Romaszewskiego...

Data: 2009-12-20 16:14:00
Autor: pluton
Romaszewskiego...
uwazalem dotad za najuczciwszego czlowieka w Polszy ale gdy stanal po
stronie ukrywania prawdy o Piesiewiczu w sukience....
No tak - "autorytety" sa jednak potrzebne do zycia....motlochowi....

Romaszwski byl dla ciebie autortetem ? Gratuluje...

Nullification

Data: 2009-12-20 16:34:22
Autor: konserwator
Romaszewskiego...

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hglesn$dpd$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie byl
nie napisalem, ze byl.
Ludzie mojego pokroju - czyli ludzie inteligentni - nie maja autorytetow bo nie sa im one potrzebne
autorytety potrzebne sa dla motlochu bo motloch nie wie co jest dobre a co zle i lubi byc przez autorytety w sukienkach dymany w d.

Data: 2009-12-20 17:30:26
Autor: pluton
Romaszewskiego...
Ludzie mojego pokroju - czyli ludzie inteligentni - ...

No! Pojechales po bandzie :)

Nullification

Data: 2009-12-20 17:46:03
Autor: Roger Perejro
Romaszewskiego...
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Ludzie mojego pokroju - czyli ludzie inteligentni .....

Buuuuuhhhhhhaaaaa! Zważaj rympał na moje zajady, he, he, he!

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania

Romaszewskiego...