Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))

Data: 2010-08-13 19:34:03
Autor: Eulalia Browarek
Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))
Kolejny psychol, ale na razie nie mam pomysłu na diagnoze. Chyba zwykły gupol choleryk ;)

Zennon

Data: 2010-08-13 21:40:18
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-13 21:34, Eulalia Browarek pisze:
Kolejny psychol, ale na razie nie mam pomysłu na diagnoze. Chyba zwykły
gupol choleryk ;)

Powiedział, że on nie reprezentuje prawa tylko tych ludzi, którzy go wybrali? Mam nadzieję, że się przesłyszałem. :)

Data: 2010-08-13 13:02:08
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 13, 2:40 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

Powiedział, że on nie reprezentuje prawa tylko tych ludzi, którzy go
wybrali? Mam nadzieję, że się przesłyszałem. :)

Prawo prawem ale racja jest po naszej stronie.
Romaszewski to jeden z najświetlejszych umysłów naszych czasów.

magdavera

Data: 2010-08-13 22:09:28
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-13 22:02, magdaverakosiorek pisze:
[...]

Dzisiejsza jego wypowiedź temu przeczy. :>

Data: 2010-08-13 21:48:45
Autor: aab
Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))

co ci debilu nie pasuje
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i44731$mdl$2news.onet.pl...
[...]

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2010-08-13 21:50:48
Autor: Lorn
Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))
W dniu 2010-08-13 21:48, aab pisze:
co ci debilu nie pasuje

To, że nie pyskujesz pod postem :)

Data: 2010-08-13 22:05:36
Autor: Lorn
Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))
W dniu 2010-08-13 22:03, aab pisze:
dorwe cie

Pod postem przygłupie.

Data: 2010-08-13 21:40:22
Autor: Marek Czaplicki
Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))
Eulalia Browarek w piątek, 13 sierpnia 2010 21:34 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

Kolejny psychol, ale na razie nie mam pomysłu na diagnoze. Chyba zwykły
gupol choleryk ;)

Zennon
diagnoza dobra, jak każda inna. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Romaszewski krzyczy w studio TVN24 ;))))