Roman Polański odzyska wolność

Data: 2010-07-12 09:36:03
Autor: J-23
Roman Polański odzyska wolność
On 12 Lip, 14:29, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Szwajcaria nie wyda reżysera Romana Polańskiego Stanom Zjednoczonym -
poinformowało tamtejsze ministerstwo sprawiedliwości. Uchylono również
ograniczenie wolności, stosowane wobec Polańskiego.

http://www.dziennik.pl/artykuly/295923,roman-polanski-odzyska-wolnosc...

bardzo sie ciesze z tej decyzji
pozdrawiam Romka, i mam nadzieje ze jeszcze jakis swietny film
zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Data: 2010-07-12 19:04:12
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 18:36, J-23 pisze:
pozdrawiam Romka, i mam nadzieje ze jeszcze jakis swietny film
zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Stawiam raczej na to drugie, jako twórca wypalił się już dawno temu.

Data: 2010-07-12 19:36:24
Autor: ~heÂŽsk~
Roman Polański odzyska wolność
On Mon, 12 Jul 2010 09:36:03 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

zrealizuje
i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

 malolaty juz nie zgwalci...

--

 HeSk

Data: 2010-07-12 21:14:23
Autor: PaPi
Roman Polański odzyska wolność
  malolaty juz nie zgwalci...

Tym bardziej ze nigdy nie zgwalcil...
Zgodnie z prawodastwem USA seks z nieletnia = gwalt. Czy na to byla zgoda tejze czy nie.
W przypadku Polanskiego to byla "tylko" pedofilia.

Data: 2010-07-13 09:46:04
Autor: Zahir

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6962efdd-b8fd-4084-b67e-b46dfe7274c8t10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Przy okazji zgwałci jakąs malołatę. Gratuluję wyboru.

Zahir

Data: 2010-07-13 01:45:26
Autor: J-23
On 13 Lip, 09:46, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6962efdd-b8fd-4084-b67e-b46dfe7274c8t10g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

i na zlosc tepakom roznym otrzyma jeszcze jednego Oscara

Przy okazji zgwałci jakąs malołatę. Gratuluję wyboru.

Widze ze zazdroscisz mu wszystkiego. Wielki rezyser na ogol ma "dup"
pod dostatkiem, bo same pchaja sie do jego lozka. Zas tobie pozostaja
do dyspozycji upojne chwile masturbacyjnych uniesien. "Marszcz Freda"
i "karm" sie nienawisicia do Romka, bo on leje na to cieplym moczem..
Ja tez, wartkim i jeszcze cieplym

J-...

Roman Polański odzyska wolność