Roman Rumian

Data: 2010-12-06 09:25:53
Autor: Andrzej Adam Filip
Roman Rumian
" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
(.....)

czytam tekst napisany przez p.Romana Rumiana - rozumiem co ten czlowiek chce
przekazac. Czytam Hansa Klosa - to samo, wiem o co mu chodzi.

Czytam twoj tekst - za cholere nie moge pojac o co tobie chodzi.

sorry, nie chce byc zlosliwy - ale twoje teksty sa bardzo meczace, bo sa falszywe i zaklamane. Dosadniej juz nie napisze,bo mam dzisiaj dobry
humor.

Zakłamaniem (dla mnie) jest opierdalanie bez zacytowania.

Zaś opinie "świeżych anonimów" mam głęboko w czterech literach.
Traktować poważniej mogę kogoś kto udowadnia że nie stosuje polityki "nowy tydzień/miesiąc nowa usenetowa ksywka".

Przyzwyczaiłem się do bycia Kaczorem.
  -- KaczyÅ„ski, Lech (1949-2010)

Roman Rumian