Romaszewski zbrzydzony

Data: 2010-08-11 14:46:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Romaszewski zbrzydzony
Zbigniew Romaszewski w opublikowanym w "Rzeczpospolitej" tekście "Demokracja odwetu" daje wyraz swemu ogólnemu zbrzydzeniu na to, co się dzieje w Polsce.

Romaszewskiego brzydzi fakt, że Sejm i Senat przyjęły ustawę, która odsunie od władzy nad mediami publicznymi PiS. Jego zdaniem ustawa została przyjęta w trybie nagłym z naruszeniem norm demokracji. Pomija milczeniem kłopotliwy dla jego tezy fakt, że ustawa została przyjęta trzy lata po wygranych przez PO wyborach.

A przecież senatora nie brzydziło, gdy PiS, wraz z Samoobrona i LPR - zaraz po wygranych przez tamtą koalicję wyborach - uchwalał w trybie pilnym ustawą medialną, by wziąć pod but TVP i Polskie Radio. Odwrócenie tamtej sytuacji Romaszewski nazywa odwetem i biada nad tym, że teraz media będą upolitycznione.

więcej:

http://wyborcza.pl/1,75968,8239599,Romaszewski_zbrzydzony.html

A ja jestem zbrzydzony panem Romaszewskim. Bardzo zbrzydzony.

Data: 2010-08-11 13:10:32
Autor: Eulalia Browarek
Romaszewski zbrzydzony
http://wyborcza.pl/1,75968,8239599,Romaszewski_zbrzydzony.html

A ja jestem zbrzydzony panem Romaszewskim. Bardzo zbrzydzony.

On jest po prostu brzydki, więc zbrzydzenie nim jest normalne ;)

Zennon

Romaszewski zbrzydzony