Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w histo rii III RP

Data: 2009-09-21 11:46:01
Autor: Antenka
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w histo rii III RP
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Antenka

Data: 2009-09-21 11:58:56
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 20:52, "Elwis" <elwis.kaczyn...@pisiornia.eur.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6a93162f-aa30-4961-bbe7-dd632e66007933g2000vbe.googlegroups.com...

> Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
> punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
> Brawo Panie Romanie! :-)))

HAHAHAHAHAHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sondaż wśród emerytów? Babcie bez zębów co z mięsnego wyszły?
Wielkie poparcie za mundurki w szkołach jak za Adolfa było i Wilusia.

Data: 2009-09-21 12:09:18
Autor: Antenka
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP
spadaj cycu!

Antenka

Data: 2009-09-21 21:36:00
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Babcie bez zębów co z mięsnego wyszły?

Przyganiał kocioł garnkowi.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 21:47:22
Autor: awe
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP
Nie, to glosowalay nawrocone komuchy na wysokich postsowieckich emeryturkach. Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej grupie.
awe

Data: 2009-09-21 21:48:37
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

 Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej
grupie.

Samokrtyka przyjęta.

Przemek

Data: 2009-09-22 15:48:29
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h98lan$kd9$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Trzeba przyznac ze nie wszystko to buractwo tak jak na naszej
grupie.

Samokrtyka przyjęta.

-- -- -- -- -- -- -- -- -
oj jarus ale ty gupi komuszek jestes, jeszcze samokrytyke swoja akceptujesz? grunt to zyc w zgodzie z samym soba, a ja myslalem ze ciebie to nie lubi nawet wlasny pies
awe

Data: 2009-09-22 15:48:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Twoją samokrytykę, twoją, grupowy analfabeto.

Przemek

Data: 2009-09-22 22:23:23
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9akj8$ich$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ale tak sie nie poc, bo ci zylka na czole peknie, a mlody juz nie jestes
awe

Data: 2009-09-21 21:24:54
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktĂłw w przeprowadzonym sondaĹźu ( za  tvp)

Pewnie glosowala ta banda analfabetow, ktorych przepuscil z palami z matury...

--
Vic

Data: 2009-09-21 13:28:44
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 21:24, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
> punktów w przeprowadzonym sondaşu ( za  tvp)

Pewnie glosowala ta banda analfabetow, ktorych przepuscil z palami z
matury...

Ty się nie odzywaj sprzedawczyku - nie wychylaj łba z Heimatu, bo
zarobisz guza

Antenka

Data: 2009-09-21 22:44:38
Autor: Lorn
Antenka пишет:

[...]

Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat. ;-)

Data: 2009-09-21 15:04:42
Autor: Antenka
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w h istorii III RP

Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat.. ;-)

Boli twoja bezbrzeżna głupota

Antenka

Data: 2009-09-22 00:10:00
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Prawda boli :> Niech wróci... Kształcić swój przyszły elektorat. ;-)

Boli twoja bezbrzeżna głupota

I bądź tu za parytetem, czytając takie wianki. :> Popisałaś się... Gratuluję :>

Data: 2009-09-21 23:42:23
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 00:10, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Boli twoja bezbrzeżna głupota

I bądź tu za parytetem, czytając takie wianki. :> Popisałaś się...
Gratuluję :>

On nie musi kształcić swojego elektoratu, bo ten jest znakomicie
wyedukowany. Najlepszym przykładem jest MW - stale będę powtarzać, że
to "Kwiat Polskiego Narodu" - doskonale wykształceni, a przy tam
dobrze wychowani, o czym miałam okazję wielokrotnie przekonać się
osobiście. To nie to co bojówkarze PiS-u, czy POpaprańców - chamstwo i
nic więcej.
Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską - proszę
Was, abyście nigdy nie zapomnieli, że jesteście Polakami. :-)

Antenka

Data: 2009-09-22 00:16:20
Autor: J-23
On 22 Wrz, 08:42, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską - proszę
Was, abyście nigdy nie zapomnieli, że jesteście Polakami. :-)

nazi w dupe wlazi

Data: 2009-09-22 11:08:21
Autor: zbig

Antenka pisze:
Aha, przy okazji gorąco pozdrawią całą Młodzież Wszechpolską

Rajcuje cie ta wylęgarnia pedałów?

Data: 2009-09-21 22:20:21
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6a93162f-aa30-4961-bbe7-dd632e66007933g2000vbe.googlegroups.com...
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Wiadomo czlowiek Jaruzelskiego a ,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-21 23:48:34
Autor: Lorn
matusm pisze:
[...]

Otrząśnij się z letargu :>

Data: 2009-09-22 05:46:35
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 22:20, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Głupiś

Data: 2009-09-21 22:20:45
Autor: J-23
On 21 Wrz, 20:46, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Antenka

Jakies radio z ryjem przeprowadzalo te ankiete?

J-23 itede

Data: 2009-09-22 00:19:25
Autor: MH
Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w historii III RP
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Czasami gubię się czytając twoje posty... Jeżeli :

- robisz se jaja - jest OK
- jest to na poważnie - klepnij się w łeb

MH

Data: 2009-09-22 08:25:37
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Antenka

Na pewno nie był leniem, nie brał ministerialnej pensji za friko, ale czy jego posunięcia były dobre dla usprawnienia edukacji? Mocno wątpliwe.. :-(

Data: 2009-09-22 11:14:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Sep 2009 11:46:01 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Taką opinię wyrażono o Romanie Giertychu przyznając mu najwięcej
punktów w przeprowadzonym sondażu ( za  tvp)
Brawo Panie Romanie! :-)))

Brawo sondażownia!

To sondaże już są okey?

Data: 2009-09-22 12:13:50
Autor: CYC
[...]

Glosowala Antenka , Farfal i rodzina Gierrtycha .
Giertych to kpina z polityki ,  nieporozumienie 20- lecia .
Gdyby takich bylo w polityce trzech , to Polska przestalaby istniec , chyba ze cala Polska to Giertych i......... Antenka .

cyc

Data: 2009-09-22 05:50:25
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 12:13, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Wtedy byłaby silna, Wielka Polska! A takich jak ty zaraz pozbawiłabym
polskiego obywatelstwa, albo w najlepszym przypadku skierowałabym do
kamieniołomów, aby poznali czym jest prawdziwa ciężka praca!

Antenka

Roman Giertych najlepszym ministrem oświaty w histo rii III RP