Romaszewski grozi pozwami. "Nigdy nie broniłem Starucha!"

Data: 2012-05-30 18:03:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Romaszewski grozi pozwami. "Nigdy nie broniłem Starucha!"
Czy Zbigniew Romaszewski kilka miesięcy temu bronił przywódcy pseudokibiców Legii, który odpowie za handel narkotykami? Były senator wszystkiego się wypiera i grozi sądem.

więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/392508,zbigniew-romaszewski-grozi-pozwami-nigdy-nie-bronilem-starucha.html

=======================================

A co na to pani poseł Kempa? Też się wyprze?

Data: 2012-05-30 20:17:53
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

A co na to pani poseł Kempa? Też się wyprze?

Może dla odmiany rozpłacze się przed kamerami i zagrozi że jak tak dalej
pójdzie to połknie tabletki?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-30 22:13:07
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fc644d3$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"6 października 2011 podczas audycji w Radiu Zet, Zbigniew Romaszewski stwierdził, że odwiedził "Starucha" w więzieniu. - Byłem u niego. Widziałem jego nogi - były pobite. Klasycznie, od pałek. Jeszcze mi się nie zdarzyło, by policja się do czegoś takiego przyznała, nawet gdy były przypadki śmierci - powiedział były senator.

 Komenda Stołeczna Policji powinna wytłumaczyć się ze swojej kompetencji. Wyciąganie przywódcy z tłumu kibiców Legii podczas ich przebywania na kopcu to nie jest dobra sytuacja. Oczywiście, że mi przeszkadza bicie człowieka, ale przeszkadza mi, że na ludzi urządza się nagonki - mówił wówczas Zbigniew Romaszewski na temat zatrzymania "Starucha".

- W mediach operuje się słowami "bandzior", "herszt". Obowiązuje jednak w naszym kraju pewna zasada. Złodzieja nie można nazwać złodziejem, dopóki nie został złapany - podkreślił Romaszewski."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/romaszewski-grozi-pozwami-nie-bronilem-starucha,1,5146722,wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Romaszewski grozi pozwami. "Nigdy nie broniłem Starucha!"