Roman Polański odzyska wolność

Data: 2010-07-12 14:29:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Roman Polański odzyska wolność
Szwajcaria nie wyda reżysera Romana Polańskiego Stanom Zjednoczonym - poinformowało tamtejsze ministerstwo sprawiedliwości. Uchylono również ograniczenie wolności, stosowane wobec Polańskiego.

http://www.dziennik.pl/artykuly/295923,roman-polanski-odzyska-wolnosc.html

Data: 2010-07-12 09:36:03
Autor: J-23
On 12 Lip, 14:29, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

bardzo sie ciesze z tej decyzji
pozdrawiam Romka, i mam nadzieje ze jeszcze jakis swietny film
zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Data: 2010-07-12 19:04:12
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 18:36, J-23 pisze:
pozdrawiam Romka, i mam nadzieje ze jeszcze jakis swietny film
zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Stawiam raczej na to drugie, jako twórca wypalił się już dawno temu.

Data: 2010-07-12 19:36:24
Autor: ~heÂŽsk~
Roman Polański odzyska wolność
On Mon, 12 Jul 2010 09:36:03 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

 malolaty juz nie zgwalci...

--

 HeSk

Data: 2010-07-12 21:14:23
Autor: PaPi
Roman Polański odzyska wolność
  malolaty juz nie zgwalci...

Tym bardziej ze nigdy nie zgwalcil...
Zgodnie z prawodastwem USA seks z nieletnia = gwalt. Czy na to byla zgoda tejze czy nie.
W przypadku Polanskiego to byla "tylko" pedofilia.

Data: 2010-07-13 09:46:04
Autor: Zahir

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6962efdd-b8fd-4084-b67e-b46dfe7274c8t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Przy okazji zgwałci jakąs malołatę. Gratuluję wyboru.

Zahir

Data: 2010-07-13 01:45:26
Autor: J-23
On 13 Lip, 09:46, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6962efdd-b8fd-4084-b67e-b46dfe7274c8t10g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Przy okazji zgwałci jakąs malołatę. Gratuluję wyboru.

Widze ze zazdroscisz mu wszystkiego. Wielki rezyser na ogol ma "dup"
pod dostatkiem, bo same pchaja sie do jego lozka. Zas tobie pozostaja
do dyspozycji upojne chwile masturbacyjnych uniesien. "Marszcz Freda"
i "karm" sie nienawisicia do Romka, bo on leje na to cieplym moczem..
Ja tez, wartkim i jeszcze cieplym

J-...

Data: 2010-07-12 14:32:08
Autor: u2
Roman Polański odzyska wolność
Szwajcaria nie wyda reżysera Romana Polańskiego Stanom Zjednoczonym

I bardzo dobrze.

Data: 2010-07-12 14:38:35
Autor: jadrys
[...]

Jedne sensowne rozwiązanie tej sprawy.

Data: 2010-07-12 14:42:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1f2cv$7n9$1news.onet.pl...
[...]

Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.

Data: 2010-07-12 14:44:33
Autor: u2
Roman Polański odzyska wolność
Jedne sensowne rozwiązanie tej sprawy.

Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-12 15:12:56
Autor: jadrys
[...]

Ale to nie ja uwolniłem Polańskiego..

Data: 2010-07-12 15:14:47
Autor: Panslavista
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i1f4d8$dr3$1news.onet.pl...

[...]

Sprawa dla terminatora.

Data: 2010-07-12 09:37:08
Autor: J-23
On 12 Lip, 15:14, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"jadrys" <andrzej...@op.pl> wrote in message

> Ale to nie ja uwolniłem Polańskiego..

Sprawa dla terminatora.

terminatorowi juz odpada du..a, bo doprowadzil Kalifornie do bankructwa

Data: 2010-07-12 19:03:12
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 18:37, J-23 pisze:
Sprawa dla terminatora.
terminatorowi juz odpada du..a, bo doprowadzil Kalifornie do bankructwa

Wpuścić Adolfa Sz. to i najbogatszy stan rozwali :)

Data: 2010-07-12 12:20:06
Autor: J-23
On 12 Lip, 19:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> terminatorowi juz odpada du..a, bo doprowadzil Kalifornie do bankructwa

Wpuścić Adolfa Sz. to i najbogatszy stan rozwali :)

Austriakom rzadzenie sie nie bardzo udaje. Znany Adolf H. doprowadzil
Niemcow do historycznej zapasci. A teraz niejaki Arnold Sz.
rozpiepszyl Kalifornie.

Data: 2010-07-12 15:20:46
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 15:14, Panslavista pisze:
[...]

Raczej dla zwykłego ludzkiego rozsądku..

Data: 2010-07-12 15:15:26
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 15:12, jadrys pisze:
Jedne sensowne rozwiązanie tej sprawy.

Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.

Ale to nie ja uwolniłem Polańskiego.

Już uwolnili ? Czy tylko nie wydali dla Adolfa Sz. ?

Data: 2010-07-12 15:20:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-12 15:15, u2 pisze:
W dniu 2010-07-12 15:12, jadrys pisze:
Jedne sensowne rozwiązanie tej sprawy.

Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.
Ale to nie ja uwolniłem Polańskiego.

Już uwolnili ? Czy tylko nie wydali dla Adolfa Sz. ?

No w przaktyce odmowa ekstradycji do USA = wolność dla Polańskiego. W Szwajcarii nie jest o nic oskarżony.

Data: 2010-07-12 15:26:06
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 15:20, jadrys pisze:
Już uwolnili ? Czy tylko nie wydali dla Adolfa Sz. ?

No w przaktyce odmowa ekstradycji do USA = wolność dla Polańskiego. W
Szwajcarii nie jest o nic oskarżony.

Czyli może się swobodnie poruszać po Helvetii ?

Data: 2010-07-12 15:26:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1f4d8$dr3$1news.onet.pl...

[...]

Ale pozytywnie oceniłeś decyzję Szwajcarów.

Data: 2010-07-12 15:30:03
Autor: u2
Roman Polański odzyska wolność
Jedne sensowne rozwiązanie tej sprawy.

Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.

Ale to nie ja uwolniłem Polańskiego..

Ale pozytywnie oceniłeś decyzję Szwajcarów.

Każdy rozumny osobnik tak to oceni.

Data: 2010-07-12 20:25:32
Autor: jadrys
[...]

No bo jakaś głupia niczym nieuzasadniona zemsta na starcu jest idiotyzmem.

Data: 2010-07-13 13:04:47
Autor: PesTYcyD
Roman Polański odzyska wolność
Zaraz zjedzą cię katole i antysemici.

A ty jesteś z branży?

Data: 2010-07-13 13:12:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Roman Polański odzyska wolność
A ty jesteś z branży?

Coś cię śmieszy?

Data: 2010-07-13 13:28:32
Autor: PesTYcyD
Roman Polański odzyska wolność
A ty jesteś z branży?

Coś cię śmieszy?

pytam się tylko.

Data: 2010-07-12 19:39:00
Autor: Klin
Pedofil Polański wolny
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

   Co na to grupowi bojownicy z pedofilią Grześ i pewien debil?
   Nie widzę waszych oburzonych komentarzy czyżbyście zmienili
   zdanie. Nowy etap? Pedofilia nie jest już be?

Data: 2010-07-13 12:41:25
Autor: konserwator
Pedofil Polański wolny

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i1fjvq$q9v$1news.onet.pl...
[...]

bo to zalezy kto jest pedofilem taki Polanski moze, jak sie okazalo....

Roman Polański odzyska wolność