Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(

Data: 2011-08-05 11:23:16
Autor: Antenka
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!

Antenka

Data: 2011-08-05 19:01:37
Autor: obserwator
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!
***************************************

jest bezpieczny, bo trzyma z PO i z Radsikiem sie zaprzyjaznil:)

Data: 2011-08-05 19:16:05
Autor: obserwator
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
  Warto przypomniec, ze tatus Romka kochal sowieckiego patriote  - Jaruzelskiego.

W latach 80. stary Giertch tak wielbił Jaruzelskiego, co to była za miłość!
Stan wojenny popierał, wstąpił do popierającej WRON Rady Konsultacyjnej,
publikował pochwały generała... A po 1989 roku ciągle powtarzał, że trzeba
zostać w RWPG i Układzie Warszawskim, bo Rosjanie to przyjaciele, a Niemcy
śmiertelni wrogowie. No ale czego to się nie zrobi dla ciepłej posadki w Strasburgu!

Gdy 13 grudnia 1981 r. gen. Jaruzelski wprowadził stan wojenny
Maciej Giertych w liście otwartym do społeczeństwa polskiego w 1982 r. na
lamach "OPOKI" napisał: "Zapewne nie spodoba się to niektórym moim
czytelnikom lecz oświadczam otwarcie, że uważam, że dobrze się stało, iż
omawiany tu przewrót w dniu 13 grudnia nastąpił. Dobrze, że znalazł się ktoś,kto umiał nagłym aktem woli przeszkodzić dojściu
do skutku rewolucji, która wiodła Polskę pod każdym względem ku katastrofie.
(...) Nie mogę się zgodzić z poglądem, że przewrót 13 grudnia był posunięciem
politycznym sowieckim.
Wszystko wskazuje na to, że było to posunięcie polskie". Potem z miłości do
mundurów i komunistów wszedł do kolaboranckiej tzw. "rady konsultacyjnej"
przy generale Jaruzelskim. A kiedy komuna zaczynała się już walić, pan Giertych wiedział swoje i trzymał
się jej kurczowo, broniąc jak niepodległości (?): "...jest w interesie Warszawy, by pozostać w sprzężeniu z
Moskwą, nie opuszczać Paktu Warszawskiego ani RWPG, zwalczać ruch litewski
niepodległościowy i odmawiać przystąpienia do Wspólnoty Europejskiej; do tego
tygla w stylu amerykańskim, który pragnie zniszczyć Polskę swoim kapitalizmem
bezosobowym, kosmopolitycznym, cudzoziemskim. Natomiast w naszym interesie jest Wspólny Dom Gorbaczowa, bo w nim nikt nie
zrezygnuje z własnej suwerenności i dlatego że ZSRR będzie dobrze włączony do
Europy" "La Stampa", czerwiec 1990 (w tym samym wywiadzie dla włoskiej gazety
Maciej Giertych znów kadził gen. Jaruzelskiemu i wyraził nadzieję, że ówczasny
prezydent RP będzie rządził jeszcze długo i szczęśliwie). Dziadek Romka kochal tez Rosje, chociaz wolal zyc w Ameryce:))

Skrajna prorosyjskość

Obu Giertychów: Jędrzeja i Macieja cechowała skrajna prorosyjskość, będąca w
sprzeczności z elementarnymi interesami Polski. Pisałem już szerzej o
prorosyjskości Jędrzeja Giertycha. W odniesieniu do Macieja Giertycha warto przypomnieć, że jeszcze 22 grudnia
1989 r. w wywiadzie publikowanym na łamach "Gazety Krakowskiej" wypowiadał się
za utrzymaniem Układu Warszawskiego i przeciwstawiał wyodrębnieniu Ukrainy
jako niepodległej z ZSRR. Nazywał to bardzo niebezpieczną dla Polski propozycją parcelacji Związku
Radzieckiego. Na łamach "Głosu Wielkopolskiego" z 17 marca 1988 r.
przypomniano w związku z publikowanym tam wówczas wywiadem, iż kilka lat
wcześniej udzielając wywiadu tej samej gazecie M. Giertych stwierdził, że
Wojciech Jaruzelski występując na sesji ONZ powinien mówić nie tylko w imieniu
socjalistycznej części polskiego narodu, ale w imieniu wszystkich Polaków.
 Jak widać, takie uznanie roli Jaruzelskiego bardzo pochlebiło twórcy stanu
wojennego, gdyż powołał potem M. Giertycha w skład Rady Konsultacyjnej.

Data: 2011-08-05 21:38:43
Autor: abc
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
Obu Giertychów: Jędrzeja i Macieja cechowała skrajna prorosyjskość, będąca
w sprzeczności z elementarnymi interesami Polski.

Egzotyczny sojusz z Żydami amerykańskimi też jest w sprzeczności z
elementarnymi interesami Polski, patrz Jałta...

Data: 2011-08-05 20:24:03
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!

Antenka

Może ty?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-05 22:02:53
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!

Antenka

Może ty?

Spadówa!

Pończochi sobie popraw.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-05 21:24:15
Autor: raff
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
Gina po kolei wszyscy wrogowie PO. Zadziwiajace.

R.

Data: 2011-08-05 21:41:56
Autor: pluton
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
Gina po kolei wszyscy wrogowie PO. Zadziwiajace.

Tylko jakos zaden pisior nie chce zginac. Zadziwiajace.

Nullification

Data: 2011-08-06 01:24:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
pluton wrote:

Gina po kolei wszyscy wrogowie PO. Zadziwiajace.

Tylko jakos zaden pisior nie chce zginac. Zadziwiajace.

Masz bardzo słabą pamięć.
--
Pit

Data: 2011-08-06 11:29:51
Autor: pluton
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(

> Tylko jakos zaden pisior nie chce zginac. Zadziwiajace.

Masz bardzo słabą pamięć.

Wycieczke smolenska zalatwil szambonur, to sie nie liczy.

Nullification

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(
On Sat, 6 Aug 2011 11:29:51 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> Masz bardzo słabą pamięć.

Wycieczke smolenska zalatwil szambonur, to sie nie liczy.

 lepper byl wrogiem PO? czyzby to tusk przygotowal afere
 gruntowa i sexafere? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-07 13:54:42
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j1j1kq$ptp$1inews.gazeta.pl...

> Tylko jakos zaden pisior nie chce zginac. Zadziwiajace.

Masz bardzo słabą pamięć.

Wycieczke smolenska zalatwil szambonur, to sie nie liczy.

E, no Putinowi wystawil ich  Łysy Donek, wiec jak najbardziej sie liczy.

R.

Data: 2011-08-07 13:58:46
Autor: u2
W dniu 2011-08-07 13:54, raff pisze:
Wycieczke smolenska zalatwil szambonur, to sie nie liczy.
E, no Putinowi wystawil ich  Łysy Donek, wiec jak najbardziej sie liczy.

R.

Nie rozumiem jak mozna nazywac ryzego i lysego Donka szambonurem. Widac
ze gwniana razwietka dziala i na psp :)

Data: 2011-08-07 19:10:02
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 13:58:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Zaczynam liczyć te razwietki w procencie do wszystkich wypowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-08-07 19:09:05
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 13:54:42 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

> [...]

Wycieczke smolenska zalatwil szambonur, to sie nie liczy.

E, no Putinowi wystawil ich  Łysy Donek, wiec jak najbardziej sie liczy.

A Jaruś nie większa ma łysine?

--
stevep

Data: 2011-08-05 21:59:17
Autor: Antenka
W dniu 2011-08-05 21:24, raff pisze:
Gina po kolei wszyscy wrogowie PO. Zadziwiajace.<

Raffek, bardzo zadziwiające...Kto zacisnął pętlę na szyi A.Leppera? ;-((

Antenka

Data: 2011-08-06 02:44:57
Autor: stevep
Dnia 05-08-2011 o 20:23:16 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!

Antenka
Liczysz na dalsze działania mściwsego karła?

--
stevep

Data: 2011-08-06 12:47:35
Autor: Jaksa
On Sat, 06 Aug 2011 02:44:57 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net> wrote:

Dnia 05-08-2011 o 20:23:16 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

Niewidzialna ręka działa. Kto następny po Andrzeju Lepperze?!

Antenka
Liczysz na dalsze działania mściwsego karła?

Faktycznie, Komorowski to kurdupel (chyba 170cm), ale on nie znaczy.
To wydmuszka, maz swojej zydoubeckiej zony, dzieki czemu zawdziecza
cala swoja "kariere".

Rzadza inni.

Jaksa

Romanie Giertychu, uważaj na siebie - możesz być następny w kolejce! :-(