Roma - Arsenal

Data: 2009-03-11 23:35:45
Autor: topek
Roma - Arsenal
Jezu, ale cienki ten bramkarz Romy.
Gdybym ja byl bramkarzem czekalbym do konca co zrobi dany pilkarz zanim sie w ciemno rzuce.
Nie zdarze, to nie zdarze, ale przyajmniej strzaly w srodek mozna by obronic.
Wiem, ze sie latwo zza klawiatury klepie :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-11 22:57:13
Autor: tomus_king
Roma - Arsenal
[...]

Miałem to samo pisać. Doni bronił jakby miał kołka w dupie. A bramkarze akurat przy karnych mają najmniejszego "stresa". Tym co strzelają to już nie zazdroszcze, serce w gardle, zwieracze na skraju wytrzymałości ;)
Dziwię się też, czemu bramkarze nie próbują troche pajacować przed strzałem jak np. Dudek, przecież to strasznie dekoncentruje strzelającego.

Data: 2009-03-12 00:31:47
Autor: Ryszard Chmielnik
Roma - Arsenal

Dziwię się też, czemu bramkarze nie próbują troche pajacować przed strzałem
jak np. Dudek, przecież to strasznie dekoncentruje strzelającego.
Bo to wiocha jest. Obronisz tak karnego to na ławie zlądujesz. :)

Roma - Arsenal