Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyn ą nadzieją dla Polski?

Data: 2009-12-28 13:09:02
Autor: Antenka
Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyn ą nadzieją dla Polski?
:-(((

Antenka

Data: 2009-12-28 16:20:46
Autor: Marek
Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są je dyną nadzieją dla Polski?
On 28 Gru, 22:09, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
:-(((

Antenka

Wroc Roman....wroc...

Data: 2009-12-29 01:26:39
Autor: pluton
Romanie Giertychu, czy "spiacy rycerze" sa jedyna nadzieja dla Polski?

Wroc Roman....wroc...

1: Jestem wesoly Romek
mam na przedmiesciu domek
w domku wode, swiatlo gaz
zaspiewam zatem jeszcze raz

goto 1:

Nullification

Data: 2009-12-28 16:34:17
Autor: Marek
On 29 Gru, 01:26, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Wroc Roman....wroc...

> [...]

Pierdol sie...Pluto...

Data: 2009-12-29 14:20:47
Autor: pluton
Romanie Giertychu, czy "spiacy rycerze" sa jedyna nadzieja dla Polski?

> [...]

Pierdol sie...Pluto...

Zapiewaj sobie, zanim ci cisnienie przekroczy 200/160 :)

Nullification

Data: 2009-12-28 23:41:19
Autor: Jadrys
Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyną nadzieją dla Polski?
W dniu 2009-12-28 22:09, Antenka pisze:
:-(((

Antenka

Wygląda na to że dla Polski już nie ma żadnej nadziei :-( . Przynajmniej w najbliższym czasie :-( .

Data: 2009-12-29 01:01:31
Autor: pluton
Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyną nadzieją dla Polski?
Wygląda na to że dla Polski już nie ma żadnej nadziei :-( . Przynajmniej
w najbliższym czasie :-( .

Chyba ze Jarosław znow zrobi Romana i Andrzeja wicepremierami.

Nullification

Data: 2009-12-29 02:53:52
Autor: awe

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhbgo6$d8a$1inews.gazeta.pl...
Wygląda na to że dla Polski już nie ma żadnej nadziei :-( . Przynajmniej
w najbliższym czasie :-( .

Chyba ze Jarosław znow zrobi Romana i Andrzeja wicepremierami.

-- -- -- -- -- -
moze nie bedzie trzeba jak zamknOM Tuska i jego bande
awe

Data: 2009-12-29 00:16:09
Autor: Antenka
On 29 Gru, 02:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hhbgo6$d8a$1inews.gazeta.pl...>> Wygląda na to że dla Polski już nie ma żadnej nadziei :-( . Przynajmniej

> Chyba ze Jarosław znow zrobi Romana i Andrzeja wicepremierami.

-- -- -- -- -- -
moze nie bedzie trzeba jak zamknOM Tuska i jego bande
awe

Ave Cesar myślisz, że twój sen się urzeczywistni? Wątpię w to
bardzo :-/

Antenka

Data: 2009-12-29 12:12:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bc4c6136-b18c-4b8a-b2c8-dd212b557eafn16g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tylko Stalin, a nie żadni śpiący rycerze mogliby tego dokonać.

--
stevep

Data: 2009-12-29 13:40:35
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 12:12, cirrus pisze:
[...]

Bez przesady, - wystarczyłby ktoś taki jak F. Castro żeby coś zrobić z ta sprzedajną bandą.. Chwycić za te sprzedajne nienażarte kapitalistyczne ryje i do obozu na edukację..

Data: 2009-12-30 00:51:46
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhctc9$7dn$1news.onet.pl...
[...]

jesli chodzi o Tuska jestem obiektywnie za. czym predzej pojdzie w pizdu tym lepiej dla Polski
awe

Data: 2009-12-31 11:26:55
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 00:51, awe pisze:
[...]

awe, - nie bądź zaślepiony.. Niechęć do p.Tuska przesłania Ci obraz tego że degradacja i rozkradanie  Polski trwa już od 20 lat. - A p. Tusk rządzi raptem dwa lata..

Data: 2009-12-31 13:43:30
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

[...]

I tukej mos typowy psykład Łobywatela Polckiego...!!!

- bidne toto, bezroboty, bez społecnej pozycji, nagowiem mierne i nic sobom
niereprezentujonce, ale siem łudzi, zejak "jego frakcja" wygro, tosiem "NA
PONA SYBKO WYROROBI"...!

I takich MIERNOT SPOŁECNO-IMTELIGENCKICH jest winksość w Polcce...!!!

Apotem, jaksiem psypadkiem takie TOTO na stanowisko załapie, to bedzie syćko
robić, bysiem ZA PONA utsymać...

Wolem jus inksych zondy...

I coby tych "POLCKICH PONUW" zamordy tsymały...

PS - ito niejest ino problem casuw dzisiejsych - pseanalizuj sem, jak do
rozebranio Polcki dosło...!

Inoze wuwcas proces trwoł ok 200 lot, a tersoski za 20 sommy rozebrane i
psedane...

PS2 - cheba niejaki Rej Mikołoj cosik wtym semsie pedzioł:

" Polok nowom psywarem sem kupi - jak psed skodom, tak i PO SKODZIE
GUPI"...!!!

Data: 2009-12-30 02:22:22
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

[...]

Ten CIRKUS mo racjem, JAMDRYSIE - Poloki co nojwyzej do balowanio siem
nadowajom, ale nie na PSYWUDCUW REWOLUCJI - zacinkie Bolki mysom...

Zdradzem ci tajemnicem wielgom - nowet jakby w Polcce postaremu siem
łobruciło, to NOWE WŁAśCICIELE niepozwolom nato...!!!

A psycyn do DEMOKRACJI ROBINIO znalozło bysiem wiela...

PS - a nietsa było nadal z Kacapami tsymać, jak napsykład Biołe Kacapy...!?

- niepotsebujom siem KREZYSAMI, GRYPAMI, TERURYSTAMI, JENERGIOM, ZAGROZENIEM
ZKACAPUW STRONY, itd psejmować i zyjom sem, jak my psed dwudziestoma
laty...

Data: 2009-12-31 11:25:43
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 02:22, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Myśle baco że nie masz racji. - Polacy to naród uczciwy i pracowity. Tylko po prostu nie mający szczęścia do przywódców. Jak normalny uczciwy Polak ma się zachowywać skoro takie przykłady kołtuństwa, złodziejstwa czy wreszcie najnormalniejszej w świecie zdrady interesów państwa przychodzą z "góry"? Ma sobie ręce wyrywać skoro widzi że jego trud jest nadaremny?

A w tej sprawie to masz całkowitą rację - tylko sprzedawczyk (płatny?) interesów państwa  może próbować robić z Rosji wrogie państwo dla Polski..

Data: 2009-12-31 13:31:24
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

[...]

Kiedyś, jakisik znany politykier (niepolcki...!) pedzi0oł:
"Narud mo taki rzond, najaki zasługuje"
- znacysiem, jaki sem som łobroł...!

Data: 2010-01-01 09:47:28
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-31 13:31, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

Nie mam pojęcia czym to idzie. - Ale z kim bym nie rozmawiał w realu, to wszyscy psioczą na naszych rządzących po 89 roku (SLD, PSL, czy AWS), ale jednak oni zawsze wygrywają wybory.
I za diabła rogatego nie mogę pojąć dlaczego tak się dzieje.. Czyżby stara maksyma Stalina była stosowana w Polsce, >nie ważne kto i na kogo głosuje, ważne kto liczy głosy<?

Data: 2010-01-01 13:20:10
Autor: Polok_prawdziwy
Jadrys wrote:

[...]

I znowuz siem potwierdzo pedzynie tego politykiera

- same sem Poloki popsez SOLIDURNOść (10 milijonuw cłonkuw do 2
milijonuw "partyjniokuw") tom WOLNOść DEMOKRACYJEM I KAPITULIZM łobrały,
winc majom teroski to cego chciały...

Ato, cyto akurat MILERY, PAWLOKI, KSAKLEWSKIE, BUZKI i inkse KACYńCKIE
zondzom jest niewazne - majontek wspulny tsa łozebrać, popsejmować i
łocywistałocywistość nowe, jus "kapitulistycne struktury społecne"
porobić...!

Znacysiem, 30 procentuw posiadacy, a resta nanich ZAPIERDALO...!!!

PS - zeby ino tak Poloki robiły, to byłoby jesce do strawinio, ale wpirsym
zendzie do łozbiranio bierom siem(a właściwie zabrały siem, bo jus
praktycnie NIC niełostało!) WATYKOńCYKI, HAMERYKONY, HULENDRY, MIEMCE,
FRANCUZE i inkse AZJATY...

Data: 2009-12-30 00:50:56
Autor: awe
> [...]

awe

Ave Cesar myślisz, że twój sen się urzeczywistni? Wątpię w to

-- -- -- -- -- -- -
a Tusku chodzi z tym wytrzeszczem dlatego ze mu tak dobrze czy dlatego ze ma zatwardzenie? niedlugo galy wyleca mu same. takiemu czlowiekowi jak Tuscenco wladza moze tylko zaszkodzic.
awe

Data: 2009-12-29 13:35:50
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 01:01, pluton pisze:
Wygląda na to że dla Polski już nie ma żadnej nadziei :-( . Przynajmniej
w najbliższym czasie :-( .

Chyba ze Jarosław znow zrobi Romana i Andrzeja wicepremierami.

Jest to duet na który zagłosuję bez wielkiego namysłu.. Warunek jest jeden - żadnych układów z Jarosławem.

Data: 2009-12-29 08:06:47
Autor: Antenka
On 29 Gru, 13:35, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Chyba ze Jarosław znow zrobi Romana i Andrzeja wicepremierami.

Jest to duet na który zagłosuję bez wielkiego namysłu.. Warunek jest
jeden - żadnych układów z Jarosławem.

Jadrysiu, czy myślisz, że Andrew and Romanus I Wielki popełniliby
drugi raz ten sam błąd rabiąc za przekąski na PiSuarwoym stole? Nie,
na pewno nie! ;-)

Antenka :-))

Data: 2009-12-29 20:40:10
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 17:06, Antenka pisze:
[...]

Też nie sądzę żeby po raz drugi chcieli wejść do tej samej rzeki (szamba) :-( . - Są na tu zbyt porządni i uczciwi. :-)

Data: 2009-12-30 00:52:26
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhdlv2$ban$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
jak spiOM
awe

Data: 2009-12-31 11:28:19
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-30 00:52, awe pisze:
[...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

[...]

Jak na razie nie widzę uczciwszych od nich ludzi na naszej scenie politycznej.

Data: 2009-12-30 02:13:36
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Jadrysiu, czy myślisz, że Andrew and Romanus I Wielki popełniliby
drugi raz ten sam błąd rabiąc za przekąski na PiSuarwoym stole? Nie,
na pewno nie! ;-)

Noi łocywistałocywistość, wprowadziłby teroski wtydniu 20 godzin
PETRYJOTYZMU, a nastempne 20 to RELIGIJO bybyła...

Data: 2009-12-30 01:59:55
Autor: Polok_prawdziwy
Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyną nadzieją dla Polski?
Antenka wrote:

:-(((

AMTENKO..., znowuz pomieście chodzis...?

http://www.youtube.com/watch?v=SFeCn4fP7pI&mode=related&search=

Romanie Giertychu, czy "śpiący rycerze" są jedyn ą nadzieją dla Polski?