niz rolety. z pewnoscia dodadza uroku posesji.
--
Robert CyberM

Data: 2010-08-11 16:52:13
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 14:18:49 +0200, cyber_no_@_spam_sarocom.net
napisał(a):

sadzac po wielkosci tego "dworku"

Dworek do rozbudowy - po obu stronach sieni.

pewnie kokosy to nie beda ;)

Kokosy za bycie gardenbojem?

Data: 2010-08-11 15:55:51
Autor: AW
Rolokasetom nie!
W dniu 2010-08-11 10:40, Ikselka pisze:

[...]

Ale to niezgodne ze staropolską tradycją! Kto to widział żeby prosta baba we dworku mieszkała ;-]

--
AW

Data: 2010-08-11 16:56:35
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 15:55:51 +0200, AW napisał(a):

[...]

J. W. Szlachcianką jestem od ślubu :-)

Data: 2010-08-11 17:51:57
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 17:22:30 +0200, AW napisał(a):

[...]

Mojego i mojego szlacheckiego męża.

Data: 2010-08-11 18:01:17
Autor: AW
Rolokasetom nie!
W dniu 2010-08-11 17:51, Ikselka pisze:

J. W. Szlachcianką jestem od ślubu :-)

Czyjego ślubu?

Mojego i mojego szlacheckiego męża.

Ale czyjego męża? O ile mi wiadomo nikt nie ma w herbie magla :-D

To tyle na razie. Lecę poopalać się w ciepłych krajach.
Do usłyszenia za tydzień pączusiu :-D

Aha, pozdrowienia dla wyimaginowanego małżonka.

--
AW

Data: 2010-08-11 20:36:43
Autor: Ikselka
Rolokasetom nie!
Dnia Wed, 11 Aug 2010 18:01:17 +0200, AW napisał(a):

W dniu 2010-08-11 17:51, Ikselka pisze:

J. W. Szlachcianką jestem od ślubu :-)

Czyjego ślubu?

Mojego i mojego szlacheckiego męża.

Ale czyjego męża? O ile mi wiadomo nikt nie ma w herbie magla :-D

Akurat Jelita i Grzymała to nie magiel, ale skontmashwjedzjec :-)

To tyle na razie. Lecę poopalać się w ciepłych krajach.

Leć,leć - babochłopie :-)

Do usłyszenia za tydzień pączusiu :-D

Słyszysz głosy? Nietopppszsze...

Aha, pozdrowienia dla wyimaginowanego małżonka.

Pozdrowienia dla żonki, co czyta Harlekiny z braku chłopa w domu :-)

Data: 2010-08-11 22:09:14
Autor: Panslavista
Rolokasetom nie!
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1qjakgrxu9h2p.1ghfeimbl8sxe.dlg40tude.net...
[...]