Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP

Data: 2009-09-21 11:58:56
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 20:52, "Elwis" <elwis.kaczyn...@pisiornia.eur.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6a93162f-aa30-4961-bbe7-dd632e66007933g2000vbe.googlegroups.com...

> Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
> punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
> Brawo Panie Romanie! :-)))

HAHAHAHAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sondaż wśród emerytów? Babcie bez zębów co z mięsnego wyszły?
Wielkie poparcie za mundurki w szkołach jak za Adolfa było i Wilusia.

Data: 2009-09-21 12:09:18
Autor: Antenka
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP
spadaj cycu!

Antenka

Data: 2009-09-21 21:36:00
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Babcie bez zębów co z mięsnego wyszły?

Przyganiał kocioł garnkowi.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 21:47:22
Autor: awe
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP
Nie, to glosowalay nawrocone komuchy na wysokich postsowieckich emeryturkach. Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej grupie.
awe

Data: 2009-09-21 21:48:37
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

 Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej
grupie.

Samokrtyka przyjęta.

Przemek

Data: 2009-09-22 15:48:29
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h98lan$kd9$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej
grupie.

Samokrtyka przyjęta.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
oj jarus ale ty gupi komuszek jestes, jeszcze samokrytyke swoja akceptujesz? grunt to zyc w zgodzie z samym soba, a ja myslalem ze ciebie to nie lubi nawet wlasny pies
awe

Data: 2009-09-22 15:48:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Twoją samokrytykę, twoją, grupowy analfabeto.

Przemek

Data: 2009-09-22 22:23:23
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9akj8$ich$1news.onet.pl...

[...]

ale tak sie nie poc, bo ci zylka na czole peknie, a mlody juz nie jestes
awe

Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP