Rome - wersja kinowa

Data: 2010-03-06 14:58:17
Autor: looker
Rome - wersja kinowa
http://www.hatak.pl/news/7899/Juz_oficjalnie_sequel_Rzymu_w_kinach/

Jezeli bedzie nawet w 70% tak dobre jak serial to czekam z niecierpliwoscia

Data: 2010-03-06 18:23:26
Autor: Tiber
Rome - wersja kinowa
Silly, silly looker nabazgrału:

http://www.hatak.pl/news/7899/Juz_oficjalnie_sequel_Rzymu_w_kinach/

Jezeli bedzie nawet w 70% tak dobre jak serial to czekam z
niecierpliwoscia

Oby, bo bez HBO to będzie więcej niż trudne.

--
tbr

Data: 2010-03-07 10:19:20
Autor: Kasder
Rome - wersja kinowa
Jezeli bedzie nawet w 70% tak dobre jak serial to czekam z niecierpliwoscia

No wlasnie... nigdy Rome nie ogladalem, widzial moze katem jakis odcinek na HBO kiedys, ludzie poprzebierani na Rzymian gadali w nieskonczonosc, jakos nie przyciagnelo mojej uwagi ale teraz gdzie nie czytam ze to doskonaly serial... Takze warto zobaczyc? Takiego Spartacusa co teraz leci to uwielbiam, jesli Rome jest w malym stopniu podobne to mi sie spodoba, za to odcheca mnie troche fakt ze Rome przestano krecic i dostal cancela...

Data: 2010-03-07 14:04:24
Autor: Tiber
Rome - wersja kinowa
Silly, silly Kasder nabazgrału:

Takiego
Spartacusa co teraz leci to uwielbiam, jesli Rome jest w malym
stopniu podobne to mi sie spodoba,

Nie jest i to jest jego największa zaleta.

--
tbr

Data: 2010-03-07 21:01:51
Autor: looker
Rome - wersja kinowa
Nie jest i to jest jego największa zaleta.

Spartacus, jako da sie looknac ale Rome to inna klasa, jak Soprano czy Six Feet Under.

Rome - wersja kinowa