Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP

Data: 2009-09-21 21:24:54
Autor: VicAbarca
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP
Antenka пишет:
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktĂłw w przeprowadzonym sondaĹźu ( za  tvp)

Pewnie glosowala ta banda analfabetow, ktorych przepuscil z palami z matury...

--
Vic

Data: 2009-09-21 13:28:44
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 21:24, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
> punktów w przeprowadzonym sondaşu ( za  tvp)

Pewnie glosowala ta banda analfabetow, ktorych przepuscil z palami z
matury...

Ty się nie odzywaj sprzedawczyku - nie wychylaj łba z Heimatu, bo
zarobisz guza

Antenka

Data: 2009-09-21 22:44:38
Autor: Lorn
Antenka пишет:

[...]

Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat. ;-)

Data: 2009-09-21 15:04:42
Autor: Antenka
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP

Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat.. ;-)

Boli twoja bezbrzeżna głupota

Antenka

Data: 2009-09-22 00:10:00
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat. ;-)

Boli twoja bezbrzeżna głupota

I bądź tu za parytetem, czytając takie wianki. :> Popisałaś się... Gratuluję :>

Data: 2009-09-21 23:42:23
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 00:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Boli twoja bezbrzeżna głupota

I bądź tu za parytetem, czytając takie wianki. :> Popisałaś się...
Gratuluję :>

On nie musi kształcić swojego elektoratu, bo ten jest znakomicie
wyedukowany. Najlepszym przykładem jest MW - stale będę powtarzać, że
to "Kwiat Polskiego Narodu" - doskonale wykształceni, a przy tam
dobrze wychowani, o czym miałam okazję wielokrotnie przekonać się
osobiście. To nie to co bojówkarze PiS-u, czy POpaprańców - chamstwo i
nic więcej.
Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską - proszę
Was, abyście nigdy nie zapomnieli, że jesteście Polakami. :-)

Antenka

Data: 2009-09-22 00:16:20
Autor: J-23
On 22 Wrz, 08:42, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską - proszę
Was, abyście nigdy nie zapomnieli, że jesteście Polakami. :-)

nazi w dupe wlazi

Data: 2009-09-22 11:08:21
Autor: zbig

Antenka pisze:
Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską

Rajcuje cie ta wylęgarnia pedałów?

Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP