Romaszewskiego...

Data: 2009-12-20 16:30:34
Autor: cyc
Romaszewskiego...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hglbk1$6is$1atlantis.news.neostrada.pl...
uwazalem dotad za najuczciwszego czlowieka w Polszy ale gdy stanal po stronie ukrywania prawdy o Piesiewiczu w sukience....
No tak - "autorytety" sa jednak potrzebne do zycia....motlochowi....

Zastanowil mnie po aferze Pisiewicza i broniac go stwierdzeniem , ze jest jeszcze kliku wysokiej rangu politykow , ktorzy sa szanatzowani . Takie wtracenie , ni w piec , ni w dziesiec w pierwszym dniu afery musi nazuwac dziwne skojarzenia !.
Czy cos w tym jest ? .

cyc

Data: 2009-12-20 16:56:33
Autor: konserwator
Romaszewskiego...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hglfv3$v2k$1news.onet.pl...

[...]

Jezus ostrzegal: wystrzegajcie sie faryzeuszy!
to groby pobielane!

Romaszewskiego...